Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-19, 20:12
Bannlyst
Lär Inte Komma Mer Info Ikväll
Citera
2019-11-19, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Lär Inte Komma Mer Info Ikväll
Säg inte det. De fortsätter sökandet.
Citera
2019-11-19, 20:14
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av of.the.South
Har man ingen kropp blir det svårt att få honom fälld. Möjligt att ev åklagare försöker på brott mot griftefriden om man inte når upp till något annat, men även det är tveksamt.

Utan kropp blir det svårt. Så sant.
Citera
2019-11-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lottenlbn
Samt alla som gör direkta påhopp mot olika etniska grupper och religioner utan att länka källor till deras påståenden! Direkt hets mot folkgrupp förekommer allt för ofta.

Det är kartlagt sedan länge att MENA-invandrare är kraftigt överrepresenterade inom all brottslighet. Det finns massvis med statistik och forskning på området. Sök och du skall finna. Och sluta yla om hets mot folkgrupp ditt blockmongo.

Ontopic. Använder polisen spårhundar i sökandet? Har kläderna hittats så är det ett gott tecken på att de kommer att hitta henne, och att DNA-bevis kan säkras. Men hon är givetvis inte i livet, tyvärr.
Citera
Medlem
GP sänder direkt från Ljungskile, men inget nytt egentligen bara att man koncentrerat sökning dit. Detta får mig i alla fall tro att den MT berättarteater kroppen ligger.

Bara för det så tog sändningen slut.
Citera
Medlem
https://www.expressen.se/gt/krim/fam...r-svartsjuk-1/
En man, flickans pojkvän, är anhållen misstänkt för mord.
Hans pappa kan inte tro att sonen är skyldig:
– Han sa pappa, jag lovar jag har inte gjort någonting. Han sa att de hade tjafsat.

Tillägg: [i]Flera klasskamrater från gymnasiet ger bilden av en lugn och trevlig kille, men en barndomskompis berättar att han såg den bilden försvinna efter gymnasiet.
Han har alltid varit extremt svartsjuk.[/I]
Senast redigerad av Picasso2 2019-11-19 kl. 20:18.
Citera
Medlem
Kattskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det är märkligt. Han borde inte ha varit som vanligt när flickvännen är spårlöst försvunnen.

EXAKT!
Citera
2019-11-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Men håll käften nu! Hon är/var nästan myndig. Vadå styras?

Slå slint hos unga män på det viset du avser, är någonting som varit JÄVLIGT ovanligt i Sverige. Vad har förändrats?

Sluta hyckla för i helvete och visa tjejen lite respekt. Även om det, som det nu verkar, vara dåligt omdöme, som beseglar hennes öde.

Så har vi ännu en WT som skriker ”håll käften” för att man påpekar att det är bra om föräldrar har koll på sina omyndiga döttrar.

Det har varit ovanligt i Sverige att man låter tonårsdöttrar flytta ihop med män också, FYI.
Citera
2019-11-19, 20:16
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
GP sänder direkt från Ljungskile, men inget nytt egentligen bara att man koncentrerat sökning dit. Detta får mig i alla fall tro att den MT berättarteater kroppen ligger.
Det är nog väldigt troligt
Citera
2019-11-19, 20:17
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Var han inte kurd? De flesta kurder är väl muslimer?
Även kristna kurder omfattas av hederskultur.
Citera
2019-11-19, 20:18
Medlem
Kissunges avatar
Så för att kunna kartlägga det hela lite bättre:

- Hon har väldigt många invandrarkillar på sin Facebook
- Hon har tidigare varit tillsammans med och bott ihop med en äldre invandrare
- Hennes styvmorsa varvar Afghan-propaganda med inlägg om styvdottern (mitt i natten, dessutom)

Ganska bisarrt att se ovanstående. Man undrar vad som ska behöva ske för att svenskar ska förstå något. Inte ens när deras ungar är bortsprungna och eventuell mördade, så vägrar polletten falla ner.

Nåväl, mitt syfte med inlägget är att man borde leta runt invandrare. Eftersom de tycks vara ett regelbundet inslag i den här familjens vardag.

*EDIT*

Är den där Hamilton på riktigt eller ett trollkonto? Majoriteten av alla kommentarer på hans sida tycks vara skrivna av trollkonton. Men han hade någon video och ett par inlägg som såg genuina ut. Jag gillar honom i alla fall, han säger sanningen!
Citera
2019-11-19, 20:19
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
https://www.expressen.se/gt/krim/fam...r-svartsjuk-1/
En man, flickans pojkvän, är anhållen misstänkt för mord.
Hans pappa kan inte tro att sonen är skyldig:
– Han sa pappa, jag lovar jag har inte gjort någonting. Han sa att de hade tjafsat.

Tillägg: [i]Flera klasskamrater från gymnasiet ger bilden av en lugn och trevlig kille, men en barndomskompis berättar att han såg den bilden försvinna efter gymnasiet.
Han har alltid varit extremt svartsjuk.[/I]

Pappan till MGM kanske har en bil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in