Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-20, 06:51
Medlem
Namn på pappan?

Bilnummer på bilarna han äger?
Citera
2019-11-20, 06:52
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Jag tycker eldningen är märklig. Visst brukar gärningspersoner undanröja spår men det bruka väl för det mesta vara deras egna(gm) tillhörigheter och ibland offrets.
Citera
2019-11-20, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Därför att det är lättare att sänka en kropp i vatten utan kläder på som kanske flyter upp till ytan...
En död kropp flyter oftast upp till ytan efter ett tag pga gaser som bildas av bakterier.
Citera
2019-11-20, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Jag tycker eldningen är märklig. Visst brukar gärningspersoner undanröja spår men det bruka väl för det mesta vara deras egna(gm) tillhörigheter och ibland offrets.
Min gissning är att han vill vilseleda polisen och söka i närområdet.
Citera
2019-11-20, 06:54
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peeero
Finns en bild på honom på sida 53 om jag minns rätt, han är ingen Afghan för övrigt.

Du kan inte hänvisa till en viss sida. Olika användare har olika sidvisningsinställningar. För mig har den här tråden 43 sidor t.ex.
Citera
2019-11-20, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Kan ju faktiskt lika gärna vara så att dom bråkat varefter BO lämnat lägenheten, knallat in till centrum och träffat slödder som hon inte borde. Följt med i någon bil o så har det i förlängningen slutat så här.

MGM känns inte nödvändigtvis som den mest sannolike banemannen.
Som jag ser det är det högst sannolikt, klart som korvspad att pojkvännen är GM. Frågan är var han dumpat henne för död är hon. Troligen har han dumpat henne i något vattendrag. Ett scenario väldigt likt Tova fallet där Billy, den svartsjuke pojkvännen dödade henne och dumpade henne i närmsta vattendrag.
Citera
2019-11-20, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du kan inte hänvisa till en viss sida. Olika användare har olika sidvisningsinställningar. För mig har den här tråden 43 sidor t.ex.
Jaha okey jag visste inte det, är inte ofta inne på Flashback.
Citera
2019-11-20, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peeero
En död kropp flyter oftast upp till ytan efter ett tag pga gaser som bildas av bakterier.
Såklart om du inte har sänke på...
Citera
2019-11-20, 07:04
Medlem
Musta-Pekkas avatar
Har hört att en AHMED sitter häktad misstänkt för mordet på Wilma Andersson i Uddevalla. Kan någon bekräfta och länka till denna personen?
Citera
2019-11-20, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Verkar ju vara hennes grej att göra det alltid. Hon fortsatte väl bara. Man vet ju inte relationen de hade till pojkvännen heller, låter ju ändå som de känner han. De kanske inte vill tro att han gjort det.

Tycker också att det är märkligt, men samtidigt kan man inte döma någon för att bete sig som de brukar även i kris. Hon repostade väl av vana.

Hon ändrar nog snart syn och åsikt ska du se när/om kropp hittas och han åker dit för det.

Nää sådan som hon är ofta sprängfyllda av prestige de kan aldrig erkänna att de tänkt fel. Blatten var "en sådan fin kille", att han hade en annan sida svart som natten ses bara som en lite chickt.
Hittar de inte kroppen och får ett erkännande kommer hon aldrig att gå men på att det vara han som mördade henne.
Citera
2019-11-20, 07:06
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Såklart om du inte har sänke på...
Tänkte samma när jag såg din kommentar. Tror gm eldat upp wilma för o sedan sänkt denne i tex cementerad tunna på djupt vatten. Därav svårigheter för både personal o hund o finna henne.
Citera
2019-11-20, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tänkte samma när jag såg din kommentar. Tror gm eldat upp wilma för o sedan sänkt denne i tex cementerad tunna på djupt vatten. Därav svårigheter för både personal o hund o finna henne.

Är inte djupt där de letar efter henne. För att komma ut på djupet krävs det båt. De flesta flytbara båtar är på land
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in