Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-20, 07:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cardgame
Är inte djupt där de letar efter henne. För att komma ut på djupet krävs det båt. De flesta flytbara båtar är på land
Lätt o låna kanot aka liten roddbårt o göra nattetid.

Ngt jag hängt upp mig på at pappans svar om sonens sk bråk med Wilma, citerat "Man bråkar, åker i väg, och kommer tillbaka."

Känns enligt mig som han där o då vet o visste vad som hänt, han ger grabben en falsk tidslucka denne ej borde ha.Man brukar inte åka om man bråkar, man löser sina problem.
Citera
2019-11-20, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Nej, det håller jag förstås med om. Det tyder ju på en viss brist när man låter en så pass ung tjej bo på annan ort hos en fem år äldre "man" som dessutom har helt andra kulturella värderingar.

Vissa hävdar att hon bara bodde där i bland att de sågs då och då men det kan vara efterhandskonstruktion för att mildra kritiken mot att de fick leva som sambos fast hon bara vara 17 år.

Pappan och styvmamman vill nog inte heller att arrangemanget ifrågasätts och kritiseras. Hon var ju överlämnad till en "sådan fin kille" men med nattsvart syn på kvinnor.
Citera
2019-11-20, 07:15
Medlem
Musta-Pekkas avatar
Är det denna babben?
https://www.facebook.com/tishkoshabaz
Citera
2019-11-20, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peeero
Vadå var hon tillsammans med någon annan eller är det MGM du pratar om? Dom skall ju inte ha varit tillsammans, eller ja dom skall ju ha haft någon till och från relation.

Var befann hon sig då när de inte var tillsamman satt hon och sov på nattbussen?
Citera
2019-11-20, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Var befann hon sig då när de inte var tillsamman satt hon och sov på nattbussen?
Hemma hos någon av sina föräldrar såklart, tänk lite.
Citera
2019-11-20, 07:18
Medlem
Citat:
En död kropp flyter oftast upp till ytan efter ett tag pga gaser som bildas av bakterier.

Bara när de drunknar naturligt Mördade brukar ha en sten fastsurrad vid kroppen.
Citera
2019-11-20, 07:20
Medlem
Baisers avatar
Någon mod som kan göra en sammanfattning av tråden?
Citera
2019-11-20, 07:23
Medlem
Mgm's pappa kanske är Sh*baz S*ed.
*=A
Citera
2019-11-20, 07:27
Medlem
Citat:
Hemma hos någon av sina föräldrar såklart, tänk lite.

Så hon bodde ingen stans, hade sin säng, sina saker? Utan hon befann sig på resande fot mellan sin pappa och styvmamma, sin mamma och pojkvännen. Var fan var hon skriven?
Citera
2019-11-20, 07:29
Medlem
mjohan84s avatar
Alltså enbart mannens koppling till henne räcker troligtvis till den misstanke-graden (den lägre)

Folk är så jävla tidiga med att döma en ännu oskyldig person som de egentligen inte har något på än
Citera
2019-11-20, 07:38
Medlem
Citat:
Så hon bodde ingen stans, hade sin säng, sina saker? Utan hon befann sig på resande fot mellan sin pappa och styvmamma, sin mamma och pojkvännen. Var fan var hon skriven?
Jag vet inte om någon har tagit reda på vart hon var skriven, men i den åldern är ju det vanligaste att man är skriven hos sina föräldrar även om man ibland spenderar nätter hos pojkvännen, försökte ta reda på vart hon är skriven men jag hittar ingenting om henne, konstigt att ingen som känner henne har gått ut med något i tråden, eller har jag missat det?
Citera
2019-11-20, 07:40
Medlem
Citat:
Bara när de drunknar naturligt Mördade brukar ha en sten fastsurrad vid kroppen.
Ja men killen verkar ju inte vara någon raketforskare direkt, kastar man i en kropp i vattnet så sjunker den, han kan ju ha antagit att den inte flyter upp igen, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in