Citat:
Ursprungligen postat av
Gusselby
Vad gäller Lisa Holm så var det faktiskt en av dem som jobbar på säteriet som kollade i byssjan flera dagar innan hon hittades där, men han tittade inte ordentligt.
Är du säker på att du inte blandar ihop den byggnaden med ladan där hon mördades mitt emot fiket?
Har lyssnat på flera olika kriminalpoddar gällande lisa Holm och jag har inte hört något om det tidigare och om man lyssnar från rättegången så beskrev teknikern som hittade henne att det var igenväxt utanför dörren och de såg inga direkta tecken på att någon gått in eller ut där på marken men det som avgjorde att de gick in var att dörren var lite öppen och det var grenar/kvistar/högt gräs som var innanför dörren som kunde tyda på att någon öppnat dörren och när den stängdes till så hamnade lite av det mellan dörren. Om flera hade sökt igenom där så bör det ha varit mer nertrampat utanför kan jag tycka. Det bör också ha nämnts i någon podd.
OT. Vet någon om sökningen i natt gett något resultat? Det är rätt ovanligt att de genomför nattliga sökningar när ljuset är begränsat