Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-23, 15:35
Medlem
PinkQueens avatar
Skumt att MGM nekar till brott, samtidigt som han inte vill överklaga häktningsbeslutet..
Citera
2019-11-23, 15:36
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TealSeamTix
Ingen aning tyvärr, söker själv efter viktiga platser så man kan, via nätet, skapa sig en riktig uppfattning om var polisen sökt och var de hålls nu och var man VET att de hittat fynd.. om man vet platser för det?

Är inte från området, så alltid bra att få en överblick över området, om så bara via nätet.

Jag känner till varenda liten vrå, bara att hojta om du undrar över något
Citera
2019-11-23, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intevetjag1337
Hon har ju garanterat snapchat, borde finnas mycket information på hennes telefon.
Vart hon har befunnit sig och vad hon har gjort.
Tycker också att grannarna borde ha hört något gräl och skrik vid händelsen om detta utspelade sig i bostaden.
Men det har väl bara framkommit att det var tunga steg i trapphuset?
Har telefonen hittats?
Citera
2019-11-23, 15:38
Medlem
zoomlanders avatar
föräldrars förråd, arbetsplatser, vänner till mgm deras förråd, kusiner mm. kolla allah.

jag har en bit till uddevalla men funderar på att åka dit o hjälpa till. hade gjort kaoz med de jävla araberna
Citera
2019-11-23, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
föräldrars förråd, arbetsplatser, vänner till mgm deras förråd, kusiner mm. kolla allah.

jag har en bit till uddevalla men funderar på att åka dit o hjälpa till. hade gjort kaoz med de jävla araberna
Polisen lägger av sökandet när det blir mörkt - typ strax. Men kanske MP och FIKK är kvar?
Citera
2019-11-23, 15:41
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Har telefonen hittats?

Tror inte det? Har då inte läst någon indikation på det. Jag förutsätter att den är borta sedan länge. Den slogs av och gick inte att nå när anhöriga försökte. Så tolkar jag det. Polisen kan ju se om den fick slut batteri eller om den stängdes av manuellt, med hjälp av operatören.
Citera
2019-11-23, 15:41
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Brandsläckaren kan ha använts som tillhygge och ha spår av blod på sig?
Eller som säkerhet för att förhindra ev skogsbrand?

Mördar någon men är rädd om skogen, jag är skeptisk.

Eldar eventuellt upp tillhörigheter och annat potentiellt komprometterande och gömmer kroppen, men kastar mordvapnet i ett dike vid en välbesökt rastplats, jag förbluffas av resonemanget.
Citera
2019-11-23, 15:42
Medlem
Varför överklagar inte MGM häktningen? Är han oskyldig så tycker jag att det är väldigt konstigt
Citera
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
När hon kom tillbaka hem från festen blev det bråk ...

Om hon nu ens var på någon fest, så vet ingen utom MGM när hon kom hem.

Hon kan ju ha sovit kvar, kommit hem på torsdag eftermiddag/kväll.

Bråket ska ha hörts på torsdagskvällen, och att hon varit synlig utomhus, jag tror det var på eftermiddagen på torsdagen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intevetjag1337
Hon har ju garanterat snapchat, borde finnas mycket information på hennes telefon.
Vart hon har befunnit sig och vad hon har gjort.
Tycker också att grannarna borde ha hört något gräl och skrik vid händelsen om detta utspelade sig i bostaden.
Men det har väl bara framkommit att det var tunga steg i trapphuset?

Nej, även skrik
Citera
2019-11-23, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexpanelen
Varför överklagar inte MGM häktningen? Är han oskyldig så tycker jag att det är väldigt konstigt

Han är nog inte världens smartaste så tror jag kommer göra bort sig snart.
Citera
2019-11-23, 15:44
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Säkert nån som vet här. Det jag vill minnas är att brandsläckaren INTE låg i nära anslutning till bränderna. Men jag kan minnas fel.
Brandsläckaren hittades i ett dike i Ljungskile nära en busshållplats.

"Under tisdagskvällen gjorde en boende i Ljungskiletrakten polisen uppmärksam på att hen hittat en brandsläckare i ett dike.
– Jag hoppar av bussen här och den måste ha kommit dit i fredags, den har inte legat där innan, säger hen.
Polis kom till platsen och undersökte fyndet innan det togs med i polisbilen som körde iväg."
https://www.bohuslaningen.se/nyheter...ter-1.20522416

"Polisen sökte också längs vägkanten till gamla E6 mellan Uddevalla och Ljungskile. En boende i det aktuella området gjorde där polisen uppmärksam på en brandsläckare som låg slängd i ett dike.

– Jag hoppar av bussen här varje och den måste ha kommit dit i fredags eller sent på torsdagen, den har inte legat där innan. Med tanke på det som händer tänkte jag att det kunde ha något att göra med den försvunna tösen, berättar en granne för GP."
https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4sts...len-1.20518531
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in