2019-11-30, 11:00
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Hon bedriver en vendetta mot Shurgard, Mölndal i nuläget. Hon påstår att hon fått sitt förråd stulet.

Är det ett nytt försäkringsbedrägeri, eller har hon inte betalat för sig?
Citera
2019-11-30, 11:03
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Är det ett nytt försäkringsbedrägeri, eller har hon inte betalat för sig?

Skulle tippa på bedrägeri.
https://www.facebook.com/gunilla.allander
Citera
2019-11-30, 19:10
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Såg henne för några veckor sedan på avenyn då hon satt själv på en bänk och tittade på alla som gick förbi.
Hon anade inte vem jag var kan jag säga.
Låtsades ha min uppmärksamhet på annat håll men spanade på henne smyg.
Det verkade som att hon letade något att hugga på så att säga...
Hon verkade dessutom låtsatsprata i telefon.
Jag stod precis intill henne en kort stund och det var nån ickedialog som dog ut efter en stund och då satt hon tyst.
Sen sket jag i henne.
Men hennes Facebook är öppen ännu och herregud vilka inlägg hon gör.
Det är hela tiden haverier. Hela tiden.
Hon är riktigt läbbig.
Citera
2019-12-12, 00:05
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Såg henne för några veckor sedan på avenyn då hon satt själv på en bänk och tittade på alla som gick förbi.
Hon anade inte vem jag var kan jag säga.
Låtsades ha min uppmärksamhet på annat håll men spanade på henne smyg.
Det verkade som att hon letade något att hugga på så att säga...
Hon verkade dessutom låtsatsprata i telefon.
Jag stod precis intill henne en kort stund och det var nån ickedialog som dog ut efter en stund och då satt hon tyst.
Sen sket jag i henne.
Men hennes Facebook är öppen ännu och herregud vilka inlägg hon gör.
Det är hela tiden haverier. Hela tiden.
Hon är riktigt läbbig.

Framgår det om hon arbetstränar någonstans?
Hon måste ju livnära sig på något?
Citera
2019-12-12, 11:58
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Framgår det om hon arbetstränar någonstans?
Hon måste ju livnära sig på något?
Jobba?
Det tror jag verkligen inte.
Varför förtjäna pengar när hon kan ta dem gratis är hennes motto, eller verkar vara som det har sett ut historiskt.
Det är väl soc.

Det var mitt på dagen jag såg henne och hon var inte på väg någonstans.
Citera
2019-12-14, 11:16
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
https://www.facebook.com/groups/2162...68328343252330

Nu fortsätter hon sitt bedrägliga beteende med att kriga mot schurgard där hon magasinerat sitt skräp till tillhörigheter.
Hon säger att schurgard har stulit grejerna dessutom. Eller det är lite luddigt...
Detta inlägg i en Göteborgsgrupp på Facebook.

Hon har ju inte betalat såklart.
Hon tror att det är gratis att leva ELLER tycker inte att hon ska betala för något. Hon är ju ändå hon...
Citera
2019-12-15, 07:46
Medlem
Burgesss avatar
Man kan ju inte bara få socialbidrag, eller a-kassa. Jag vet att man måste underställa sig regler så som exempelvis arbetsträning på kommunala institutioner.
Hon har varit på ett par museer. Det ena blev det väl rabalder på, där åkte hon ut med buller och brak.
Hon har en bakgrund som gör att ingen skulle anställa henne.
Jag tror att hon arbetstränade på maritima centret en tid . . .
Citera
2020-09-30, 15:05
Medlem
Någon som vet vad som händer med denna gunilla?
Citera
2020-10-02, 11:47
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loetta
Någon som vet vad som händer med denna gunilla?
Nej men hon ångar på.
Hon strider och krigar och förtalar och beter sig precis som hon alltid gjort.
Kallar folk saker och är ett offer.
Hon kör massa skitprat och ger sig på folk hon inte gillar.
Totalt psykfall och rättshaverist.
Citera
2021-07-12, 20:21
Medlem
Nu har det gått en tid sen jag fråga sist. Hur står det till med Gunilla är hon i farten eller ligger hon lågt?
Citera
2022-05-13, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loetta
Nu har det gått en tid sen jag fråga sist. Hur står det till med Gunilla är hon i farten eller ligger hon lågt?
Jag bodde granne med henne drygt ett år i ett hyreshus i lunden. Flyttade där ifrån för 2 månader sedan, tack och lov. Bodde precis över henne. Hon hade en polisendekal fastklistrad på dörren och misstänker att det var hon som lämnade klagolappar i trappuppgången titt som tätt. Om att folk spelade för hög musik och inte sopsorterade rätt.

I samband med min flytt där ifrån så lämnade flyttstädet min nyckel i fel postfack när de var klara hos mig. Såklart hamnade den i hennes. Varpå de plingade på endast för att bli utskälld av tanten. Hon trodde att städkillarna försökte lura henne på något sätt. Hur vettefan. De ville ju bara få min nyckel i rätt postfack.

Städkillarna ringde mig och förklarade läget. Gunilla hade bett dem att dra åt helvete och hotade att ringa polisen ifall de inte drog där ifrån.

Var på jobbet när detta hände så försökte få tag i hennes nummer så att jag kunde ringa och förklara att dessa herrar har städat i min lägenhet och skulle uppskatta ifall hon kunde låsa upp sin postbox så att de kan lämna nyckeln i min postlåda och sedan åka där ifrån. Hennes nummer var dolt men fick tag i det från en fastighetstekniker i huset. Hon svarade dock inte när jag ringde.

Fick åka från jobbet för att själv knacka på. När hon öppnade möttes jag direkt av en utskällning. Hon vägrade att tro på min historia och att jag var hennes granne. Även om vi har setts i trappuppgången innan. Jag visade min legitimation och hänvisade att mitt namn står på min dörr och på mitt postfack som är precis över hennes. Detta köpte hon inte. Gick upp en trappa medans hon stod i hennes dörröppning och öppnade min egen dörr med min nyckel så att hon kunde se att jag hade nycklar till min egen lägenhet. Hon krävde att jag stängde och låste igen med samma nyckel. Vilket jag gjorde. Men detta dög tydligen inte heller.

Trött som fan och förtvivlad över att ha att göra med en hysterisk person som henne visste jag inte riktigt längre vad jag skulle ta mig till för att få tillbaka min reservnyckel som jag skulle lämna in till hyresvärden nästa dag. Men Gunilla ringde polisen.

Till polisen sade hon att hon har haft tre hotfulla indier som knackat på och trakasserat henne, och nu en fjärde svensk kille. Vilken var jag då. De var förvisso bara två vill jag minnas. Inte heller indier. Men skit samma.

Hon krävde att polisen skulle komma för att hon minsann inte tänkte öppna upp sitt postfack själv för oss. Vi var ju helskumma typer.

Jag gick ned och väntade i utanför trapphuset i 45 minuter tills polisen dök upp.
De kikade på mitt legg för att sedan knacka på gunilla för att hämta min nyckel.
Det hela var över efter 10 minuter efter polisen dök upp. Tråkigt att de måste ödsla resurser på sånt. Kan tänka mig att det händer ganska ofta.

Fick iaf tillslut min nyckel av polisen och det hela slutade bra.

Ganska glad över att jag flyttat där ifrån.
Citera
2022-05-24, 12:18
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plaska
Jag bodde granne med henne drygt ett år i ett hyreshus i lunden. Flyttade där ifrån för 2 månader sedan, tack och lov. Bodde precis över henne. Hon hade en polisendekal fastklistrad på dörren och misstänker att det var hon som lämnade klagolappar i trappuppgången titt som tätt. Om att folk spelade för hög musik och inte sopsorterade rätt.

I samband med min flytt där ifrån så lämnade flyttstädet min nyckel i fel postfack när de var klara hos mig. Såklart hamnade den i hennes. Varpå de plingade på endast för att bli utskälld av tanten. Hon trodde att städkillarna försökte lura henne på något sätt. Hur vettefan. De ville ju bara få min nyckel i rätt postfack.

Städkillarna ringde mig och förklarade läget. Gunilla hade bett dem att dra åt helvete och hotade att ringa polisen ifall de inte drog där ifrån.

Var på jobbet när detta hände så försökte få tag i hennes nummer så att jag kunde ringa och förklara att dessa herrar har städat i min lägenhet och skulle uppskatta ifall hon kunde låsa upp sin postbox så att de kan lämna nyckeln i min postlåda och sedan åka där ifrån. Hennes nummer var dolt men fick tag i det från en fastighetstekniker i huset. Hon svarade dock inte när jag ringde.

Fick åka från jobbet för att själv knacka på. När hon öppnade möttes jag direkt av en utskällning. Hon vägrade att tro på min historia och att jag var hennes granne. Även om vi har setts i trappuppgången innan. Jag visade min legitimation och hänvisade att mitt namn står på min dörr och på mitt postfack som är precis över hennes. Detta köpte hon inte. Gick upp en trappa medans hon stod i hennes dörröppning och öppnade min egen dörr med min nyckel så att hon kunde se att jag hade nycklar till min egen lägenhet. Hon krävde att jag stängde och låste igen med samma nyckel. Vilket jag gjorde. Men detta dög tydligen inte heller.

Trött som fan och förtvivlad över att ha att göra med en hysterisk person som henne visste jag inte riktigt längre vad jag skulle ta mig till för att få tillbaka min reservnyckel som jag skulle lämna in till hyresvärden nästa dag. Men Gunilla ringde polisen.

Till polisen sade hon att hon har haft tre hotfulla indier som knackat på och trakasserat henne, och nu en fjärde svensk kille. Vilken var jag då. De var förvisso bara två vill jag minnas. Inte heller indier. Men skit samma.

Hon krävde att polisen skulle komma för att hon minsann inte tänkte öppna upp sitt postfack själv för oss. Vi var ju helskumma typer.

Jag gick ned och väntade i utanför trapphuset i 45 minuter tills polisen dök upp.
De kikade på mitt legg för att sedan knacka på gunilla för att hämta min nyckel.
Det hela var över efter 10 minuter efter polisen dök upp. Tråkigt att de måste ödsla resurser på sånt. Kan tänka mig att det händer ganska ofta.

Fick iaf tillslut min nyckel av polisen och det hela slutade bra.

Ganska glad över att jag flyttat där ifrån.
Fy fan.
Men alltså hon är ju sjuk.
Kolla hennes Facebook:
https://www.facebook.com/gunilla.allander

Det tar aldrig slut.
Hon är en tvättäkta rättshaverist.
Hennes barn vill inte ha med henne att göra samt resten av världen.
Hon skapar fakekonton för att svara på sina inlägg.
Hon är så stolt att hon bor på danska vägen (I ett hyreshus, samt hon går på bidrag) som ju är en av gbgs finaste adresser ( var det ca 1977).

Men fy fan vad sjukt att ha bott granne med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in