Citat:
Ursprungligen postat av
CPJesus
Detta spär ytterligare på teorin om Gretas FAS-diagnoser.
Har inte haft en susning om hennes syrras utseende, men här träder hon tydligen fram och har onekligen en markerad haka och en inte alltför trevlig look som för tankarna till en mix av Pernilla Wahlgren, Prinsessan Victoria och Gudrun Schyman.
Förmodligen har mamma kommunist-Malena då hon fått veta att hon var gravid igen hörsammat råden från läkare och barnmorskor om att ge fan i sponken så det inte slutar som förra gången. Nåt annat kan jag inte tolka det som...
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/in...cid=spartandhp
Likt sin syster har Beata flera diagnoser. Bland annat har hon ADHD, asperger och misofoni (en extrem ljudkänslighet).
För Malou berättar Beata att det var en lättnad att få sina diagnoser:
"Jag trodde det var fel på mig, jag trodde jag var sjuk på något sätt, det var som en förklaring till allt".
Hon trodde att det var fel på henne men fick istället diagnoserna ADHD, asperger och misofoni, PUH!!! vilken tur liksom, och vi som misstänkte att det var nåt fel på dig.
Är det bara jag eller verkar det som att man idag går till läkaren för att få diagnoser hellre än att få dementerat dessa?
Är du inte bög, transa, lider av diverse bokstavskombinationer, är vegan eller är klimatalarmist så är du fan inte något värd i dagens samhälle.
Barn blir förmodligen retade på skolgården för att dom inte sitter i rullstol och inte har vårdarna med sig till skolan.