Ankan i Wachtmeisters damm trooor att cumulusmolnen evigt sakta skapar avbilder av vilka fantasifoster som helst mot den blå skyn. Men sen kommer stormen och vågorna och allt blir svart utom det blixtrarna behagar belysa. Då funkar inte det där negativa noll-komma-procent-tänket längre.
Citat:
Ursprungligen postat av
EnergizerBunny
Ja och det är enbart för att de inte har fått något inflytande! Vänta bara tills de är så stora att de får egen majoritet.
I takten 1.1% om året tar det 40 år för SD att från dagens nivå i dagens takt nå egen majoritet, det som nationalisten Donald Trumo uppnådde på 18 månader, from scratch.
Citat:
Då lär det börja hända grejer.
Hända vadå? Vad inbillar du dig?
Jag läser att SD vill ha helt vidöppna gränser utan någon som helst kontroll, för de är ju numera SD-globalister. Jag läser att SD om 5 år, ifall de hade haft egen majoritet idag, skulle ha en poliskår som är 1/3 mindre än Tysklands per invånare. Jag ser inte att SD föreslår någon lösning på något problem ens om de skulle trippla sig själva och, utan att ens försöka bilda någon opinion, få egen majoritet.
Citat:
Men vi behöver inte ens gå så långt. Om de får vara med och styra Sverige med M och KD så kommer redan där börja hända saker, om än inte riktigt i samma utsträckning.
ALLA kristdemokrater och ALLA moderater har ALLTID personligen definierat SD som ondskan. Det är riktigt hårt psyksjukt att vanbilda sin hjärna till den grad att den kan inbilla sig att Fredrik Reinfeldts ryggradslöse vasall Ulf Kristersson kommer att låta SD ens låtsas krypa in över tröskeln till någon form av något slags inflytande någonsin.
Won't happen. Jag vet det. Jag sade före de senaste valen. jag hade rätt. SD har mindre inflytande nu än någonsin . Inte minst efter att KD och M förnedrat SD genom att ersätta deras talman med en VPK:are, i strid mot all traditionell turordning. Bara för att ostensivt demonstrera att ALLA moderaters och ALLA kristdemokraters först och enda idé är att alltid hata SD.
Ändå ljuger regimens lakejer, som du, att väljarna borde fortsätta kasta bort sina röster i soptunnan SD.
Vi måste glömma SD, de försökte men failade, vi vet det nu när vi har facit i hand. Istället kan vi se hur en verklig lösning kan fungera, genom att se till andra västländer vars folk faktiskt röstar för förändring! Röstar på nationalister.
Det är nationalisterna och EU-motståndarna som segrar. SD har definierat sig själva som anti-nationalister och som EU-globalister. Det går inte så bra för det lägret, för de har fel och misslyckas.