2020-01-03, 02:46
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckallan74
Jo skratta du, men om USA skjuter EMP´s mot Ryssland så kan det säkerligen påverka Sverige också!
Ja, isåfall hoppas jag att den landar i din dator.
Citera
2020-01-03, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sture12347
106 år är ingenting
Kanske inte om man jämför 1600 och 1700-talet. Men det har hänt mycket i världen sedan andra världskrigets slut.
Citera
2020-01-03, 02:47
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Ja, isåfall hoppas jag att den landar i din dator.
Med mitt flyt så gör den det också säkerligen
Citera
2020-01-03, 02:48
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ok, kul att du har en spåkula, jag har inte det, jag ser diverse scenarior! Har du en familj? Det är vinter nu tänk om en EMP droppas över Sverige? Ingen elektronik fungerar, ska du då försöka sitta och svara mig då i detta inlägget? PRO-TIP kommer inte gå nå bra!! Så om jag imorgon går och köper extra varor hur provocerar det dig??

Ta det lugnt med haschet nu. Du vet inte vad EMP är så sluta oroa dig.

Inget land kommer offra sig för Iran. USA är på krigsstigen och då måste alla småländer ducka. Visst kommer man gnälla lite. Iran kommer väl jävlas tillbaka en del genom att ytterligare beväpna grupper USA ogillar. Kanske börjar man anrika lite uran igen o.s.v.
Citera
2020-01-03, 02:49
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Kanske inte om man jämför 1600 och 1700-talet. Men det har hänt mycket i världen sedan andra världskrigets slut.
Det enda som stoppar världskrig nuförtiden är kärnvapen! MEN om man har de bästa eller de mest dolda så går de att använda, antingen i attack eller terror!
Citera
2020-01-03, 02:51
Bannlyst
aftonbladet har vaknat.
Citera
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustinTrudeau
Ta det lugnt med haschet nu. Du vet inte vad EMP är så sluta oroa dig.

Inget land kommer offra sig för Iran. USA är på krigsstigen och då måste alla småländer ducka. Visst kommer man gnälla lite. Iran kommer väl jävlas tillbaka en del genom att ytterligare beväpna grupper USA ogillar. Kanske börjar man anrika lite uran igen o.s.v.
JO jag vet vad en EMP är https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclea...magnetic_pulse

Men försök vara viktig du, det är sådana som du som kommer vara förvirrade ute på stan efter en sådan event!! Men nu är detta så jävla OT som det nästa går!
Citera
Medlem
Tre raketter skal ha truffet flyplassen fredag morgen.

Ifølge den irakiske militsen Hashd al-Shaabi skal en av militsens topper, Abu Mahdi al-Mohandes og den iranske generalen Qassem Soleimani være blant de drepte i angrepet, skriver Reuters.

Kan vi sätta oss ned i båten innan vi sjunker.

3 raketer dyker upp från?

Vad betyder raketer i detta? Kan det vara Bazookas, hemmabygge eller riktiga missiler.?
Citera
2020-01-03, 02:52
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
aftonbladet har vaknat.
Holy shit!!
Citera
2020-01-03, 02:53
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Tre raketter skal ha truffet flyplassen fredag morgen.

Ifølge den irakiske militsen Hashd al-Shaabi skal en av militsens topper, Abu Mahdi al-Mohandes og den iranske generalen Qassem Soleimani være blant de drepte i angrepet, skriver Reuters.

Kan vi sätta oss ned i båten innan vi sjunker.

3 raketer dyker upp från?

Vad betyder raketer i detta? Kan det vara Bazookas, hemmabygge eller riktiga missiler.?
Drönare eller flygattack!
Citera
2020-01-03, 02:54
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Orka svara på citat som denna..... Fattar du omfattningen om vad som just hänt??? Eller sitter du där och förbereder din taco middag senare ikväll??
Ja inte är det Världskrig på gång ivart fall.
Citera
2020-01-03, 02:55
Medlem
Tryckallan74s avatar
Ingen som sett några uttalanden från Iran?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in