Citat:
Ursprungligen postat av
Ventoroso
Så en ”bra pappa” är en som misshandlar barnets sk ”mamma” upprepade gånger??
Catrins kriminella modus operandi är bedrägeri och att lura intet ont anande människor. Därför är ”pappafrågan” väldigt intressant. Inte just vem det är utan varför hon pekar ut flera olika och då onekligen har minst en lögn till i bagaget. Vad är syftet att inte fastställa faderskapet mha dna? Att hon sen också kanske försörjer sig på Josefs kriminella liv kan vara en koppling. Och JA, han är kriminell då han kraschade med en stulen mc.
Det stämmer att han kraschade en cross, men åklagaren la ner fallet under rättegången även polisens vittnesförhör - på plats.
Detta vet jag då min vän var där som stöd för C tillsammans med 3 andra nära vänner till C.
De la även ner en misshandel som C vittnat för tidigare men C valde att inte vittna i rätten. Hon slapp det då hon är närstående med J.
(Misshandel mot en annan man)
Att J är en dålig pappa pga att han misshandlat C, ja för mig är det både ja och nej. Det är hemskt att han utsatt barnens mamma för det han har gjort men samtidigt så var han, bortsett från misshandeln, en riktigt bra pappa.
Han var alltid med C och barnen, tog med barnen på olika aktiviteter. K1 spelade fotboll och J körde hnm till träningarna.
Man kan inte enligt mig, se på världen i enbart svartvitt.
Det intressanta tycker jag är att se vad som händer i framtiden.. Nu befinner sig J på anstalt sen idag och C kan ej besöka honom längre som hon kunde göra i häktet.
(Fanns en snapchat på hennes besök samt KV-tröja som hon tagit med sig ut därifrån som var hans).
Att hon är dömd sen tidigare spelar ingen roll då det inte är ett grovt brott hon är dömd för.
Är det INGEN här som följer henne på snapchat? Verkar som att många Här missat vad som händer i hennes liv, medans några vet betydligt mer, och det är inte personer härifrån!