Citat:
Ursprungligen postat av
BrunoC-2.0
Det intressanta från ett psykologiskt perspektiv tycker jag snarare är fåraktiga människor som skribenten här, som bara följer grupptänk.
Bara här om dagen så dök det upp ett klipp från en kanadensisk youtube-kanal där en reporter försökte ställa ett par kritiska frågor till Greta och undersöka vem som backade upp henne finansiärt. Det som hände var då att vakter ville stoppa reportern från att bara ställa ett par frågor och började ta till våld och uppträda hotfullt. Om inte det är att sakna argument så vet jag inte.
Du skall inte tillägga att den där Youtubekanalen är extremt konspiratorisk? Ganska mycket av det just den där killen gör är också för att göra ned människor.
Jag vill inte gå så långt som att kalla kanalen för fascistisk, men den stora massa gör ju det. Det är tänkvärt att nämna när du ändå skriver om den.
Du kanske skall nämna att just den där "reportern" redan hetsjagat Greta redan i Kannada. Hon kände igen honom och vill givetvis inte prata med honom. Jag förstår det också eftersom dom ganska konstant har svartmålat henne med 99% antaganden utan belägg, 1% rent hat och 0% källor.
Citat:
Ursprungligen postat av
BrunoC-2.0
Sen har ju Greta själv inte gjort några hemligheter av att hennes kamp i själva verket är en vänsterkamp mot patriarkatet och "rasism". Och hennes assistent Luisa-Marie Neubauer är medlem av ONE Foundation som finansieras av Soros och andra med vänstersympatier.
Det spelar ingen roll om det ens är Soros som kör själva dildon i röven på henne. Det förändrar inte hennes budskap och det korrekta i det. Så det här är ju bara trams du går på ifrån trams som den där hets-hat-jagande "reportern" du så gärna skriver om. Att inte någon jävel nitar honom fattar jag inte.