2020-03-08, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabernak
Det verkar som att Stockholms avdelningen vaknat igen. 4st - 2st kvinnor 2st mn skerstllde ordningen kring Vasaparken idag, sen eftermiddag. Ena mannen hade orange/gul jacka med ryggtryck, de andra tre bar mrka jackor - ven de frsedda med "Soldiers of Odin - Stockholm", och logga, p ryggen.
Var du dr och fotta dem? Avgudade kvinnorna dem?!!?
Bertta mer...
Citera
2020-03-09, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tabernak
Det verkar som att Stockholms avdelningen vaknat igen. 4st - 2st kvinnor 2st mn skerstllde ordningen kring Vasaparken idag, sen eftermiddag. Ena mannen hade orange/gul jacka med ryggtryck, de andra tre bar mrka jackor - ven de frsedda med "Soldiers of Odin - Stockholm", och logga, p ryggen.

S jvla cringe....

Anslut er till NMR istllet.
Citera
2020-03-10, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
S jvla cringe....

Mste man inte tycka illa om judar ifall man vill joina NMR?
Citera
2020-03-10, 05:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Mste man inte tycka illa om judar ifall man vill joina NMR?

Jo, men vem gillar judar?
Citera
2020-03-10, 05:41
Medlem
Citat:
Jo, men vem gillar judar?

Jag tycker inte judar r det stora problemet i svje utan muslimer!
Citera
2020-03-10, 05:43
Bannlyst
Citat:
Jag tycker inte judar r det stora problemet i svje utan muslimer!

Det r judarnas fel att vi har muslimer. Du mste frst judefrgan.
Citera
2020-03-10, 05:45
Medlem
Citat:
Det r judarnas fel att vi har muslimer. Du mste frst judefrgan.

OK lr mig, oh du store mstare!
Citera
2020-03-10, 05:47
Bannlyst
Citat:
OK lr mig, oh du store mstare!

Ring per berg, han r trevlig och duktig i mnet.
Citera
2020-03-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
Var du dr och fotta dem? Avgudade kvinnorna dem?!!?
Bertta mer...

Nej, jag "fottade" dem inte. De kvinnorna som ingick i gruppen gillade nog de manliga motsvarigheterna, gissar jag?

Citat:
S jvla cringe....

Jag tar inte t mig av "er" dr - jag var blott en sndagsflanr som noterade deras lilla marsch.

Nr det gller vriga nrvarande i och kring Vasaparken s verkade ingen bry sig nmnvrt. Sedan r det ju fritt att spekulera i varfr de valde en sndagseftermiddag i Vasastan att markera sin nrvaro, eller bist med sitt beskydd...
Citera
2020-03-12, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Against-modernity
Glmde: dessutom r man inte pedofil, utan hebefil, om man tnder p 14-ringar. Fel/omoraliskt (att ha sex med 14-ringar) mhnda, men pedofil r ett ord som anvnds fr de som tnder p ICKE knsmogna dvs pre-pubertala personer. Den som tnder p tjejer som r i puberteten (dvs nnu icke genomgngen pubertet, allts pgende pubertet. Puberteten hos kvinnor brukar vara fullgngen vid 15 rs lder), dvs som tnder p pubertala tjejer, r allts hebefil, och inte pedofil. Annars likstller man mn som tnder p t ex 14riga tjejer med mn som tnder p t ex ett spdbarn. En, ehh, visst skillnad, minst sagt.

Pedovarnaren gr p hgvarv nr man som du brjar prata om hebefil. Om du lser p om termen s r det just en underkategori inom pedofili. Det r i princip bara pedos som anvnder termen hebefil just fr de inte vill klassas som pedofiler.

Det r dessutom inte bara moraliskt fel utan ven straffsanktionerat att ha sex med ngon under 15 r (i mnga lnder nnu hgre ldersgrns).
Citera
2020-03-12, 09:50
Medlem
Citat:
S jvla cringe....

Inbillar du dig att alla asadyrkare och sverigevnner vill bli klassade som nazister? Tnk om, tnk rtt.
Citera
2020-03-12, 09:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Inbillar du dig att alla asadyrkare och sverigevnner vill bli klassade som nazister? Tnk om, tnk rtt.

Inbillar du dig att jag ens skrev ngot liknande?

Inbillar du dig att SOO r asadyrkare? Borde inte ens svarat p ditt loliga inlgg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in