Citat:
Utmrkt. Nu har du skalat bort all som r nonsens och kommit fram till det jag var inne p. Sen gick jag p en massa villospr, om att det var medhjlpare efter att ha lst fr mycket VG. Nr jag lst alla idiotier om att en snljp betalar pengar utan livstecken till ett konto i cyberrymden, blir min slutsats att det r pengar ut och in till Tom Hagen sjlv. En man som vgrar redogra fr denna idiotiska kidnappningshistoria, och de transaktioner som skulle styrka den
Det finns telefonsamtal frn EHs mobil. Det r bekrftat genom teknisk bevisning.
Det som inte kan bekrftas med teknisk bevisning r att det var EH som ringde och var vid liv. Det r bara vittnesutsagor frn folk som str Tom Hagen nra och r i beroendestllning.
De handlar om barn som gjort en kalkyl, och inte vill ha bodelning, nr den part som kan verklaga bodelningen r borta. Det betyder att varje barn riskerar bli utan del i miljardarvet. En kalkyl som r gjord utifrn att EH nd r dd.
Nanny, sekreterare, telefonist, kontordame, samma skrp. Inte trovrdiga vittnen om man varit med frr, och sett dylika element ljuga skamlst i domstol. Kvinnor som har missriktade lojaliteter och hopp om belning. Eller kanske bara lite bekrftelse.
Mina slutsatser om att mordet skedde under natten. De enda utomstende som sist sett EH vid liv mste vara Taxichauffren. I vrigt r Tom Hagen den person som sist sg EH vid liv, med egna gon.
Det finns telefonsamtal frn EHs mobil. Det r bekrftat genom teknisk bevisning.
Det som inte kan bekrftas med teknisk bevisning r att det var EH som ringde och var vid liv. Det r bara vittnesutsagor frn folk som str Tom Hagen nra och r i beroendestllning.
De handlar om barn som gjort en kalkyl, och inte vill ha bodelning, nr den part som kan verklaga bodelningen r borta. Det betyder att varje barn riskerar bli utan del i miljardarvet. En kalkyl som r gjord utifrn att EH nd r dd.
Nanny, sekreterare, telefonist, kontordame, samma skrp. Inte trovrdiga vittnen om man varit med frr, och sett dylika element ljuga skamlst i domstol. Kvinnor som har missriktade lojaliteter och hopp om belning. Eller kanske bara lite bekrftelse.
Mina slutsatser om att mordet skedde under natten. De enda utomstende som sist sett EH vid liv mste vara Taxichauffren. I vrigt r Tom Hagen den person som sist sg EH vid liv, med egna gon.
Hehe.Fler n jag r inne p det enklaste av alla scenarier. Arg - dda - gmma kropp.
A - B -C.
Sen hittar han p en massa fr att frvirra; och gissa om han lyckats med det! S mnga hjrnor som gtt i spinn p komplicerade scenarier hr i trden.
Skulle nstan nska, fr er skull, att det inte r s dr enkelt som jag befarar.
Snpligt slut om Hagen med grten i halsen erknner att han bara ddade henne och slngde henne i viken. Punkt slut.
Men han r nog fr stddig fr det.