Citat:
Ursprungligen postat av
sinbad8
For flere mneder siden fikk jeg kontakt med skaperen av Monero som er en Professor ved ett universitet i Freemantle, Australia. Jeg spurte ham om det i slike tilfeller ikke var mulig ' lette litt p slret' s det ville vre mulig for en litt intelligent person gjette seg til viktige opplysninger vedr. overfringene av de EUR 10 mill. Han ble enig med meg at jo, det kunne la seg gjre. Jeg fortalte ham at jeg ville opplyse etterforskeren hos politiet, hvilket jeg gjorde via email. Aner ikke om politiet forfulgte tipset, men de kvitterte for mottak av emailen.
Det er meget skjeldent at slike store belp blir ' minert ' p Monero og det er mere enn sannsynlig at det derfor ville ha skjedd i flere omganger. MEDMINDRE, belpet allerede var tilstede slik at det ble mulig kjpe og selge i EN omgang. Hagen har kanskje TO eller flere Monero ' Wallets ' ?
Det virker ikke om du har mye kunnskap om kryptomynter eller monero. Monero ble skapt av en som kaller seg for Nicolas van Saberhagen og hans identitet er ukjent. Og nei det er helt umulig finne ut av transkaksjoner i blockchainen hvor store belp overfres (det f.e. i motsetning til bitcoin).
Resten av innlegget ditt henger ikke p grep. overfre 10mill euro i Monero (ca 250,000 xmr) mellom to kontoer (wallet) gr helt umerket hen. Det er bare nr en skal veksle monero i vanlige valuta eller kjpe monero for vanlige valuta at det blir vanskelig, iallefall nr det er spass mye som 250,000 xmr.
Om GM har flere wallets eller ei er uinteressant, det ble oppgitt kun 1 monero mottaker adresse.
Og en BTC mottaker adresse, selv om VG nevner at det blitt minst 10 overfringen til den andressen fr AEH ble borte. Det er uvanlig og dumt bruke en og samme adresse flere ganger. Man kan enkelt genere en ny mottaker adresse til samme wallet.