2020-05-21, 14:39
Medlem
DjPuttes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=bSccBy8RNLc
Det gr bra nu fr Trumpen nedt i pollsen
2020-05-21, 17:28
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Filmen visar att Biden leder bland minoritetsgrupper, lgutbildade och homosexuella. Klart du tror de har ngot avgrande eftersom du identifierar dig med dem. Jag lovar dig att de inte avgr ngot val.

Nu inser jag att du knappast frstr vad som sgs i din lnk.du r ju inte direkt klipsk.
2020-05-21, 18:05
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Filmen visar att Biden leder bland minoritetsgrupper, lgutbildade och homosexuella. Klart du tror de har ngot avgrande eftersom du identifierar dig med dem. Jag lovar dig att de inte avgr ngot val.

Nu inser jag att du knappast frstr vad som sgs i din lnk.du r ju inte direkt klipsk.
Haha jaja du r indoktrinerad utan att ens fatta hur mycket Trump ligger under, Jobbigt lge fr Trump lskarna se sin store ledare vara ofrmgen 6 inkompetent att vnda skiten han satt US i gott s!
2020-05-21, 18:07
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Haha jaja du r indoktrinerad utan att ens fatta hur mycket Trump ligger under, Jobbigt lge fr Trump lskarna se sin store ledare vara ofrmgen 6 inkompetent att vnda skiten han satt US i gott s!
Nej. Jag bara berttar fr dig vad klippet visar, eftersom du inte frstod det. Sg tack!
2020-05-21, 18:12
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Nej. Jag bara berttar fr dig vad klippet visar, eftersom du inte frstod det. Sg tack!
Du spelar ingen roll varifrn rsterna kommer din tomte det visar likvl Trump ligger lngt efter Biden i mtningarna, Men uppenbarligen fattar inte indoktrinerade Trump fans det heller!
2020-05-21, 18:28
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Du spelar ingen roll varifrn rsterna kommer din tomte det visar likvl Trump ligger lngt efter Biden i mtningarna, Men uppenbarligen fattar inte indoktrinerade Trump fans det heller!
Men nu visar ju klippet enbart att Trump ligger efter i redan nmnda minoritetsgrupper. Inget annat. r du s pass efterbliven?
2020-05-21, 18:48
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Men nu visar ju klippet enbart att Trump ligger efter i redan nmnda minoritetsgrupper. Inget annat. r du s pass efterbliven?
Du mste ha vansinniga problem med att inte fatta TRUMP ligger efter i mtning p mtning oavsett var, Enda som har han fre r de Pro Trump vnliga fr att smrja hans och era egon s ni kan tro han vinner!
2020-05-21, 18:50
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Du mste ha vansinniga problem med att inte fatta TRUMP ligger efter i mtning p mtning oavsett var, Enda som har han fre r de Pro Trump vnliga fr att smrja hans och era egon s ni kan tro han vinner!
Nej, jag bara berttar fr dig vad ditt klipp visade, eftersom du har svrt att frst talad engelska. Sg nu "tack" och g vidare.
2020-05-21, 20:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det ser illa ut fr trumpen dr, men det r ocks lngt kvar.

Kan se framfr mig hur trumpen fr tantrum nr han ser sna hr siffror.
De r allt annat n smickrande, dock vet vi slutet p dagen s rstar dom p sin sektledare mnga av dessa som inte vill ha trumpen nu.
Citat:

Vad vi tycker om homosexuella och minoriteter hr i Sverige, saknar all betydelse fr valet i USA.
P tal om klipsk d.
2020-05-22, 01:48
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Precis!!! Hr ska ju TDS-kulten kunna hata fritt. Utan lnkar eller kllor. Det r viktigt fr dig. Men alla vljare vljer sklart frihet framfr lockdown. Vilka erbjuder vad?

?? du r en idiot det vet vi alla men nu r du mer obegriplig...

Utveckla s kan jag svara!
2020-05-22, 05:35
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
?? du r en idiot det vet vi alla men nu r du mer obegriplig...

Utveckla s kan jag svara!
Om du krkar mindre kan du nog frst enkel svenska. "Vilka erbjuder lockdown och vilka erbjuder frihet"? Det kommer bli en av de frmsta valfrgorna.
2020-05-22, 08:05
Medlem
Trump gr nu allt fr att inte framst som en svag president och lyckas givetvis d med konststycket att just framst som en svag och osker president.
Hans uttalande nedan om att inte bra mask sger under besk olika fabriker, som ju hade varit ett ansvarsfull normalt agerande av en presdent, visar ju p hans instabila lttsrade personlighet.

he told reporters he didnt want to give them the satisfaction of seeing him wearing it.

I min vrld s lr hans nonchalanta agerande och dliga fredme som omogen president i alla fall inte ka vljarstdet fr honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in