2020-05-28, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Da syns jeg du br slappe av, holde deg hjemme og ta en coronatest.
Takk! :-)
Citat:
Jepp, og derfor kan ikke visse deltagere i trden pst at det ikke finnes spor p klrne som indikerer kvelning.

Nr klrne er blitt nevnt som et av sporene som indikerer kvelning.

Men n vet jo faktisk ingen av oss hvilke spor som er funnet, s jeg ergrer meg egentlig litt over at jeg lot meg trekke opp av en kverulant, jeg skjnner rlig talt ikke hva de fr ut av det...
Enig! Nr politiet nevnte klrne i forbindelse med spor etter kvelning, s tenker jeg at det m finnes spor p klrne som indikerer kvelning.:
F.eks hudrester som andre ogs nevnte (dersom klr er brukt til kvele med), eller feks veldig spesielle blodspor (som Minnimus forklarte om) der det i blodsporene er sm bobler med spytt i (som stammer fra delagte blodkar under kvelningen), eller feks spytt p et klesplagg som er brukt til kvele med, eller andre biologiske spor p ett eller flere av AEs klesplagg.
Citera
2020-05-28, 01:20
Medlem
Citat:
Ikke jeg heller, men et snev av tillit m vi jo unektelig gi dem.

Akkurat nr det gjelder denne saken, s mener jeg dette er uhyre viktig. For ingen av motivene som er lansert hittil, her eller i media, vedrrende TH er troverdige.
Citera
2020-05-28, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HellYeah-
Logisk brisk fra bde Politiet og TH.
Politiet sender uniformert bil.
Hvorfor velger da TH oppske etablere kontakt med politiet i den uniformerte bilen? Burde han ikke ha heller ha ringt ndnummeret p nytt og forklart situasjonen?

Enig. Men politiet er ved sine fulle fem, mens TH er opprrt og kan ikke forventes handle rasjonelt p det tidspunktet.
Citera
2020-05-28, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Hvorfor spr du om dette og lager ny tvil om noe som allerede er besvart flere ganger i forumet?

For rydde unna surret:
Det var ingen mann, men en kvinne.

Dette er ogs bekreftet i flere medier, senest i Nettavisen 27. mai:
I avhr har hun forklart at det var hun som frst ringte AEH, men ikke fikk svar. Kort tid etter ble kontordamen ringt opp, fr Nettavisen opplyst. Kvinnen er en av de siste som snakket med Anne-Elisabeth fr hun forsvant.

Her gjentar Nettavisen at det var en kvinne i samtlige setninger.
Det er underlig at enkelte brukere fortsatt henviser til deg, nr de etterspr fakta.
Takk! :-) Jeg har ikke ftt lest alle avisartikler om saken i dag, og jeg var usikker p om den opplysningen fra vgd (som jeg n fikk vite fra dere at er feil) om en "mannlig" lnnskjrer eventuelt var ny informasjon.
Noen burde korrigere feilopplysningene p vgd.
Senast redigerad av POlROT 2020-05-28 kl. 01:27.
Citera
2020-05-28, 01:26
Medlem
Citat:
Tidlig kontakt med Politiet var en del av planen, for styrke sin egen troverdighet og rette mistanken bort fra han selv.

Riktig!
For hvis han fryktet p ekte at hun var kidnappet og han var under overvking, strider det virkelig mot all fornuft at han satt seg inn i en uniformert politibil...
Citera
2020-05-28, 01:26
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Akkurat nr det gjelder denne saken, s mener jeg dette er uhyre viktig. For ingen av motivene som er lansert hittil her eller i media vedrrende TH er troverdige hittil.

Det vi har ftt vite, av opplysninger, bevis, motiv osv. er ikke engang en brkdel av det bevisbildet Politiet sitter p, s alle vi som tenker og spekulerer her jobber med bind for ynene og hendene bundet p ryggen, og har p ingen mte et godt bevisbilde jobbe ut i fra.

Her fr vi, heldigvis, noen flere opplysninger enn det som kommer frem i media, og det er jo nettopp derfor vi er her, og det gir et mye klarere bilde enn det som pr. n kan opplyses om via offentlige kanaler.
Citera
2020-05-28, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Enig. Men politiet er ved sine fulle fem, mens TH er opprrt og kan ikke forventes handle rasjonelt p det tidspunktet.

Tja, sjokkert ja, men uansett enkelt ringe 113 p nytt og be de sende en sivil politibil.
Citera
2020-05-28, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Takk! :-) Jeg har ikke ftt lest alle avisartikler om saken i dag, og jeg var usikker p om den opplysningen fra vgd (som jeg n fikk vite fra dere at er feil) om en "mannlig" lnnskjrer eventuelt var ny informasjon.
Noen burde korrigere feilopplysningene p vgd.

Fjerne feilinformasjon p VGD forum?! Da burde jo sikkert 90% av alle innlegg ogs p denne trden blitt slettet/korrigert.
Citera
2020-05-28, 01:32
Medlem
Citat:
Fjerne feilinformasjon p VGD forum?! Da burde jo sikkert 90% av alle innlegg ogs p denne trden blitt slettet/korrigert.
Jeg synes at dere som skriver her p FB er flinke til korrigere feilinformasjon som kommer i trden.
Jeg mente ikke slette feilinformasjon, men jeg mente at noen kunne poste korrigerende opplysninger p vgd. Men det blir vel kanskje gjort etter hvert.
Citera
2020-05-28, 01:32
Medlem
Citat:
Logisk brisk fra bde Politiet og TH.
Politiet sender uniformert bil.
Hvorfor velger da TH oppske etablere kontakt med politiet i den uniformerte bilen? Burde han ikke ha heller ha ringt ndnummeret p nytt og forklart situasjonen?
TH burde gjort ditt og datt?
Hvis TH er uskyldig, s burde TH vrt i sjokk p det tidspunktet, og det har politiet bekreftet at han var.

Politiet burde gjort ditt og datt!
Det er politiet som skal vre profosjonelle, og skal ha prosedyrer for slike situasjoner.
Citera
2020-05-28, 01:37
Medlem
Interessant artikkel:
https://www.nettavisen.no/nyheter/to...423974009.html

TH finner klrne hennes? Hva betyr det? Husket han nyaktig hvilken klr hun hadde p seg den dagen, eller lg de plassert slik at det var mistenkelig?
TH ringer etter avtale for snakke om hyttetur. AEH har allerede informert andre i familien at det ikke blir hyttetur.
Mens TH er hjemme er det 2 oppringninger til AEH sin tlf som ikke TH hrer/besvares. I tillegg ringer TH AEH sin telefon uten at han hrer den.
Samtidig har han et vindu p 2 timer mellom kl 11.15 ish og til kl 13.15 uten at han ringer henne...
Citera
2020-05-28, 01:41
Medlem
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...l-i-tidslinjen

TH har alibi for at han ankommer jobben, men virker tydelig som ikke han har alibi/vitner for at han er p jobb fra klokken 9.14 til klokken 13.20
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in