2020-06-01, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Yngste datter hadde ingenting med gutten som tok seg inn i huset i 2005 gjre. At hun skal ha frekventert et kriminelt milj er bare tull. Som sagt hadde en en barn/ungdomsvenn som ble involvert i kidnapping og drap av Geir Grande, samt en kortvarig kjreste som var drvakt og visstnok i et kriminelt milj. Dette var p 90-tallet. Hun har selv aldri vrt borti noe kriminelt etter hva jeg har hrt. Hun er i et ridemilj. Var ogs forlovet med Fr*drik Sn*ve noen r.
Jeg har ikke s mye pent si om alle i kretsen rundt. Det er flere enn TH jeg mener kan ha svin p skogen. Noen lyver i nr krets. Men jeg tror politiet har rett. Tunnelsyn hadde de i 10 uker, s lsnet det.

Takk til deg for innlegg. Jeg kjenner ikke familien.
Ut fra hva som tidligere er skrevet her var det vel HHB2 som tidlig flyttet hjemmefra da det slett ikke var s bra innenfor husets fire vegger. Ordet terrorisering ble benyttet i innlegget. HHB2 tilhrer et ridemilj og hun bor langt unna sine foreldre.
At noen lyger fler jeg meg 99% sikker p.
Senast redigerad av Akeleye 2020-06-01 kl. 23:40.
Citera
2020-06-01, 23:44
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Takk for informasjon! De bildene som en person legger ut kan feks symbolisere ting som vedkommende er opptatt av og/eller flelser og tanker som vedkommende har. Men bildene trenger ikke bety noe spesielt.

Det er klokt beskrevet synes jeg,og jeg er s enig!
Noen tror de kan beskrive personlighet kun utifra hva som ligger p tryneboka-helt vanvittig. P grunn av dette,s er det viktig huske p at mange legger ut ting -KUN for at de har humor med forvirre de som stalker
Mange har sregne symboler kun rent kunstnerisk.
Om jeg var en m profil oppe i den situasjonen m slarv p forum om meg,s ville jeg kanskje ha lagt ut rare ting kun p faenskap :P og humor
Citera
2020-06-01, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Nettopp, jeg beklager at jeg dro inn en annen sak her, men jeg syns det var relevant ift. Valdres-morens belelige episoder med lavt blodsukker.

Ingen VIL vel egentlig utsette seg for noe slikt, men man kan lett gjre det med overlegg.
Kan vre fint skylde p noen ganger, f.eks. kan jeg spise sjokolade og si "det er fordi jeg trenger det pga. blodsukkeret er for lavt", uten da mtte dele med andre sjokoholikere i huset
Citera
2020-06-01, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus8b
Hva er de hvite bitene?
Det ser ut som papir.
Det finnes en mte politiet kan oppdage blodspor p. Jernet i blodet reagerer med en type vske politiet sprayer p, slik at det blir avsatt en bestemt farge ved funn. Politiet bruker en type papir som de legger over omrdet som testes.

Ja, det ser ut som politiet har gtt hardt til verks, de har tatt med seg innholdet i blomsterkassene ogs :-o
Citera
2020-06-01, 23:47
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Kan vre fint skylde p noen ganger, f.eks. kan jeg spise sjokolade og si "det er fordi jeg trenger det pga. blodsukkeret er for lavt", uten da mtte dele med andre sjokoholikere i huset

Citera
2020-06-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Enig! Og hva med denne fyren som hadde vrt sammen med THs sster, "ex-svogeren"?
Han kom med noen halvkvedete viser i Krimpodden, usedvanlig ullent, spr du meg!
Skal lytte gjennom denne podcast-episoden en gang til, det er mulig jeg har overhrt noe.
Ja, det virker som eks-svogeren har vrt i konflikt med TH mer enn n gang.

Jeg er veldig nysgjerrig p hva som ligger bak, og hvilket forhold han har hatt til familien generelt.
Citera
2020-06-01, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det ser ut som papir.
Det finnes en mte politiet kan oppdage blodspor p. Jernet i blodet reagerer med en type vske politiet sprayer p, slik at det blir avsatt en bestemt farge ved funn. Politiet bruker en type papir som de legger over omrdet som testes.

Ja, det ser ut som politiet har gtt hardt til verks, de har tatt med seg innholdet i blomsterkassene ogs :-o
Takk! :-) Kan de finne blod i gressplener og i jord p den mten ogs s lang tid etter? Vil ikke blodet ha blitt skylt vekk av regn og sn? Noen typer jord er jernholdig ogs, og da vil de vel f utslag p jern selv om det ikke er blod til stede i jorden?
Citera
2020-06-01, 23:57
Medlem
Minnimuss avatar
Det bekreftes i media/NRK at den siste telefonsamtalen IKKE var med ektemannen, slik noen fortsatt synes tro.

Citat:
De to hadde en avtale om snakke sammen etter at Tom Hagen var kommet p jobb, fr NRK opplyst.

Den siste telefonsamtalen hun tok, var med et annet familiemedlem enn ektemannen klokken 09.14. Da var Hagen nettopp kommet p jobb.
https://www.nrk.no/norge/nye-opplysn...ona-1.15017182
Senast redigerad av Minnimus 2020-06-02 kl. 00:07.
Citera
2020-06-01, 23:59
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Takk! :-) Kan de finne blod i gressplener og i jord p den mten ogs s lang tid etter? Vil ikke blodet ha blitt skylt vekk av regn og sn? Noen typer jord er jernholdig ogs, og da vil de vel f utslag p jern selv om det ikke er blod til stede i jorden?

Kan du ikke sprre Poirot?
Citera
2020-06-01, 23:59
Medlem
Citat:
Blir disse bevegelsene registrert nr telefonen er i samtale og ogs under sending av sms, men ikke nr telefonen ikke brukes?

Blir disse bevegelsene registrert nr den telefonen blir oppringt og ingen tar imot samtalen?
Jeg har lest meg opp. Dette er det siste innenfor forensic technology. Virker som om Google ikke har perfekt tracking, men den fanger opp signaler hele tiden - "every few minutes" som New York Times skriver.

Hvordan den posisjoner geografisk en mobil vet jeg ikke, men fr inntrykk av at detaljnivet er ganske hyt! Det ser man av grafikken i New York Times-artikkelen. Les den!

But despite the drawbacks, detectives noted how precise the data was and how it was collected even when people werent making calls or using apps both improvements over tracking that relies on cell towers.

https://www.nytimes.com/interactive/...ng-police.html
https://www.mprnews.org/story/2019/0...earch-warrants
Citera
2020-06-02, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Jeg har lest meg opp. Dette er det siste innenfor forensic technology. Virker som om Google ikke har perfekt tracking, men den fanger opp signaler hele tiden - "every few minutes" som New York Times skriver.

Hvordan den posisjoner geografisk en mobil vet jeg ikke, men fr inntrykk av at detaljnivet er ganske hyt! Det ser man av grafikken i New York Times-artikkelen. Les den!

But despite the drawbacks, detectives noted how precise the data was and how it was collected even when people werent making calls or using apps both improvements over tracking that relies on cell towers.

https://www.nytimes.com/interactive/...ng-police.html
https://www.mprnews.org/story/2019/0...earch-warrants
Takk for informasjon og tips om artikkel! :-)
Citera
2020-06-02, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
Har p knn att det snart hnder nt i denna saken.
Definer snart? : )

Jeg tenker i morgen, juli eller august. Tror ikke Tom H*gen og medhjelperne hans blir noe sterkere mentalt, om tiden gr. Jeg tror heller ikke Politiets sak blir noe drligere av at tiden gr...

Men enig - er ikke lenge igjen n fr det smeller.
Senast redigerad av StonesThrow81 2020-06-02 kl. 00:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in