2020-06-05, 17:54
Medlem
Ringhals3s avatar
Finner ni morske gutter ikke noe medium slikt Flashback i Noreg? Ettersom ni nettopp kun skriver hr?
Citera
2020-06-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Det er akkurat det du peker p som er poenget mitt, ekspertene vet veldig godt at feilene er gjort med vilje. Likevel kan man gjre gjentagende feil som kan avslre opphav. Alt str i artikkelen til Dagbladet, lingvisten forklarer hvordan de jobber: https://www.dagbladet.no/nyheter/tru...lorte/72523277Det finnes selvsagt ingen kidnappere, men TH kan ha leid inn profesjonelle kriminelle til bortfre og drepe AEH. Nr man ser p hvordan denne bortfringen/drapet er gjort finnes ikke slike kriminelle i Norge etter min mening.

Legger ogs til at Winger mente at de som bortfrte og drepte henne snakket et sprk hun ikke forstod.

Kanskje han er fra Australia
Citera
2020-06-05, 18:00
Medlem
1) Jeg tenker at hvis GM er et av familiemedlemmene:
-S m GM ha forsttt at alle nre familiemedlemmer ville komme til bli etterforsket av politiet og at venner, naboer, familie og slektninger ville komme til bli avhrt av politiet som vitner i saken og at *negative detaljer om ett eller flere familiemedlemmer ville komme frem dersom det finnes negative detaljer om noen av de. (*negativt ladet kallenavn p AE, feks).

2) S, hvorfor var det greit for GM at slikt kom frem?

3) Kan det bety at GM ikke er i nr familie med AE og at GM ikke er i familie med AE i det hele tatt, og at det derfor var greit for GM at negative ting om familiemedlemmer kunne komme frem under etterforskningen?
Kanskje GM (som ikke er i familie med AE) hadde kjennskap til negative ting om en eller flere i AEs nre familie, og at GM spilte p dette og at GM hpet at TH og/eller flere familiemedlemmer skulle bli mistenkt for forbrytelsen mot AE?
Senast redigerad av POlROT 2020-06-05 kl. 18:09.
Citera
2020-06-05, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
... legger til noe jeg tror som det viktigste: mamma skal delegge hele imperiet vrt...
Ser ikke bort fra det nei, men det klusser bruk litt til teorien om Tr*ms medvirkning? Han har ikke ftt mye glede av det imperiet etter hva som har kommet frem i trden?

O.T. tror jeg Tr*m er litt misforsttt. Jeg er ogs musiker. Metalhead med hr nesten til rva og skjegg til navlen, og de aller aller fleste av "oss" kan kanskje virke skumle og avskrekkende med nagler og blodige makabre cover p platene vre, men egentlig er mors beste barn... Favoritten til og med😉 (Og nei, ikke enebarn). I hans situasjon m jo livet g videre en gang? Men er enig i at noe er upassende mtp situasjonen ja.
Citera
2020-06-05, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Det mistenke alle som har begynt tvile p at TH er skyldig,skal vre i slekt med han er en uintelligent tanke da.Det er for lavt niv og like dumt som pst som at de fleste som stemte AP etter 22.juli.2011 kun gjorde det i sympati.
Det er muligheter for at det i hovedsak er 2 typer motiver for folk som er her diskuterer,de fleste har en detektivmage sterk trang til forst ting-Den andre delen har stor glede av et felleskap for dele sladder.
Jeg tilhrer den med detektivmage,og det ligger i min personlighet.Det jeg ikke forstr kan plage/oppta meg.
Jeg er enig i mye av det du skrev her, og jeg har ogs en detektivmage og jeg prver forst hva som kan ha skjedd.
Citera
2020-06-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Enig i at det ikke er vits i dra det for langt. Poenget er at med dagens muligheter s tror jeg ikke det er mulig utelukke at forfatteren har skandinavisk morsml. Lingvister kan kanskje tro, og sannsynliggjre - men teknologien i dag gjr at man enkelt kan finne et ferdig trusselbrev p nettet som noen andre har forfattet.

Innholdet i brevet er MYE MER interessant. Jeg utfordrer dere til spekulere i hvorfor kun yngstedatter og hennes barn/familie er nevnt ved navn og truet srskilt i brevet. Hvorfor ikke de to andre barna?

Er hun uekte ?
Citera
2020-06-05, 18:21
Medlem
BTC mottaker adresse 126sDHTvy8vsNrnuBFgrsBer97MFC8****
  • 02.11.2018 +0.0002 BTC ?= TH Jeg sender monero fr (eller frst red.anm VG) om syv dager
  • 13.11.2018 +0.0004 BTC ?= TH Jeg har problem, trenger mer tid (belp kommer fra samme adresse som 02.11)
  • 29.05.2020 +0.001 BTC ?= TH Jeg vil betale

Interessant nok, det kommer ogs andre kodebelp inn p samme adresse, alltid 0.0007 btc, blant annet 10.12.2018 med en ekstra 'hemmelig melding' lagret inn i selve bitcoin transaksjonen: decode hex in monero to ascii Pfff, fikk litt frysninger der. Etter min mening meget suspekt, men det teoretisk sett kan det vre noe som ikke har sammenheng med AEH saken selvsagt.

Sjekker ogs en annen btc mottaker adresse, den jeg allerede meldet om fr.
Citera
2020-06-05, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goingsomewhere
  • 02.11.2018 +0.0002 BTC ?= TH Jeg sender monero fr (eller frst red.anm VG) om syv dager
  • 13.11.2018 +0.0004 BTC ?= TH Jeg har problem, trenger mer tid (belp kommer fra samme adresse som 02.11)

Interessant nok, det kommer ogs andre kodebelp inn p samme adresse, alltid 0.0007 btc, blant annet 10.12.2018 med en ekstra 'hemmelig melding' lagret inn i selve bitcoin transaksjonen: decode hex in monero to ascii Pfff, fikk litt frysninger der. Etter min mening meget suspekt, men det teoretisk sett kan det vre noe som ikke har sammenheng med AEH saken selvsagt.

Er det decode hex in monero to ascii som er den hemmelige meldingen? Hva betyr den setningen?

Med tanke p hvis den mottakeradressen du har funnet som kan vre TH viser seg vre TH, kan du ogs se om motpartens adresse kommuniserer med andre enn TH gjennom bitcoin fra samme adresse?
Senast redigerad av POlROT 2020-06-05 kl. 18:44.
Citera
2020-06-05, 18:39
Medlem
Monsens avatar
Citat:

For oss som kan NADA om krypto, kan du gi mer kontekst og forklaringer? :-)
Citera
2020-06-05, 18:43
Medlem
Jofs avatar
Ikvll ska jag se: Det perfekta mordet. (TV4 Sverige).
Emily r gift med finansmannen Steven. Utt sett ett perfekt ktenskap. Men Emily har en otrohetsaffr med konstnren David. Nr Steven luskar fram sanningen vertalar han David att mrda Emily fr en halv miljon dollar.
F.. en nyinspelning av en klassiker. Kanske man kan f ngra tips relaterbart till Hagenfallet.
Citera
2020-06-05, 18:44
Medlem
Citat:

Interessant nok, det kommer ogs andre kodebelp inn p samme adresse, alltid 0.0007 btc, blant annet 10.12.2018 med en ekstra 'hemmelig melding' lagret inn i selve bitcoin transaksjonen:
decode hex in monero to ascii Pfff, fikk litt frysninger der. Etter min mening meget suspekt, men det teoretisk sett kan det vre noe som ikke har sammenheng med AEH saken selvsagt.

Hva f.. det var mer enn litt interessant!!!
Citera
2020-06-05, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Hva f.. det var mer enn litt interessant!!!
Kan du forklare hva decode hex in monero to ascii betyr? :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in