Citat:
- En skuespiller som kan sette seg inn i en rolle som kidnapperDet er vel frst og fremst en "skuespiller" som str bak dette,uansett hvem det er ihvertfall. Ihvertfall som er god til late som. En villedning er jo et skuespill. Noen spiller en rolle tydeligvis veldig godt.
Da synes jeg ihvertfall det br det ringe et par bjeller snart nede i kontorene p Lillestrm. Eller hva. Kan hende de bjellene har ringt lenge. Hva vet vi.
Hvis de har noe smting av indikasjon og "smbevis" p TH s kan det jo snn sett hende at en annen kan ha plantet dette p han og, dersom det er en annen innsider som er GM. For eks hvis mulig slette et par anrop fra telefonen hans for skape mistanke osv.
Jeg er bare litt forbauset over sakens utvikling med det nye som n har kommet ut i det siste, med brevene og hvordan de er skrevet og innholdet der osv.
Men har jo ikke sett slutten p dette skuespillet enda.
Hper p en god avslutning. Viktig for de uskyldige som har lidd s mye.
Da synes jeg ihvertfall det br det ringe et par bjeller snart nede i kontorene p Lillestrm. Eller hva. Kan hende de bjellene har ringt lenge. Hva vet vi.
Hvis de har noe smting av indikasjon og "smbevis" p TH s kan det jo snn sett hende at en annen kan ha plantet dette p han og, dersom det er en annen innsider som er GM. For eks hvis mulig slette et par anrop fra telefonen hans for skape mistanke osv.
Jeg er bare litt forbauset over sakens utvikling med det nye som n har kommet ut i det siste, med brevene og hvordan de er skrevet og innholdet der osv.
Men har jo ikke sett slutten p dette skuespillet enda.
Hper p en god avslutning. Viktig for de uskyldige som har lidd s mye.
- En ltskriver som har god erfaring i forfatte tekster
-Hinter om at far m kjpe "Ny PC" i trusselbrev - noe han vet
-Full oversikt over alle detaljer rundt AEH
-Tid til planlegge
-Har kjennskap til at AEH planlegger skilsmisse - mistanke vil rettes mot sin far TH - tar av AEH sin giftering
-Skaffet seg alibi gjennom ringe seg selv gjennom AH's mobil
-Passer inn i tidslinje
-Har ytret p sosiale medier at han ikke lever en nsket livsstil
-Snn av gnien milliardr
-Har hintet p sosiale medier om "dystre tanker". (Trick p Halloween)
- Er forholdsvis ung og virker smart. Kan tilegne seg kryptokompetanse
- Har flere ulike sannsynlige motiv. Kanskje summen av alt