Citat:
Ursprungligen postat av
Mulholland007
Politiet sier at hun var i kontakt med et familiemedlem og at samtalen varte i 2 minutter.
Man kan gjerne prve vri dette til passe i sin egen historie, men fakta inntil videre er at hun var i live ihvertfall kl 916, uansett hvor drlig det passer.
![Smile](https://static.flashback.org/img/smilies2/smile1.gif)
Og ingen er per dags dato fengslet. Pga null bevis.
Jeg er ikke opptatt av at det
m vre TH som har drept henne, for at historien om en psykopatisk tyrrann skal vre komplett. Det kan like godt vre at han har leid inn folk, og det har jeg vrt pen for hele veien. Jeg blir ikke skuffet om det ikke er TH som drepte henne, for si det slik. Poenget er at det ikke ndvendigvis er slik at det var Anne som ringte kl. 9.14 slik du pstr at er fakta, uansett om du sier at politiet sier. Som sagt, det er en stund siden at politiet gikk ut med at Anne ringte et familiemedlem, og ordlyden har forandret seg. Som andre er inne p, det hele er jo basert p at et vitne har sagt at han har snakket med henne. Nr dette vitnet er i nr familie, slik som snnen jo er, s blir han i og for seg inhabil.
M bare igjen gjenta ang Jemtlandsaken. Hele Norge trodde at hun hadde dratt sin vei midt p natta, siden telefonen slo inn p en basestasjon mange kilometer nedi dalen, men det var alts Svein som hadde fraktet telefonen, for s sl den av. I tillegg drev han ringte og sendte sms til Janne der han utrykte bekymring for hvor hun var. Han kontaktet folk rundt omkring og lurte p om de hadde sett henne. Jeg liker sammenlikne disse to sakene, da de har mange likhetstrekk. Det var en skilsmisse p gang, sant, hun hadde en psykopat til ektemann som manipulerte og dreiv med skuespill og lurte politi og familie, og man fant blod bde her og der.
Det er n en gang slik at de fleste konedrap har med skilsmisse og gjre, og der det er en psykopat som ektemann. En psykopat kan ikke akseptere noe slikt som skilsmisse, og tenker at "hvis ikke jeg fr lov til ha henne, s skal ingen andre heller".