2020-06-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sozzen
Har ikke vrt om savnet saker i oslo p det programmet. Kun om Hagen, Odin i Trondheim og en eldgammel sak fra 50-60 tallet..
neivel da er det ikke derfra.
Citera
2020-06-17, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvis dette funnet er et menneske i en annen savnetsak, kan det hende at en person ga opplysninger til Holden som frte til funnet.
Absolutt ikke umulig.
Citera
2020-06-17, 18:42
Medlem
M le av disse tullete kvinnene, fr het det "mistenkelig ddsfall", men n er det andre tider Per n hndteres saken som et ddsfall med ukjent ddsrsak.
Citera
2020-06-17, 18:46
Medlem
Kan det vre morderne som har tipset Hagen-advokaten om et annet ddsfall de str bak? Lol
Citera
2020-06-17, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg vet ikke hvem Cato Solberg er, eller var, skal google nr jeg fr tid.

Men jeg ser at Dagbladet har vrt p stedet. Nyheten ligger verst p nettavisen til VG i skrivende stund. Ogs VG har en kort videosnutt.

Det kan ogs tenkes at tipset har kommet til Hagen og Holden, og at den dde personen ikke er AEH.

Det kan jo vre at noen hper at politiet skal tabbe seg ut. Om opplysningene som frte til funnet er ett av de 40 tipsene Hagen og Holden har mottatt.

Politiet virker veldig avventende. Jeg er skeptisk selv. Men jeg utelukker ikke at det kan vre AEH.
Det er vel ikke s mange pgende heftige etterforskninger som er gjenstand for nye tips for tiden... blir spennende se. Er nok ikke en enkel oppgave obdusere et lik som har ligget 20 mneder i en kum, isfall. finne identiteten er nok enkelt... men spor fra GM derimot...
Citera
2020-06-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
Det er vel ikke s mange pgende heftige etterforskninger som er gjenstand for nye tips for tiden... blir spennende se. Er nok ikke en enkel oppgave obdusere et lik som har ligget 20 mneder i en kum, isfall.
Det er trolig kun skjelettet og hr som er igjen av liket etter s lang tid, dersom det ikke var innpakket i plast el.l.?
Citera
2020-06-17, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Kan det vre morderne som har tipset Hagen-advokaten om et annet ddsfall de str bak? Lol

Hvis tipset har kommet inn til Hagen og Holden, br vel etterforskerne se p funnstedet fr levningene blir fjernet.

Er vel derfor Dagbladet og VG er p stedet, for se om Brske og co dukker opp.
Citera
2020-06-17, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Hvis tipset har kommet inn til Hagen og Holden, br vel etterforskerne se p funnstedet fr levningene blir fjernet.

Er vel derfor Dagbladet og VG er p stedet, for se om Brske og co dukker opp.
Jeg tror at Oslo-politiet kommer til ta seg av de kriminaltekniske underskelsene og sporsikring av kummen og av omrdet nr kummen. Fordi: Funnstedet er i Oslo. Og eventuelt fordi de vil forhindre spekulasjoner (dersom det er levningene av AEH som ble funnet) fr de kan offentliggjre navnet p den dde.
Citera
2020-06-17, 19:03
Medlem
Det er ikke AEH
Citera
2020-06-17, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
Det er vel ikke s mange pgende heftige etterforskninger som er gjenstand for nye tips for tiden... blir spennende se. Er nok ikke en enkel oppgave obdusere et lik som har ligget 20 mneder i en kum, isfall. finne identiteten er nok enkelt... men spor fra GM derimot...

Nei. Det er vanskelig forutsi hva obduksjonen kan gi.

Jeg tror opplysningene har kommet i forbindelse med dusren. Men politiet vil ikke si noe enn, fr sikker id.

Kan hende det er en annen dd person i den kummen. Det ligger liksom en ondsinnethet mot politiet over hele denne saken, synes jeg. GM har forskt lure politiet. Hele tiden. Fra dag n.
Citera
2020-06-17, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Det er ikke AEH
Hvordan vet du det?
Citera
2020-06-17, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Hvordan vet du det?

Det ville jo ha vrt srdeles dumt frakte AE fra Lrenskog for dumpe henne i Oslo sentrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in