2020-06-17, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colli
Ud fra din viden om krypto, s tnker du ikke at disse informationer er lkket med vilje (fra modparten eller politiet) s adresserne blev synlige for enhver, men at man 'bare' som konsekvens af datoer kan regne det ud?

Ja, VG publiserte datoene, og jeg vet ikke hvor de fr alt fra. Det er ogs et godt sprsml. Hvor fikk de trusselbrevet fra? Jeg tror de publiserte datoene KUN for illustrere tidsforlpet, aldri med tanke at noen ute der ville klare finne fram til kommunikasjonsadresse og f fram i dagslyset alt som hadde skjedd rundt kryptorigget inkl det politiet drev med. S enkelt er det ikke finne fram til adressen.

Ville ikke vre overrasket om noen tipset NRK eller NRK flger med her, og fant ut de mtte skrive en sak om det, generellt set ligger NRK langt bak og er tilbakeholdende.

En ting er 100% sikre: dem som sitter/satt p andre ende av kryptorigget vet mye mer, det er "bare" f lysene blinke hos vedkommende.
Citera
2020-06-17, 16:46
Medlem
https://www.dagbladet.no/studio/nyhe...afJ7emgqzEjPNk

En dd person er funnet p Vr Frelsers Gravlund i Oslo, melder politiet.

Politiet opplyser videre at funnet av levningene er gjort i forbindelse med opplysninger gjort i en savnet-sak.

Ble noen 10 mill rikere tro
Senast redigerad av toiko1 2020-06-17 kl. 16:49.
Citera
2020-06-17, 16:52
Medlem
VG i dag
Dd person funnet i en kum i Oslo
"Politiet har onsdag gjort funn av levninger i en kum ved Vr Frelsers Gravlund i Oslo."
Oslo politidistrikt har sendt ut pressemelding.
"Funnet er gjort med bakgrunn i opplysninger fremkommet i en savnetsak. Politiet har antakelser om identiteten til avdde, og de prrende er av den grunn varslet, skriver politiet."
Det er mange som er savnet. Til enhver tid.
"Hun sier politiet har antakelser om at dette er en person som er meldt savnet i Oslo tidligere, men kan forelpig ikke si hvor lenge det er siden denne personen ble meldt savnet."
Det ville vre ekstremt oppsiktsvekkende om det skulle vise seg at det er AEH som er funnet.

Og at opplysningene har kommet til Hagens og Holdens tipsmottak.

Men jeg skal sjekke avstanden fra Sloraveien til Vr Frelsers Gravlund i Oslo.

Som sagt, det er mange savnede. Hele tiden.
Citera
2020-06-17, 17:02
Medlem
Stod fra en savnetsak i OSLO vel merke.
Citera
2020-06-17, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SurklendeSevje
Stod fra en savnetsak i OSLO vel merke.

Ja. Det er mest sannsynlig ikke AEH.

Det er ca 17 km kjre fra Sloraveien til gravlunden, ca 28 minutters kjring. Vr Frelsers Gravlund ligger p adressen Akersbakken 32.

Levningene skal obduseres, str det. Og identifiseres, selvflgelig.

Vi fr avvente.
Citera
2020-06-17, 17:11
Medlem
SH om krypto:

https://www.rb.no/hagens-forsvarer-m...ebook&ns_fee=0

Og 40 nye tips:
https://www.tv2.no/a/11502075/
Citera
2020-06-17, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
VG i dag
Dd person funnet i en kum i Oslo
"Politiet har onsdag gjort funn av levninger i en kum ved Vr Frelsers Gravlund i Oslo."
Oslo politidistrikt har sendt ut pressemelding.
"Funnet er gjort med bakgrunn i opplysninger fremkommet i en savnetsak. Politiet har antakelser om identiteten til avdde, og de prrende er av den grunn varslet, skriver politiet."
Det er mange som er savnet. Til enhver tid.
"Hun sier politiet har antakelser om at dette er en person som er meldt savnet i Oslo tidligere, men kan forelpig ikke si hvor lenge det er siden denne personen ble meldt savnet."
Det ville vre ekstremt oppsiktsvekkende om det skulle vise seg at det er AEH som er funnet.

Og at opplysningene har kommet til Hagens og Holdens tipsmottak.

Men jeg skal sjekke avstanden fra Sloraveien til Vr Frelsers Gravlund i Oslo.

Som sagt, det er mange savnede. Hele tiden.
Tror nok dette heller dreier seg om Cato Solberg
Citera
2020-06-17, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colli
Jeg ved ikke helt hvad blemme betyder (vabel p dansk), gr ud fra det betyder en fejl/svipser. Ud fra din viden om krypto, s tnker du ikke at disse informationer er lkket med vilje (fra modparten eller politiet) s adresserne blev synlige for enhver, men at man 'bare' som konsekvens af datoer kan regne det ud?
Jeg ved heller ikke hvad formlet eventuelt skulle vre med at lkke med vilje, andet end at sl helt fast at kommunikationen er dd, og at svar via krypto ift at TH vil betale ikke ville kunne verificeres som modparten.
Blemme betyr egentlig det, men det brukes ofte i en helt annen betydning.....at man har tabbet seg ut
Citera
2020-06-17, 17:26
Medlem
Tipper det er Cato Solberg som er funnet, savnet siden 2010.
Citera
2020-06-17, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lintoen
Cato Solberg som forsvant for over 10 r siden. Trodde kummer ble renset litt oftere jeg
Citera
2020-06-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen60
Blemme betyr egentlig det, men det brukes ofte i en helt annen betydning.....at man har tabbet seg ut

Tak for opklaring. En kum - er det s en kloak p norsk? (google translate siger cum/bassin)
Citera
2020-06-17, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lintoen

Jeg vet ikke hvem Cato Solberg er, eller var, skal google nr jeg fr tid.

Men jeg ser at Dagbladet har vrt p stedet. Nyheten ligger verst p nettavisen til VG i skrivende stund. Ogs VG har en kort videosnutt.

Det kan ogs tenkes at tipset har kommet til Hagen og Holden, og at den dde personen ikke er AEH.

Det kan jo vre at noen hper at politiet skal tabbe seg ut. Om opplysningene som frte til funnet er ett av de 40 tipsene Hagen og Holden har mottatt.

Politiet virker veldig avventende. Jeg er skeptisk selv. Men jeg utelukker ikke at det kan vre AEH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in