2020-06-15, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Ingen etnisitet p de i forsetet, idiotiet fortsetter.
Spennende dette, men ingen grunn til at AEH skal vre p en ettermiddagstur i s. P det tidspunktet er hun long gone eller dd.
Citera
2020-06-15, 18:07
Medlem
Jeg syns den historien hun damen forteller til sted Norge er veldig troverdig.
Citera
2020-06-15, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det som er logisk i den enes re, er ikke logisk i den andres.
Hvis TH hadde vrt utsatt for justismord, s hadde det nok vrt belastende.
Alts at noen hadde kidnappet kona hans, og at han uriktig hadde ftt skylden for det.
Men TH er ikke uskyldig, og det har vi jo sett mange tegn p n.
Bl.a de to slettede sms-meldingene, og ogs krypto-kommunikasjonen.

Hvilke to slettede sms og hvorfor forteller det noe om TH er skyldig eller ei ?
Hva er det med krypto-kommunikasjonen som tilsier skyld ?
Citera
2020-06-15, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sozzen
Jeg syns den historien hun damen forteller til sted Norge er veldig troverdig.
Historien er nok troverdig. Hun forteller hva hun har sett, og hvordan hun opplevde det hun s. Sprsmlet er hva hun har sett.
Citera
2020-06-15, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Spennende dette, men ingen grunn til at AEH skal vre p en ettermiddagstur i s. P det tidspunktet er hun long gone eller dd.

Ca kl 12.30? Hun er vel p vei over til Sverige og til Tockfors. Mindre kontroll p de sm grenseovergangene. S har vel turen kanskje gtt videre til Baltikum via ferje fra Stockholm? De har vel bytttet skilter p bilen et par ganger underveis. Men hvorfor 2-3 timer etter at hun ble kidnappet? Kanskje kidnapperne mtte gjre noe frst eller hente noen frst? Kanskje de ventet til et tidspunkt der de har ftt bekreftet at det ikke er kontroll over grensen? Mange muligheter. Rart vi ikke har hrt mer om dette fr.
Citera
2020-06-15, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adrielle
Dette kan vre interessant:
https://www.tv2.no/nyheter/11499053/

Meget interessant ja.
Her snakkes det ogs om en BMW X3 (halvstor suv).
Det var jo snakk om en bil som hadde kjrt over en plen ved blokkene ved siden av Sloraveien, og det ble spekulert i om det var en X3. Gr da, men..
Det gr jo ann huske feil p farger.
M vre meget ubehagelig situasjon se noe slikt, og ikke kan gjre noe.
Citera
2020-06-15, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Meget interessant ja.
Her snakkes det ogs om en BMW X3 (halvstor suv).
Det var jo snakk om en bil som hadde kjrt over en plen ved blokkene ved siden av Sloraveien, og det ble spekulert i om det var en X3. Gr da, men..
Det gr jo ann huske feil p farger.
M vre meget ubehagelig situasjon se noe slikt, og ikke kan gjre noe.

S kan man jo selvsagt sprre seg hvorfor kidnapperne skulle la henne sitte fritt i et baksete. Normalt ville hun vel vrt enten bedvet eller bundet, og i alle fall ikke i stand til sitte slik at hun kan kommunisere med andre biler eller pne bakdre (om hun sitter der alene).

Edit: Jeg ser det str i artikkelen at det virket som hun var bundet i hendene. Det virker litt mer troverdig, selv om kidnapperne fortsatt tar en stor risiko ved la henne kommunisere fritt med ansiktet til andre biler.
Senast redigerad av Theresev97 2020-06-15 kl. 18:30. Anledning: Oppdatering
Citera
2020-06-15, 18:24
Medlem
Citat:
Historien er nok troverdig. Hun forteller hva hun har sett, og hvordan hun opplevde det hun s. Sprsmlet er hva hun har sett.

Citat:
Ursprungligen postat av Theresev97
Ca kl 12.30? Hun er vel p vei over til Sverige og til Tockfors. Mindre kontroll p de sm grenseovergangene. S har vel turen kanskje gtt videre til Baltikum via ferje fra Stockholm? De har vel bytttet skilter p bilen et par ganger underveis. Men hvorfor 2-3 timer etter at hun ble kidnappet? Kanskje kidnapperne mtte gjre noe frst eller hente noen frst? Kanskje de ventet til et tidspunkt der de har ftt bekreftet at det ikke er kontroll over grensen? Mange muligheter. Rart vi ikke har hrt mer om dette fr.
OK takk. Jeg trodde ettermiddagen var litt senere, mindre tullerusk da.
Fr se p sted Norge i kveld.

Jeg personlig tar det for gitt at Slor*veien er sted for drap. At dette skyldes markering med likhund. Hvilket er et presist verkty om brukt riktig:

Ruwald gir ogs uttrykk for at sannsynligheten er srdeles liten for at to likhunder uavhengig
av hverandre og p forskjellig tidspunkt vil markere for annet enn liklukt p nyaktig samme
sted og kun der.
Citera
2020-06-15, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
OK takk. Jeg trodde ettermiddagen var litt senere, mindre tullerusk da.
Fr se p sted Norge i kveld.

Jeg personlig tar det for gitt at Slor*veien er sted for drap. At dette skyldes markering med likhund. Hvilket er et presist verkty om brukt riktig:

Ruwald gir ogs uttrykk for at sannsynligheten er srdeles liten for at to likhunder uavhengig
av hverandre og p forskjellig tidspunkt vil markere for annet enn liklukt p nyaktig samme
sted og kun der.
Er det bekreftet at likhund(er) har markert i Sloraveien?
Citera
2020-06-15, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bend123
Politiet lekker ogs. Det vet jeg de gjr.
Ditto. Erfaringsmessig skjer dette i hver straffesak, bde politi og forsvarer(e).
Citera
2020-06-15, 18:29
Medlem
Citat:
Er det bekreftet at likhund(er) har markert i Sloraveien?
Nei, det er min spekulasjon, ikke noe bekreftet og ikke et rykte.

Finnes kun en mte politiet kan vre s sikre p at hun har blitt drept - likhund. Nr det er minimalt med blod gjenstr bare det alternativet.

S fremt de ikke bommer eller lyver av taktiske rsaker.
Citera
2020-06-15, 18:32
Medlem
"st politidistrikt har blitt forelagt opplysningene fra dette vitnet. I en kommentar svarer ptaleleder Haris Hrenovica flgende: Politiet er kjent med tipset. Innholdet ble etterforsket, men det ga ikke grunnlag for videre oppflging.

Kommentar: En ganske s ufattelig konklusjon av politiet, all den tid man ikke har andre meningsfylte spor g etter. Det passet vel drlig med hypotesen om at hun var drept i huset...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in