2020-05-22, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Ja, sjekket vrmeldingen tilbake i tid og ser kaldt, blsete og regnfullt ut p kvitfjell den dagen. Ikke srlig fint fjellvr...

Har du link ? Yr viser at det var bra vr
Citera
2020-05-22, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
VGs overskrit 18. mai: Avlyste hyttetur i SMS p forsvinningsdagen

Et spor som peker klart i retning av at Anne-Elisabeth ikke skulle til Kvitfjell, er en av de siste SMS-ene hun angivelig skal ha sendt: Klokken 09.10 sender Anne-Elisabeth Hagens telefon en tekstmelding til et familiemedlem. I meldingen str det at turen til Kvitfjell den dagen er avlyst
Det sto mer enn det. Det sto ogs noe om at hun kunne hjelpe til med noe.

I denne saken har vi dessuten lrt at ikke alt blir ordrett sitert.

Hva skjedde med Verisureselgeren f.eks. ....?
Citera
2020-05-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det sto mer enn det. Det sto ogs noe om at hun kunne hjelpe til med noe.

I denne saken har vi dessuten lrt at ikke alt blir ordrett sitert.

Hva skjedde med Verisureselgeren f.eks. ....?

Du fossror
Citera
2020-05-22, 22:54
Medlem
Uansett vr s forhindret det ikke andre fra reise opp til Kvitfjell de dagene.
Citera
2020-05-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Var ikke rare greiene det gitt, og husk at dette er nede i dalen og ikke opp fjellet.

https://www.yr.no/nb/historikk/graf/...g?q=2018-10-31

Vet ikke. Ser for meg et s enkelt scenario som at
A: for drlig vr for dra idag
B: nei det blir fint uansett
A: vi snakker om det etterp
B *henter avisen og ser hvor trist vret faktisk er og bestemmer seg for vre enig i vente med dra *
Uavhengig av hvem som er skyldig. Tenker at smsen ikke trenger ha noen betydning.
Citera
2020-05-22, 22:58
Medlem
Citat:
Vet ikke. Ser for meg et s enkelt scenario som at
A: for drlig vr for dra idag
B: nei det blir fint uansett
A: vi snakker om det etterp
B *henter avisen og ser hvor trist vret faktisk er og bestemmer seg for vre enig i vente med dra *
Uavhengig av hvem som er skyldig. Tenker at smsen ikke trenger ha noen betydning.

Hvor ble det av linken til vrmeldinga di da ? Du pstod at det var kaldt og sterk vind i kvitfjell den dagen etter ha sjekket vrmeldingen. Eller blffet du ?
Citera
2020-05-22, 22:59
Medlem
Citat:
Var ikke rare greiene det gitt, og husk at dette er nede i dalen og ikke opp fjellet.

https://www.yr.no/nb/historikk/graf/...g?q=2018-10-31

Husk at hvis drap har skjedd som flge av en krangel, s har TH isfall gitt henne tid til fortelle andre om at hytteturen er avlyst og dermed ogs gitt henne tid til fortelle at de har kranglet. Noe som hadde vrt ekstremt uheldig hvis planen skulle fungere. S det virker ikke logisk i mine yne.
Citera
2020-05-22, 22:59
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Hva kan vre grunnen til at AE sendte sms om at hytteturen (som hun hadde gledet seg til) var avlyst, fr hun ble drept?
De kanske hade grlat?
Citera
2020-05-22, 23:00
Medlem
Citat:
Hvor ble det av linken til vrmeldinga di da ? Du pstod at det var kaldt og sterk vind i kvitfjell den dagen etter ha sjekket vrmeldingen. Eller blffet du ?
Herregud, det er fredag kveld og jeg sitter p telefonen i et selskap, sitter ikke og nioppdaterer siden for svare p dine meldinger. Men her er en link, blant annet https://www.wunderground.com/history...ate/2018-10-31
Citera
2020-05-22, 23:02
Medlem
Citat:
Dessuten sjekket nok ikke de vret p nett, men i papiravisen, og der vet jeg ikke hva som var meldt i forkant. Det vet ikke du heller. Men det kan sikkert underskes.
Citera
2020-05-22, 23:04
Medlem
Citat:
Herregud, det er fredag kveld og jeg sitter p telefonen i et selskap, sitter ikke og nioppdaterer siden for svare p dine meldinger. Men her er en link, blant annet https://www.wunderground.com/history...ate/2018-10-31

Du bommet grovt for det var vrmeldingen p Skrautvl og er milevis fra kvitfjell
Citera
2020-05-22, 23:08
Medlem
Citat:
Du bommet grovt for det var vrmeldingen p Skrautvl og er milevis fra kvitfjell
Du fr finne en papiravis fra oktober 31. 2018 da, og vise at det var meldt strlende vr. S skal jeg komme med ti andre forslag som gjr det helt naturlig avlyse turen p den mten. Det er ingen logikk i at TH skulle gitt henne mulighet til avlyse turen og fortelle om krangel. Det eneste logiske er om meldingen er reell, eller at GM/TH sin hjelper har sendt den for trekke oppmerksomhet fra datteren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in