2020-05-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det tolker jeg dit hen, at hun gjorde fordi et familiemedlem trengte en tjeneste. Og siden det planlagte mtet ikke var fr dagen etterp, s tolker jeg det som at hytteturen ikke ndvendigvis ble avlyst, men heller utsatt.

Hun hadde jo sagt til en venninne, at hun gledet seg til hytteturen.
Det betyr selvsagt ikke at hun ikke gledet seg til slektstreffet. Men slike treff blir som oftest planlagt i god tid i forveien, og det er fort gjort glemme tid og sted.
Det var kanskje et viktig mte p Kvitfjell?
Og har man nettopp ftt seg en ny valp, s er det jo fint p fjellet.

Vanskelig vite sikkert, men snn tenker jeg.

Enten s lyver TH eller s skrnte AE, hva velger du ?
Citera
2020-05-22, 22:35
Medlem
Citat:
Det tolker jeg dit hen, at hun gjorde fordi et familiemedlem trengte en tjeneste. Og siden det planlagte mtet ikke var fr dagen etterp, s tolker jeg det som at hytteturen ikke ndvendigvis ble avlyst, men heller utsatt.

Det er en vesensforskjell p skrive utsatt og avlyst i en beskjed man formidler p SMS.
Citera
2020-05-22, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Hva kan vre grunnen til at AE sendte sms om at hytteturen (som hun hadde gledet seg til) var avlyst, fr hun ble drept?

Kan ogs ha noe med vret gjre? Uanmeldt sn, slaps og regn?
Citera
2020-05-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani

Absolutt ikke, for iflge TH`s forklaringer s var det ikke avklart hvordan de skulle reise til kvitfjell.
Citera
2020-05-22, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er en vesensforskjell p skrive utsatt og avlyst i en beskjed man formidler p SMS.
Ja, jeg tror ikke hun brukte de ordene. POIROT kan sikkert finne sitatet. Tror det var noe snn som; vi reiser ikke likevel, s jeg kan hjelpe til senere idag.
Citera
2020-05-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ja, jeg tror ikke hun brukte de ordene. POIROT kan sikkert finne sitatet. Tror det var noe snn som; vi reiser ikke likevel, s jeg kan hjelpe til senere idag.

MAO s lyver TH
Citera
2020-05-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Absolutt ikke, for iflge TH`s forklaringer s var det ikke avklart hvordan de skulle reise til kvitfjell.

Hva har det med saken gjre? Ikke noe srlig vre p fjellet nr det er slapsevr...
Citera
2020-05-22, 22:45
Medlem
Citat:
Helt sant, det var et veldig uvr i dagene fr og frem til forsvinningsdagen. Regn i sfall lokalt, kanskje vind ogs p fjellet.
Citera
2020-05-22, 22:46
Medlem
Citat:
Ja, jeg tror ikke hun brukte de ordene.

VGs overskrit 18. mai: Avlyste hyttetur i SMS p forsvinningsdagen

Et spor som peker klart i retning av at Anne-Elisabeth ikke skulle til Kvitfjell, er en av de siste SMS-ene hun angivelig skal ha sendt: Klokken 09.10 sender Anne-Elisabeth Hagens telefon en tekstmelding til et familiemedlem. I meldingen str det at turen til Kvitfjell den dagen er avlyst
Citera
2020-05-22, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Han tjente nesten 3 mill i 2012. Men ikke oppfrt som ansatt noe sted etter 2014. Som konomiansvarlig i Polaris tjener du vel ikke i nrheten av den summen?

Hans firma Vebb, ser heller ikke ut til vre en gullgruve.

Jeg lurer: Hadde TH tenkt fre strsteparten av sine midler inn i stiftelsen Futurum? Som en mte fre firmaets midler videre p? Med VE som styreleder? Kanskje AEH motsatte seg dette?

Jeg har ikke lest noenting om hvordan TH har tenkt at verdiene hans skal viderefres. Ikke noe om noe testamente. Eller at han skal ha utpekt en nev til ta over verdiene han har skapt.

Men jeg kan godt tenke meg at AEH ville ha reagert sterkt om hun fikk vite at TH nsket gjre deres felles barn nrmest arvelse, og overfre verdiene til en nev i stedet.

Det ville jo vre den ultimate krenkelsen av AEH. Ikke fortjene AEH ta noen del i den eventyrlige materielle velstanden TH hadde skapt. At heller ikke barna, fellesbarna, fortjente noen velstand ... det er ikke til tro ... om det er sant da.

Jeg synes det er vanskelig ha noen formening s lenge det ikke finnes faktainformasjon tilgjengelig.
Citera
2020-05-22, 22:50
Medlem
Citat:
Hva har det med saken gjre? Ikke noe srlig vre p fjellet nr det er slapsevr...

Var ikke rare greiene det gitt, og husk at dette er nede i dalen og ikke opp fjellet.

https://www.yr.no/nb/historikk/graf/...g?q=2018-10-31
Citera
2020-05-22, 22:50
Medlem
Citat:
Helt sant, det var et veldig uvr i dagene fr og frem til forsvinningsdagen. Regn i sfall lokalt, kanskje vind ogs p fjellet.

Ja, sjekket vrmeldingen tilbake i tid og ser kaldt, blsete og regnfullt ut p kvitfjell den dagen. Ikke srlig fint fjellvr...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in