Citat:
Ursprungligen postat av
AmunRa
Han tjente nesten 3 mill i 2012. Men ikke oppfrt som ansatt noe sted etter 2014. Som konomiansvarlig i Polaris tjener du vel ikke i nrheten av den summen?
Hans firma Vebb, ser heller ikke ut til vre en gullgruve.
Jeg lurer: Hadde TH tenkt fre strsteparten av sine midler inn i stiftelsen Futurum? Som en mte fre firmaets midler videre p? Med VE som styreleder? Kanskje AEH motsatte seg dette?
Jeg har ikke lest noenting om hvordan TH har tenkt at verdiene hans skal viderefres. Ikke noe om noe testamente. Eller at han skal ha utpekt en nev til ta over verdiene han har skapt.
Men jeg kan godt tenke meg at AEH ville ha reagert sterkt om hun fikk vite at TH nsket gjre deres felles barn nrmest arvelse, og overfre verdiene til en nev i stedet.
Det ville jo vre den ultimate krenkelsen av AEH. Ikke fortjene AEH ta noen del i den eventyrlige materielle velstanden TH hadde skapt. At heller ikke barna, fellesbarna, fortjente noen velstand ... det er ikke til tro ... om det er sant da.
Jeg synes det er vanskelig ha noen formening s lenge det ikke finnes faktainformasjon tilgjengelig.