2020-07-02, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinster
Det ser ut som mannen filmet p festplassen halter litt. Artrose?, som om han har gtt flest venstresvinger i livet???
Mystisk😄

Han kanske har skadat sig lite.
Citera
2020-07-02, 16:13
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Han kanske har skadat sig lite.

Ja han har vl skurit sig p utpressningsbrevet...

Det fanns ju nio chanser till det, var det inte s?
Citera
2020-07-02, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Mener at noen nevnte at Hettemannen kunne ha briller og skjegg. Det passer jo med BB.

N lurer jeg p hvordan offentliggjringen av ektepakt av 1993, som BB selv sier at han ikke kunne ha skrevet, har pvirket forholdet mellom TH og BB.

Eller i det hele tatt, hvor nrt forhold de to har hatt opp igjennom rene.

Om det har vrt mest profesjonelt og forretningsmessig. Eller om de har vrt sammen p fritiden, gtt p jakt sammen, turer, fisketurer, hytteturer osv.

Jeg har spurt om det mange ganger tidligere, vet noen om TH avtjente verneplikt? Det var mye vanskeligere slippe unna verneplikten i hine hrde dager, tilbake til rundt 1968 snn cirka.

S BB er Venstre-politiker, en aktiv sdan ?

9.plass p Lillestr*m Venstre sin liste hsten 2019. Tidligere S*rum, fr sammenslingen.
https://www.venstre.no/artikkel/2019...-kandidater-6/

Haris kommenterte hvertfall om at det kunne vre buff, skjerf eller skjegg.

Kanskje noen lokale vet om hvor tette de har vrt?

Om ektepakten er forfalsket m jo tilliten ftt et skudd for baugen? Eller passer BB p riste av seg ansvaret. Han er en forretningsmann, sdvokat, flere styreverv(Bla i Kvitfjell hotell). Han vet nok sno seg.
Citera
2020-07-02, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Ja han har vl skurit sig p utpressningsbrevet...

Det fanns ju nio chanser till det, var det inte s?

Kan man vl tycka.
Om TH den som ger sig in i leken fr leken tla.
Man ska inte leka med elden eller ....
Citera
2020-07-02, 16:17
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
For det frste s har ikke norsk politi lov lyve om beviser snn som i USA.

Sikter du til det jeg skriver om en evt. endret tidslinje? Jeg pstr ikke at de lyver om beviser, snarere
at de unnlater spesifisere hva de leter etter.

Citat:
For det andre s er det helt totalt hl i hue tro det er Mr. Hagen selv som gr der!

Det er ikke ndvendigvis TH selv, nei, men kan vre en som har mtt ham i tidsrommet mellom
de to ubesvarte anropene (10:07 og 11:13) fra TH til AEH. Blir litt feil kalle et forslag for "hl i
huet" s lenge ingen her p forumet vet hvem mannen p videoen er, eller hva han holder p med.

Spa opp et bedre forslag - hvis du kan - og bidra til lfte nivet i trden i stedet for klage.
Citera
2020-07-02, 16:23
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
S du mener at du vet hvem denne personen er, eller er det bare "fantasi" om at det er en person er i en gjeng?
Jeg tror at politiet kan ha en mistanke om hvilken relasjon han har til saken. Jeg vet ikke hvem han er. Det er spekulasjon, ut fra hva jeg mener er sannsynlig hendelsesforlp.
Citera
2020-07-02, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Hoppas att det visar sig at vara rtt person, kan ju vara fel person, eller det kan ju ocks vara en person
som bara nskar sig uppmrksamhet.

Det jag undrade mig ver var varfr den efterlysta personen nr han nrmar sig Langvannet
kort avvek till vnster dr det str tv stora avfallsbehllare/sppelbokser, vad gr han dr ???
Det gr inte att se prcis vad han gr iom det placeras en rd text-boks ver just den platsen och personen.
Var det med vilje att den rds text-boksen placerades s, s att man inte skulle kunna se vad han gjord dr?
La han dit ngot ? eller hmtad han upp ngot ?

Andra hrinne som lagt mrke till det samma som jag ?

Han rttade till sina hanskar. De hll kanske p att glida av ....
Citera
2020-07-02, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Det allmnna rttsmedvetandet r fr det frsta en ungefr lika gripbar materia fr juridiken, som den Helige Ande r fr teologin. Men fr det andra vill jag ppeka att om det strider mot det allmnna rttsmedvetandet att ngon som r siktet fr mord fr g omkring fritt utan att vara hktad, s finns det tv stt att lsa den konflikten p, varav ett, men inte det andra, kan verklagas. Jag tror inte att det r i polisens intresse att frska hkta TH nu, med mindre de har tskilligt mer solid bevisning nu n frra gngen de frskte hkta honom. En till hktningsframstllan som avvisas i domstol skulle var fullkomligt katastrofal fr frunderskningsledningen.

Nei, hvis politiet selv bedmmer bevisene for vre for svake, blir det ingen ny varetektsfengsling med det frste.

Citat:
Ursprungligen postat av Karamellis
9.plass p Lillestr*m Venstre sin liste hsten 2019. Tidligere S*rum, fr sammenslingen.
https://www.venstre.no/artikkel/2019...-kandidater-6/

Haris kommenterte hvertfall om at det kunne vre buff, skjerf eller skjegg.

Kanskje noen lokale vet om hvor tette de har vrt?

Om ektepakten er forfalsket m jo tilliten ftt et skudd for baugen? Eller passer BB p riste av seg ansvaret. Han er en forretningsmann, sdvokat, flere styreverv(Bla i Kvitfjell hotell). Han vet nok sno seg.

Ja. Det med ektepakten er jo uklart. Om BBs involvering er forfalsket, eller om BB lyver.
Citera
2020-07-02, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nei, hvis politiet selv bedmmer bevisene for vre for svake, blir det ingen ny varetektsfengsling med det frste.

Ja. Det med ektepakten er jo uklart. Om BBs involvering er forfalsket, eller om BB lyver.

Ektepakten er registrert hos domstolen.
S jeg tror ikke at ektepakten er forfalsket.
Citera
2020-07-02, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Ektepakten er registrert hos domstolen.
S jeg tror ikke at ektepakten er forfalsket.

Ja jeg vet at ektepakten av 1993 er tinglyst og registrert i Brnnysundregistrene. Etter at den frst ble avvist pga av manglende avkryssing i et felt. Avkryssingen er blitt ordnet opp i, og ektepakten skal vre tingslyst. Noe forsinket.

Sprsmlet er hvem som har skrevet ektepakten. Opplysninger i media viser at det skal vre Bj*rn Br*dwall som har skrevet ektepakten, alts den samme advokaten som skrev ektepakten fra 1987.

BB har offentlig gtt ut i VG og sagt at han "ikke kunne ha laget den", om ektepakten fra 1993.

VG 06. mai 2020
Styreleder i Tom Hagens selskap om ektepakten: Jeg kunne ikke laget den

Sprsmlet er om det var BB som skrev papirene for TH, og n lyver om det; eller om det er TH selv, eller andre, som feilaktig har frt p papirene at de var skrevet av BB.
Citera
2020-07-02, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ja, fiskarna var ju tre vid ett tillflle, enligt ett av vittnena.
S minst tre r de, om man ska hlla kurs efter denna teori,
att se iakttagna mnnen r samma mn / tillhr samma lag.

Husk:

To kraftige uvennlige p brygga + annet vitne som s to normalbygget og slank p brygga, et par i 20-30-ra, de andre to i 30-40-ra pluss mannen i ca. 50-ra p land, og p to forskjellige dager, stemmer ikke det? Da er vi jo i tilfelle oppe i 5!
Citera
2020-07-02, 17:25
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellMoss
Husk:

To kraftige uvennlige p brygga + annet vitne som s to normalbygget og slank p brygga, et par i 20-30-ra, de andre to i 30-40-ra pluss mannen i ca. 50-ra p land, og p to forskjellige dager, stemmer ikke det? Da er vi jo i tilfelle oppe i 5!
Du fr slenge p de fem som gikk knask eller knep ogs, da blir det 10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in