2020-07-06, 20:47
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Men at HH2s brev skulle f alle brikker p plass for en hypotese som innebrer at alle 4 nrmeste til AEH gr sammen om kvitte seg med henne? Den ser jeg ikke. Beklager.

Jeg er enig med deg. Jeg anser sannsynligheten strst for at en evt. medhjelper ikke er
av hans eget kjtt og blod. At barna hjelper til med myrde sin mor virker for meg
veldig usannsynlig. Srlig nr politiet har pekt i retning av personer han er knyttet
til i jobbsammenheng.

Om det skal telle for noe, virker det for meg som om TH er en som i klassisk forstand
er "gift med jobben". Han er tydeligvis ikke en romantiker. Han glemmer bryllupsdager.
Han har brukt hele sitt voksne liv til jobbe, og bygget opp en diger formue.

Men en slik karakteristikk sier egentlig ingenting om en evt. kapasitet for konedrap.
Mange ektemenn frer lignende liv, om de enn kanskje ikke er like velstende.
Citera
2020-07-06, 20:49
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Opprinnelig postet den 13 06 2020.

For Slettsnoken falt alt p plass med HH2s brev.
Da konkluderte Slettsnoken med at hele familien har planlagt dette i lang tid, samt at de hadde bestemt at hun (AEH) var et problem som mtte ryddes av veien.

For klarhetens skyld:
Jeg utelukker ikke at Slettsnokens hypotese kan vre korrekt.
Jeg tilhrer gruppen av skribenter her inne som ikke har fiksert meg ved en bestemt teori, men undersker helt ulike teorier.

Men at HH2s brev skulle f alle brikker p plass for en hypotese som innebrer at alle 4 nrmeste til AEH gr sammen om kvitte seg med henne? Den ser jeg ikke. Beklager.
Jeg er selvflgelig pen for andre muligheter, det har rent en del vann i sjen etter denne posten, men utelukker fortsatt ikke at familien sto samlet.

Tidspunkt for fall i trappa og antatt drapstidspunkt vet vi ikke, og det tror jeg kan gi et klarere bilde av hva som skjedde i Sl*raveien 4 den 31.10.18.
Citera
2020-07-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Gi meg all informasjon om det kallenavnet du hevder de brukte i familien

Eksakt hvor du har lest om det og hva det kallenavnet skulle ha vrt

Det er ingen poeng i oppgi det kallenavnet her, slik ingen medier heller har gjort.

Det er TV2 som har omtalt dette kallenavnet og det er beskrevet som en nedsettende karakteristikk.
Opplysningen kom i forbindelse med publiseringen av brevet fra et av familiemedlemmene.

Saken har vrt diskutert over en rekke sider her p FB, i tillegg til at det er skbart i mediene.
Citera
2020-07-06, 21:02
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Kallenavnet fr du lese deg tilbake til, det er kun nevnt her inne s vidt jeg vet, men det virker ikke usannsynlig.
Hvis du ikke klarer bevise noe mer om det kallenavnet, s kaller jeg det heretter som spekulasjoner

Har du forresten hrt om at politiet har ulike teknikker de benytter i avhr?
Citera
2020-07-06, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jeg er selvflgelig pen for andre muligheter, det har rent en del vann i sjen etter denne posten, men utelukker fortsatt ikke at familien sto samlet.

Tidspunkt for fall i trappa og antatt drapstidspunkt vet vi ikke, og det tror jeg kan gi et klarere bilde av hva som skjedde i Sl*raveien 4 den 31.10.18.
Den br bevegelsen som appen viser, var mellom klokken 09.16 og 10.07.

Den aktuelle applikasjonen med skrittsensor viser en br bevegelse eller et brtt fall i tidsrommet mellom klokken 09.16 og 10.07 p forsvinningsdagen, 31. oktober 2018
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...braa-bevegelse
Citera
2020-07-06, 21:07
Medlem
Hvor langt var hettemannen fra Sloraveien p det videoklippet som viser han p vei fra omrdet ved Langvannet?

Kan hettemannen ha kjrt bil fra Sloraveien og parkert den bilen et sted, fr han dukket opp gende tilbake i retning mot P-hus ishallen p kameraovervkning?

Det er jo bare et kort videoklipp som viser hettemannens retur, s kanskje han gikk en annen vei tilbake eller kjrte bil et stykke.
Senast redigerad av z-z-z 2020-07-06 kl. 21:12.
Citera
2020-07-06, 21:08
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er ingen poeng i oppgi det kallenavnet her, slik ingen medier heller har gjort.

Det er TV2 som har omtalt dette kallenavnet og det er beskrevet som en nedsettende karakteristikk.
Opplysningen kom i forbindelse med publiseringen av brevet fra et av familiemedlemmene.

Saken har vrt diskutert over en rekke sider her p FB, i tillegg til at det er skbart i mediene.
Det er ok, men jeg ser ingen kan bevise hva et eventuelt kallenavn skulle vre. Politiet benytter ulike teknikker i forhr.
Citera
2020-07-06, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Det jvela trollet der, har posta samme spam over 10 ganger, kanskje ta hintet nr ingen gidder svar?

Neida fortsett med spam, da fr man nok svar til slutt.. du trenger ikke beklage deg til ett troll heller..

Play stupid games, win stupid prices nameless
Ok. Fikk bare med siste posten og synes det er hyst merkelig at noen tror p det tullet. Det som derimot er snodig, er at den bulgarske sannsigeren postet spdommen sin 10.1.2019, alts dagen etter at nyheten om kidnappingen ble offentliggjort i norske aviser. Hvem ga henne informasjon og hvorfor er det viktig for noen poste dette 10 ganger p dette forumet?
Citera
2020-07-06, 21:14
Medlem
Vossevangens avatar
Slettsnoken operer med en problemstilling der det er avklart AT hun falt i trappen, men tidspunktet for fallet er litt uklart.

Kilden Slettsnoken bygger p sier at den aktuelle appen har registrert en br bevegelse ELLER et fall. Faktum er at det ikke er klarlagt AT hun falt - verken ved uhell eller ved bli dyttet.

Oppskriften p etablering av en trdsannhet.
Senast redigerad av Vossevangen 2020-07-06 kl. 21:20.
Citera
2020-07-06, 21:27
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
2282 opplyser:

St*g Taralds*n, Ullensaker. (** er hhv i og e)

20 sekunders googling viser at han er oberstlytnant.
Det er mange militre bosatt i dette omrdet - flere store militre installasjoner i omrdet.

ST ser ut att vara den nya (nuvarand) gare, jag hittade nmligen flera foton af BMWn p hans facebook daterad 16 Nov 2018, dvs dagen EFTER siste eierskifte 15 november 2018, s nog bilder p hans nyinnkpta bil.

S den person som slde denna BMW x3, 15 dagar efter AEH frsvann, har vi nnu inte hittat.
Citera
2020-07-06, 21:29
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Denne X3 er bruktimportert, og tatt inn til Norge den 15 november 2018. Dvs, den er 1 gang reg i Norge 15 nov. Men den kunne jo ha vrt i Norge en stund fr avgiftene ble betalt og bilen registrert.

men det str at den r:

"frstegangsregistrert ved Jessheim trafikkstasjon." och det r jo i Norge.
Citera
2020-07-06, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
ST ser ut att vara den nya (nuvarand) gare, jag hittade nmligen flera foton af BMWn p hans facebook daterad 16 Nov 2018, dvs dagen EFTER siste eierskifte 15 november 2018, s nog bilder p hans nyinnkpta bil.

S den person som slde denna BMW x3, 15 dagar efter AEH frsvann, har vi nnu inte hittat.

Jeg hittad samme foto av BMW`en p den facebook-profil, men jeg ser ingen metall/silver-farget bensinluke, slik vitnet beskrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in