2020-07-08, 23:44
Medlem
skrive en ektepakt som frarver AE absolutt alt av verdier p juleaften viser at TH fullstendig mangler sosial intelligens.
Tipper det ble en hyggelig julekveld.
Citera
2020-07-08, 23:47
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
skrive en ektepakt som frarver AE absolutt alt av verdier p juleaften viser at TH fullstendig mangler sosial intelligens.
Ja, den julen preget nok familien lenge.
Citera
2020-07-08, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
TH virker veldig trygg p alibiet sitt, s det stemmer nok at han var p Futurum hele dagen.

Det forandrer ingenting, for det er drapstidspunktet som er viktig. Jeg tror det er 0900 som planlagt, fr TH drar p jobb, og flyttet ved hjelp av fall i trappa til en gang mellom 0916 og 0948.

Skjedde fallet etter 0948 er de helt fucked.

TH dreper kona, reiser p jobb, business as usual... Nei du, snoken, selv din genierklrte TH ville nok ikke vrt s kald at han hadde klart det rett etter en slik grusom handling.
Citera
2020-07-08, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Hadde jeg funnet ut at kona mi og broren min pulte i smug, ville jeg ogs passt p at det som var mitt, ogs kom til bli mitt etter et eventuelt brudd.

Tror du at disse ubekreftede ryktene om utroskap med THs bror er rsaken til at ektepakten ble skrevet.

Hva om det ikke er sant da.

Om dette er sjalusi og vrangforestillinger fra en kontrollerende ektemann.
Citera
2020-07-08, 23:49
Medlem
Citat:
TH dreper kona, reiser p jobb, business as usual... Nei du, snoken, selv din genierklrte TH ville nok ikke vrt s kald at han hadde klart det rett etter en slik grusom handling.

Psykopater klarer det lett.
Citera
2020-07-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud
Ja, det er sant, det er jo en risiko med satse p det ene og det andre.
Undrer p hvilket motiv barna evt skulle ha ved drepe henne. Skilsmisse, TH-Eiendom opplst, barna fr ingen arv?

Disse sprsmlene, og flere til, m du vente med.

En stor norsk idrettsstjerne dde i dag, og det ble toppsak p nyhetene. Derfor bestemte PR-sjef Haris seg for ikke lekke mer i kveld.
Men kanskje i morgen. Det hender han lekker p en torsdag, men det skjer oftere p en fredag.
Nr det gjelder dine motivsprsml, kan du lese Haris sine uttalser den 13. mai, hvor han blant annet sa dette: Vi har selvsagt gjort oss opp en mening knyttet til motiv, men det er noe som forblir i etterforskningen.
Senere i samme artikkel bekrefter han at politiet har et klart bilde av hva som er motivet
Og enda litt senere i tid bekreftet Harris at THs motiv er at AEH ville skilles.

Det er rundt 10.000 som skiller seg i Norge hvert r. De frreste menn som gjennomgr dette dreper sin kone ...

Nok for n!
Citera
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Face it.
Citera
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
"24. desember 1993 blir ektepakten endret til at boligeiendommen Sloraveien 4 skal tilhre Tom Hagnes sreie, mens det tidligere tilhrte Anne-Elisabeths Hagens rdighetsdel av felleseiet."
https://www.nrk.no/norge/anne-elisab...uen-1.14998469
Helt vanvittig at ektepakt signeres ved juletider. For et hn mot sin kone gi en slik "julegave" (uansett om det er noen dager fr)

Kan snn sitt litt makabre bilde av julenisse vre et symbol p noe

Har en mistanke om at barna ikke akkurat gledet seg til en eventuell skilsmisse mellom sine foreldre med tanke p hva TH kunne finne p
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-09 kl. 00:00.
Citera
2020-07-08, 23:51
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa

"Fire dager fr julaften 1993 signerer han og Anne-Elisabeth Hagen, samt to vitner, et tillegg til ektepakten, som gir ham eneboligen som sreie. Det eneste hun fr beholde som sin rdighetsdel er mblene og inventaret i boligen. "
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...gens-millioner

Men 4 dager fr eller p julekvelden spiller liten rolle, enig med deg at det ikke er beste julefeiringen det ret dette tegner p
Citera
2020-07-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
"Fire dager fr julaften 1993 signerer han og Anne-Elisabeth Hagen, samt to vitner, et tillegg til ektepakten, som gir ham eneboligen som sreie. Det eneste hun fr beholde som sin rdighetsdel er mblene og inventaret i boligen. "
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...gens-millioner

Men 4 dager fr eller p julekvelden spiller liten rolle, enig med deg at det ikke er beste julefeiringen det ret dette tegner p

Ja jeg mente at det var noen dager fr jul.
Citera
2020-07-08, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Tror du at disse ubekreftede ryktene om utroskap med THs bror er rsaken til at ektepakten ble skrevet.

Hva om det ikke er sant da.

Om dette er sjalusi og vrangforestillinger fra en kontrollerende ektemann.

Ja, jeg tror den endrede ektepakten er TH sin hevn for AEH sin utroskap.

Jeg tror de fleste tilfeller av sjalusi og det du kaller vrangforestillinger/kontrollbehov oppstr av en god grunn.
Senast redigerad av Hybridbil 2020-07-08 kl. 23:57. Anledning: tillegg
Citera
2020-07-08, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud
Ja, det er noe der...hun beskrives jo som varm, jordnr, omsorgsfull og hyggelig. Ihvertfall iflge Glenn H.H. som snakker om kaker i skapet og kaffe med sirup eller hva det var, og ogs av nabo Letvik.
Ang TH s har vi ingen offentlig beskrivelse, og Letvik sier at han ikke har snakket med TH etter forsvinningen. Det er mye hente mellom linjene. Hvis Letvik hadde trodd at TH var uskyldig, s hadde han vel stttet han. Kan virke som at han vet mye som ikke alle andre vet. Kanskje har han hrt lyder fra vindu som str p gltt, at AE fikk juling i ny og ne.
Litt mistenksomt at GHH var p besk kort tid fr handlingen. I likhet med TH var han opptatt av dnaspor. Er det tilfeldig at GHH var i huset for legge igjen dnaspor. Han mente ellers det mtte vre en utenlandsk bande. Ryktes at naboer har hrt en del som underbygger et turbulent ekteskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in