2020-07-12, 00:39
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Jeg flger ogs ditt tankesett her,for det som er forbanna merkverdig-er jo akkurat dette at han hatet komme i rampelyset ,og ville absolut ikke ha masse oppmerksomhet rundt sin person eller familie.
S om alt dette helvete virkelig er verd det,da m jo motivet vre noe helt for jvlig grusomt -tenker jeg.
Dette er en helvetes irriterende krimgte JA!
Men det er jo utrolig mye bilderreportasjer om han fra lenge fr kidnappingen der han viser en annen side en den der anti oppmerksomhets greia, virker helt klart at oppmerksomhet er noe han kan takle s sant grunnen er god nok...
Citera
2020-07-12, 00:42
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Men det er jo utrolig mye bilderreportasjer om han fra lenge fr kidnappingen der han viser en annen side en den der anti oppmerksomhets greia, virker helt klart at oppmerksomhet er noe han kan takle s sant grunnen er god nok...

Ikke enig.Han har ikke vrt en Petter Stordalen akkurat p rd lper.
Citera
2020-07-12, 00:44
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja jeg har lest om at hun har flt frykt eller uro, har drevi googla etter den linken men finner den jo s klart ikke n, men jeg har bare lest om winger her s derfra er det ikke...

Mener dette er noe som har fremkommet som "lse rykter" fra bekjente og venninner av AEH.
Citera
2020-07-12, 00:45
Medlem
Niffys avatar
Citat:

N er jo Stordalen noe for seg selv, og ikke egentlig en bruke som mlestokk nr det kommer til mediekthet.
Citera
2020-07-12, 00:47
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Nei, enig der at det er milevis unna PS, men har han gode grunner s er det tydelig at han kunne bli med p bde interjuer og et bilde for en god sak, seg sjl og businessen...
Citera
2020-07-12, 00:47
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det er ikke mediene som bestemmer om indisiene holder, det et retten som avgjr det.
S at mediene hele tiden skriver at indisiene ikke holder er bare piss.

Da regner du vel med at alt Mediene skriver,som de har fra politiet og advokater-alt er bare Piss??
Citera
2020-07-12, 00:48
Medlem
Citat:
Da regner du vel med at alt Mediene skriver,som de har fra politiet og advokater-alt er bare Piss??

Hper da ikke det, men du forstr kanskje ikke hvilken rolle media har i samfunnet.
Citera
2020-07-12, 00:48
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
N er jo Stordalen noe for seg selv, og ikke egentlig en bruke som mlestokk nr det kommer til mediekthet.

Beklager,det var ikke det beste eksempelet-men et bilde p 2 forskjellige ytterkanter.
Kom med bedre forslag selv da vel!
Citera
2020-07-12, 00:50
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Retten sier at det ikke er skjellig grunn til mistenke TH og slapp han fri fra varetekt.

Det skal langt mindre til f varetekt enn det skal for bli dmt for drap
Gammelt nytt men fortsatt gjeldende:

I en ny beslutning fra Nedre Romerike tingrett, delvis basert p nye bevis, finner retten - igjen - at det er skjellig grunn til mistenke Tom Hagen for drap eller medvirkning til drap

https://www.dagbladet.no/nyheter/ret...tanke/72599816
Citera
2020-07-12, 00:51
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Hper da ikke det, men du forstr kanskje ikke hvilken rolle media har i samfunnet.

Absolutt,har satt meg inn i dette i mange r-forstr nok dette bedre enn gjennomsnittet av befolkningen.Er meget nysgjerrig og vitebegjrlig.Forst hvordan alt henger sammen,er ikke noe alle er opptatt av vet du.
Senast redigerad av Nyvaaken 2020-07-12 kl. 00:59.
Citera
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Mener dette er noe som har fremkommet som "lse rykter" fra bekjente og venninner av AEH.
det kan hende alts, sjl om jeg mener ha lest det som litt mere hndfast, vanskelig for meg hvre skrsikker p noe nr jeg ikke finner at der det sto hvrtfall
Citera
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Beklager,det var ikke det beste eksempelet-men et bilde p 2 forskjellige ytterkanter.
Kom med bedre forslag selv da vel!

Jeg syns Notteliten har gitt en grei fremstilling av hvordan TH forholder seg til media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in