2020-07-23, 21:32
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArizonaDale
1# Du skjnner vel at man ikke benytter et kjrety som det finnes veldig f av, nemlig en rd BMW.
Hvis noen hadde sett et slikt bytte, s ville det jo vrt en enkel sak finne gjenn bilen. Dette er en farge som ikke er standard, og tyder p at bilen er importert fra f.eks Tyskland eller Polen. Disse X3 leveres normalt i sort, hvit eller gr.
Det blir som med en gul Porche Cayenne, det er simpelthen en bil man ikke kan bruke til noe slikt, da det finnes veldig f av den i Norge. Den ville blitt gjenkjent med en gang.

2# De trenger ikke noe lik for sl dette fast. De trenger bare spor som tyder p at hun ble kvalt til dde. Blir som at hvis man finner 3 liter blod utover gulvet, s kan man sl fast at personen er dd.
Hvis du er kritisk til politiets spor, s m du nesten ta det med Brske, og ikke med meg.

3# Jeg har ikke sagt at hun ikke fikk det loggfrt hos arbeidgiver, men at jeg ikke har lest noe om det.
Du m vel skjnne at hvis det hadde vrt mulighet for at Anne satt i den bilen, s hadde politiet gtt ut i media med saken?
Politiet har gtt ut med: mennene utenfor Futurum, den ryggende bilen, fiskerne, bilen som sto p en parkeringsplass i ukesvis men plutselig ble borte, og mannen som gikk rundt omkring i Fjellhamar bla. forbi Festplassen.
Du m da skjnne at de har gode grunner til ikke sende ut noen etterlysning av bilen?

Anne er drept, og det er Tom som str bak, s enkelt er det.
Men politiet har alts innkalt vitnet - politiet holder pent at stedet er staget

Hadde politiet vrt sikker p at det var et drap - de hadde ikke innkalt denne personen - de ville trodd at personen ikke snakket sant / hadde misforsttt - de ville ikke brukt ressurser p det

Hvor vanskelig er dette egentlig forst..

Det er interessant finne ut av denne bilen p s - slik politiet ogs syntes det var
Citera
2020-07-23, 21:34
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Men du evner alts ikke utelukke TH som bakman, og faktisk nekter svare p det. Selv om jeg gr med p premisset at han har vanntett alibi.
Det er et indisie p at teorien ikke er noe spesielt gjennomtenkt.
Jeg forteller deg ikke hva du skal og ikke skal gjre. Det var et tips om forbedre/angripe teorien din, noe som du selv har etterspurt. Utallige ganger!
Men vil du ikke svare p et enkelt sprsml, s skal jeg ikke plage teorien din og samtidig hjelpe deg med spamme ned trden.
Jeg svarte deg utfyllende angende TH som bakmann i gr - har du drlig hukommelse?

Jeg har ikke etterspurt utallige ganger at noen skal forbedre teorien min..
Teorien har jeg full kontroll p
Citera
2020-07-23, 21:37
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Tilbake fra ferie, men har fulgt litt med sporadisk p det som skrives.
Frst ifht din teori, hvorfor tenker du ikke bare at AE kunne ha skrevet et selvmordsbrev og bare forsvunnet/dratt til det skjulestedet du mener hun er p? For eks "jeg kommer til ta livet mitt p et sted ingen klarer finne meg, og kommer aldri til bli funnet osv osv". Med hjelp av sine barn evt hvis du mener de skulle hjelpe henne flykte? En tanke mindre spektakulrt. Forstr det slik at du mener det som sannsynlig at hun hadde behov for flykte fra noe.

Men til noe som er litt mer interessant ifht tanker jeg selv har om saken.
Hvem mener du den hettemannen som gr p Lrenskog ca kl 10-11 kan vre? I din teori? Snnen?
Bra at du er tilbake👍 mye sprsml her men kommer tilbake til det (siste post for i dag - er opptatt)
Citera
2020-07-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt

Hadde politiet vrt sikker p at det var et drap - de hadde ikke innkalt denne personen - de ville trodd at personen ikke snakket sant / hadde misforsttt - de ville ikke brukt ressurser p det

Det er interessant finne ut av denne bilen p s - slik politiet ogs syntes det var

Er ikke du jurist da eller var det bare skryt ?

Alle med litt sirkulasjon i toppen skjnner at politiet n bygger en indisiesak mot TH, og alle skjnner at forsvaret til TH vil bruke opplysninger som politiet ikke har etterforsket mot dem.

Hvem skulle tro at norske jurister ikke skjnner det som alle andre har forsttt.
Citera
2020-07-23, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Hu er drept og TH str bak, der er vi enige Men det betyr ikke at hu ndvendigvis ble drept p bopel. Hu kunne bli frakta bort, s drept. Mest trolig er heller ikke TH drapsmannen, men han har medhjelpere. Mye som er vanskelig forst med denne saken. Vitnene ser troverdige ut, det samme sier tidligere Kripos etterforsker, Asbjrn Hansen. Det er for meg ulogisk at politiet skyver bort dette, uten vite hvem, eller hva dette var. Om ikke annet, for avkrefte.

Tror politiet har mye som dem ikke vil fortelle, og det er derfor de aldri etterlyste den bilen. Jeg syntes at det frste vitnet virket litt usikker. Hun flakket mye med blikket. Mye rart med dette. Begge vitnene str fram med fjes, i en slik alvorlig sak.
Disse damene kunne lett blitt truet til taushet, s det er jo rart at de str fram slik med fjes. Hun andre dama med fullt navn. Og s er det jo det at bilen hadde sidevinduer og snn. Hres for meg veldig usannsynelig ut at denne rde BMW`en har noe med saken gjre.
Men, man skal jo aldri si aldri.
Citera
2020-07-23, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Er ikke du jurist da eller var det bare skryt ?

Alle med litt sirkulasjon i toppen skjnner at politiet n bygger en indisiesak mot TH, og alle skjnner at forsvaret til TH vil bruke opplysninger som politiet ikke har etterforsket mot dem.

Hvem skulle tro at norske jurister ikke skjnner det som alle andre har forsttt.

S du / dere mener at begge vitnene fra s lyver, og at de er kjpt og betalt av Hagen / Holden??
Citera
2020-07-23, 21:52
Bannlyst
Citat:

Hvorfor gikk de ikke ut i media da, og etterlyste bilen, hvis de (iflge deg) syntes at det var s interessant?
Senast redigerad av ArizonaDale 2020-07-23 kl. 21:55.
Citera
2020-07-23, 22:02
Bannlyst
Citat:
S du / dere mener at begge vitnene fra s lyver, og at de er kjpt og betalt av Hagen / Holden??

Folk har lett for se ting som dem frykter. Man tenker ofte at noe er verre enn det er.
Hvis man ser en mann med balaclava, (en type finlandshette), ja s er han en bankraner eller kidnapper, eller ihvertfall farlig.
Jeg vil tro at hendelsen har med den br oppbremsingen gjre. At det falt epler og annet ut av en pose som var plassert p gulvet.
Jeg vil tro at damen i baksetet sa "hjelpe meg", og ikke "hjelp meg" slik vitnet oppfattet det.
BMW`en har nok kjrt der, og Irene og den andre dama har sett den, men det var neppe Anne som satt i den bilen.
Citera
2020-07-23, 22:06
Medlem
Citat:

Nei, hvordan tenkte du ut noe s stupid ?
Citera
2020-07-23, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArizonaDale
Tror politiet har mye som dem ikke vil fortelle, og det er derfor de aldri etterlyste den bilen. Jeg syntes at det frste vitnet virket litt usikker. Hun flakket mye med blikket. Mye rart med dette. Begge vitnene str fram med fjes, i en slik alvorlig sak.
Disse damene kunne lett blitt truet til taushet, s det er jo rart at de str fram slik med fjes. Hun andre dama med fullt navn. Og s er det jo det at bilen hadde sidevinduer og snn. Hres for meg veldig usannsynelig ut at denne rde BMW`en har noe med saken gjre.
Men, man skal jo aldri si aldri.

Flakket med blikket?? At vitnene identifiserer seg med navn og bilde, er vel uproblematisk. At gjerningspersonene skal true disse til taushet ville, vre litt dumt, da ville gjerningspersonene lagt igjen spor. "Bilen hadde sidevinduer", har ikke alle x3 sidevinduer?

Nei jeg veit ikke. Du sier politiet har mye de ikke vil fortelle. Ok, men de har penbart ikke s veldig mye. For da hadde TH sittet varetektsfengslet n.
Citera
2020-07-23, 22:22
Medlem
Citat:
Flakket med blikket?? At vitnene identifiserer seg med navn og bilde, er vel uproblematisk. At gjerningspersonene skal true disse til taushet ville, vre litt dumt, da ville gjerningspersonene lagt igjen spor. "Bilen hadde sidevinduer", har ikke alle x3 sidevinduer?

Nei jeg veit ikke. Du sier politiet har mye de ikke vil fortelle. Ok, men de har penbart ikke s veldig mye. For da hadde TH sittet varetektsfengslet n.

S vidt jeg vet s er det ikke bakhon p de nyere modellene av BMW X3.
Citera
2020-07-23, 22:23
Medlem
Citat:
Jeg svarte deg utfyllende angende TH som bakmann i gr - har du drlig hukommelse?

Jeg har ikke etterspurt utallige ganger at noen skal forbedre teorien min..
Teorien har jeg full kontroll p
Du har rett, og jeg beklager. Jeg mente svare p den posten at "en str bak, noen andre har utfrt" at dette gjerne kan vre en f.eks en forretningspartner, som str like dypt i gjrma mtp motiv, og har like mye tape p angi TT, fordi ha da ogs avslrer seg selv. Det var den refleksjonen jeg ventet p svar p. Min feil at jeg glemte det.
Har du noen tanker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in