Citat:
Ursprungligen postat av
Ronsangel
Du tar mye feil her.
1. Det kunne jo ha vrt AEH i bilen p s, fordi om denne bilen aldri var i Lrenskog. Det er fult mulig bytte kjrety mellom Sloravegen og s
2. Hvordan kan politiet ha "bevis" for at hun er kvalt til dde i boligen?? De har jo ingen lik.
3. JO, hu fikk det loggfrt hos arb.giver da hu kom tilbake p jobben, etter ha vrt ute p dette oppdraget, da hu gjorde observasjonen. Hu snakket med arb.giver med en gang om dette, fordi hu mente det var s spesielt. Hu rdfrte seg ogs med sin ektemann da hu kom hjem den dagen. De fulgte med i nyhetene om det hadde skjedd en kidnapping eller noe kriminelt i s den dagen. Men det kom aldri noe i nyhetene, fordi politiet hadde lagt lokk p saken. S derfor kontaktet hun ikke politiet. Og jo, hu var oppskaket. Foreslr at du ser episoden p sted Norge i reprise, fr du angriper meg med dette tullet. Forhold deg til fakta, fordi om du ikke liker BMW sporet.
1# Du skjnner vel at man ikke benytter et kjrety som det finnes veldig f av, nemlig en rd BMW.
Hvis noen hadde sett et slikt bytte, s ville det jo vrt en enkel sak finne gjenn bilen. Dette er en farge som ikke er standard, og tyder p at bilen er importert fra f.eks Tyskland eller Polen. Disse X3 leveres normalt i sort, hvit eller gr.
Det blir som med en gul Porche Cayenne, det er simpelthen en bil man ikke kan bruke til noe slikt, da det finnes veldig f av den i Norge. Den ville blitt gjenkjent med en gang.
2# De trenger ikke noe lik for sl dette fast. De trenger bare spor som tyder p at hun ble kvalt til dde. Blir som at hvis man finner 3 liter blod utover gulvet, s kan man sl fast at personen er dd.
Hvis du er kritisk til politiets spor, s m du nesten ta det med Brske, og ikke med meg.
3# Jeg har ikke sagt at hun ikke fikk det loggfrt hos arbeidgiver, men at jeg ikke har lest noe om det.
Du m vel skjnne at hvis det hadde vrt mulighet for at Anne satt i den bilen, s hadde politiet gtt ut i media med saken?
Politiet har gtt ut med: mennene utenfor Futurum, den ryggende bilen, fiskerne, bilen som sto p en parkeringsplass i ukesvis men plutselig ble borte, og mannen som gikk rundt omkring i Fjellhamar bla. forbi Festplassen.
Du m da skjnne at de har gode grunner til ikke sende ut noen etterlysning av bilen?
Anne er drept, og det er Tom som str bak, s enkelt er det.