Citat:
Ursprungligen postat av
LucNN
Fick ut pengarna. Tog för lång tid. Och tack vare det fulspelet så kommer jag inte sätta in ett skit igen. Känns inte tryggt öht. Känns som att skillnaden mellan att medvetet dra ut på tiden och sen att rakt av sno pengarna är ganska fin. Fattar inte hur dom kan sabotera den egna verksamheten så, det är så kortsiktigt.
Bor i Danmark, fast det finns ju danska spel som är typ en carbonkopia av svenska spel på gott och ont. Ska kanske köra där framöver.
Skönt att höra. Det har hänt flera ggr att dessa storbolag blåser folk men risken är liten men dom gillar att dra ut på det och speciellt större belopp.
Tyvärr så spelar ju folk fortfarande på dessa internationella skitbolag. Hade inte spelat på flera år pga av deras fulheter men jag testade för några månader sen och det skit sig direkt 😁🤣
Det roliga är att jag tog till och med upp det innan jag börja med chatten och han sa direkt utbetalning, den tog 2 veckor 😁
Spelade häromdagen igen men det blev torsk men då var jag förbered på lång utbetalning.
Samma skit med ps också.
Dom är så otroligt korkade då jag säkert rejka ett par 100.000 om året nu får ss dom istället.
Ss är det bästa, pålitliga och nu har dom Swish så får du det direkt.
Vi får hoppas danska versionen är lika bra som ss.
Jag förstår inte dessa spelsajter i över 15år har dom hållit på så här. Det verkar ju vara lönsamt eftersom dom hellre ta arga kunder.
Detta är något jag störde mig på tidigt då man kan sätta in direkt men ett jävla meck att ta ut.
Vet inte hur många gånger jag krånglat med fotat räkningar och skickat in mm.