Citat:
Ursprungligen postat av
NinoRojo
Dessa rabiata Trumpanhngare som gr p hans rallies och annat sger inte mycket om sikterna hos befolkningen i stort. Han lyckades inte dra mnga mnniskor till sitt coronarally i Tulsa, Oklahoma tidigare i somras, dr Trump hade skrutit om att en miljon mnniskor hade visat sitt intresse och det slutade med att man fick riva utomhusscenen som byggts fr folkmassorna som inte skulle f plats inne i arenan.
Vad har du fr kllor p att "s mnga mnniskor ver hela vstvrlden" gillar Trump?
Du har inte hrt ngra fake news frn Infowars?
Inte ens nr man frnekade att Sandy Hook-massakern gt rum och att man anvnde skdespelare dr och s vidare? Och Tucker Carlson sa frst att masker r effektiva mot corona enligt vetenskapen, fr att sedan sga att det inte finns ngot std fr det. Han mste ha ljugit en av gngerna, fr att ta ett exempel. Men detta ligger egentligen fr lngt ifrn trdens mne.
Att Trump anvnde(r) en sdan retorik har vl ingen missat, men det r bara de mest korkade och okunniga som tror att det ligger ngot i den. Titta nrmare p vilka personer han har och har haft i sin administration och hans politik som ensidigt gr ut p att underltta fr eliten med avregleringar och att sa pengar ver miljardrer, storfretag och banker samtidigt som man frsmrar fr folket.
Hrd, relevant kritik nr den kommer frn en nazistisk jubelidiot som du, som aldrig haft ngot vettigt att komma med.
Att jag inte har hrt ngra fake news r inte detsamma som att de aldrig har rapporterat ngra fake news, vilket jag heller aldrig har psttt. Jag har aldrig lyssnat srskilt mycket p just infowars, d Alex Jones mest hller p med konspirationsteorier. Hur som helst r infowars en alternativmedia och inte ett stort erknt mediafretag som CNN.
Enligt dig och alla som pstr att alla inom eliten frsker lura folket hela tiden, vad r sant enligt dig d? Vem r inte en del av denna elit som frsker "lura" folket? Bernie Sanders eller?
Jag har inga kllor p att mnniskor ver hela vstvrlden gillar Trump, men med tanke p att jag har trffat mnga som gillar honom, samt sett positiva kommentarer om honom frn mnniskor ver hela vstvrlden, utgr jag ifrn att mnga gillar honom. Dessutom vann han valet. Samtidigt som han r vldigt omtyckt av mnga, r han ocks vldigt hatad av mnga. Det r s det brukar se ut fr bra ledare.
Hans avregleringar handlar snarare om att underltta fr fretag fr att kunna skapa arbeten t mnniskor. Men den typen av politik r totalt ointressant fr marxister som inte frstr hur ekonomi fungerar. Inte fr att jag r ngon expert p ekonomi, men jag vet att arbeten inte kan skapas om det finns en massa regleringar fr fretag.
Saken r den att det spelar ingen roll vad Trump n gr, d du kommer att hata honom oavsett. Hade han botat aids hade du skert ansett att det var negativt, d det hade lett till att en del lkare hade frlorat sina arbeten.