Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Fetad 2: Jeg har da aldri skrevet at jeg mener det!
Fetad 1: Jeg ser ikke at noen leter etter ting som kan renvaske TH. Jeg ser derimot at mange bruker en hver lille ting (som kan ha naturlige og uskyldige forklaringer) til mistenkeliggjre TH og til forhndsdmme TH.
Noen gr s langt som pst at mennesker som de ikke kjenner har spesielle diagnoser og spesielle egenskaper. Det er g alt for langt!
Fetad 3: De fleste mennesker og forhpentligvis ogs dommere tror ikke p slike myter som du her presenterer.
Jo, du skreiv det. At noen andre enn TH hadde slettet de to utgende samtalene fra hans anropliste. Gidder ikke leite det fram. Du fr nekte s mye du vil.
Det er nr man legger sammen all disse (som kan ha naturlige og uskyldige forklaringer) at man ser det helhetlige. Hvis det bare var en ting, som f.eks. den mobilen, s er det greit, det kan sikkert forklares, men nr det blir en lang liste med indisier, s gr det ikke ann si at TH m vre uskyldig.
Nr han sletter dette fra sin logg, s er det for skjule noe. Og hvem er det han skjuler noe for?
Som sagt, man kan se det p de tingene som er skrevet i media, at han er psykopat, men s har jeg ogs annen info som ikke er kommet fram i media som underbygger dette. Hvorfor er det s viktig for deg at han ikke skal kalles psykopat?
Forvrig heter det uthevet, og ikke fetad. Fetad er svensk.