2020-08-08, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Jeg tror det er noen som nsker ramme TH.

Hvordan?
Citera
2020-08-08, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Tenker selvsagt da p bestride ektepakten. Ikke sikkert alle barna sttter faren p samme mte. Og uansett tror jeg AE vil at de skal f hennes del av pengebingen. Og med det mener jeg halvparten av alt.

ja, jeg tror ikke man kan ta fra TH sin del av formuen for at moren er dd. Aldri hrt noe slikt fr. Jeg tror ikke det kan skje selv om TH skulle vre involvert. Det er uansett ikke penger som er fokus for disse barna. De virker ikke opptatt av det. Se p karrierevalgene deres.
Citera
2020-08-08, 17:34
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptahhotep
Hvordan?
Har kommunisert med Kripos den senere tid. Velger ikke g ut med dette enda

Det er en lsning som er logisk, og det virker som ingen har tenkt p den enda
Senast redigerad av Legokatt 2020-08-08 kl. 17:50.
Citera
2020-08-08, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
ja, jeg tror ikke man kan ta fra TH sin del av formuen for at moren er dd. Aldri hrt noe slikt fr. Jeg tror ikke det kan skje selv om TH skulle vre involvert. Det er uansett ikke penger som er fokus for disse barna. De virker ikke opptatt av det. Se p karrierevalgene deres.

Ikke hvis TH dmmes for mordet heller? Jeg hper han dmmes, om s i en sivilt sksml. Og at barna fr AE sin rettmessige del av blodpengene.
Citera
2020-08-08, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Det er ikke viktig.

Leste en gang en artikkel som pstod at 94 % av alle norske kvinner er psykopater.

TH blir ikke dmt til noe som helst av en slik diagnose, men du finner heller ingen norske psykiatere som vil stille opp i norsk rett og gi ham den diagnosen.

Det er ikke psykiaterne som stiller opp p eget initiativ. De blir isfall oppnevnt som rettspsykiater, av dommeren.
Citera
2020-08-08, 17:53
Bannlyst
Citat:
Vi fr se

Hvis de hadde ment noe annet enn at TH str bak, s hadde de ikke tatt huset i beslag for 3 mnd fram i tid, og samtidig opprettholdt siktelsen.
Citera
2020-08-08, 17:58
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Hvis de hadde ment noe annet enn at TH str bak, s hadde de ikke tatt huset i beslag for 3 mnd fram i tid, og samtidig opprettholdt siktelsen.
Huset er det viktigste stedet de kan etterforske og belyse saken videre. At de tar beslag betyr ikke at de har tunellsyn. Politiet har kommunisert nylig at det er snakk om sammensatte problemstillinger. Jeg tror de holder flere ting pent
Citera
2020-08-08, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptahhotep
Der er flott at du har egne meninger og ikke flger den sedvanlige tankegang. Men da forventer jeg en smule mer logikk av deg.
Hvis svaret p mitt sprsml er politiet ville oppklare saken, er det dessverre ikke godt nok.
Det logiske er tenke at politiet ville oppklare saken, uansett hvem den skyldige er. Hvis du mener noe annet, br du ha like gode argumenter som du etterlyser fra motparten.

Etter min mening kan vi utelukke utenlandske kriminelle. Vi kan utelukke en hevnaksjon for f det til se ut som TH er skyldig. Vi kan utelukke at alle barna er med p dette. Vi kan utelukke amatrer uten innside- info; noen m ha visst alt om rutiner osv.

Da gjenstr det?...
Fetad: Amatrer som kan ha skaffet seg informasjon ved overvke?
Citera
2020-08-08, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
tipper uansett at elden fr en rolle i denne saken, han ser ut som han sikler etter f forsvare noen, he he, det hadde vrt spennende se hva han fr til,
Han fikk bra til jensensaken. Fortalte det var ingen sak f jensen frifunnet i ankesaken etter dommen i tingretten. Hva skjedde.
Citera
2020-08-08, 18:43
Medlem
Citat:
Har kommunisert med Kripos den senere tid. Velger ikke g ut med dette enda

Det er en lsning som er logisk, og det virker som ingen har tenkt p den enda
S bra! Det er best at du holder kortene tett til brystet. Har du vurdert kommunisere dine tanker ogs til Svein Holden?
Citera
2020-08-08, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det er ikke psykiaterne som stiller opp p eget initiativ. De blir isfall oppnevnt som rettspsykiater, av dommeren.

Sandemose, og de fleste andre, vet selvsagt at sakkyndige blir oppnevnt av domstolen. Nr det oppnevnes psykiatere og psykologer, er jo det for vurdere hvorvidt tiltalte er strafferettslig tilregnelig. Det er ingen som har stilt sprsml ved THs tilregnelighet, og det vil heller ikke skje.
At du kan fjerndiagnostisere TH som psykopat, ved blant annet kommente hans blikk, kvalifiserer til medlemskap i Detektivklubben.
Jeg burde egentlig ikke kommentere tpelighetene dine. Lite tyder p at du er mottakelig for kritikk. For de som tror politiet er hevet over all kritikk, vil jeg anbefale disse to seriene p NRK:

https://tv.nrk.no/serie/drapet-paa-emilie-meng
https://tv.nrk.no/serie/operasjon-playa
Citera
2020-08-08, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
Sandemose, og de fleste andre, vet selvsagt at sakkyndige blir oppnevnt av domstolen. Nr det oppnevnes psykiatere og psykologer, er jo det for vurdere hvorvidt tiltalte er strafferettslig tilregnelig. Det er ingen som har stilt sprsml ved THs tilregnelighet, og det vil heller ikke skje.
At du kan fjerndiagnostisere TH som psykopat, ved blant annet kommente hans blikk, kvalifiserer til medlemskap i Detektivklubben.
Jeg burde egentlig ikke kommentere tpelighetene dine. Lite tyder p at du er mottakelig for kritikk. For de som tror politiet er hevet over all kritikk, vil jeg anbefale disse to seriene p NRK:

https://tv.nrk.no/serie/drapet-paa-emilie-meng
https://tv.nrk.no/serie/operasjon-playa

Jeg og flere andre her er enige med Fenvatnet, det er ikke noe ta ille opp i det hele tatt.
Psykopati er langt mer utbredt enn folk er klar over, du kjenner helt sikkert en selv uten at du vet om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in