2020-08-09, 01:39
Medlem
.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-09 kl. 01:51.
Citera
2020-08-09, 02:03
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billiejean82
Har tenkt mye p hvorvidt barna er involvert.
Prver tenke meg hvis det var min mor og politiet annonserer at teori endret seg fra kidnapping til mord. Om jeg s trodde min far var uskyldig ville jeg jo likevel ha trodd det nr politiet fant tegn til at hun var drept p stedet. Reagert med skrekk gru sjokk og vantro. Og nsket at politiet skulle etterforske videre og finne ut hvem (siden jeg "vet" det ikke er min far). Hvem kan ville henne vondt? En sjalu elsker? Hvordan? Hvorfor? Men ikke umiddelbart tenkt det var "krig" mot politiet.

Jeg mener reaksjonen deres er vanskelig forst, med mindre de ikke faktisk nsker finne ut hva som skjedde(fordi de allerede vet?) , ikke nsker de skal etterforske det som et drap, vil at alle skal tro p et gitt scenario for ikke finne sannheten.
.. og nr du vet det ogs bare er de som gir TH alibi(via AEs telefon), de eneste som hadde avsatt spor i huset, og faren fikk de med p kalle moren nullet, begynner det ligne noe...
Citera
2020-08-09, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billiejean82
Har tenkt mye p hvorvidt barna er involvert.
Prver tenke meg hvis det var min mor og politiet annonserer at teori endret seg fra kidnapping til mord. Om jeg s trodde min far var uskyldig ville jeg jo likevel ha trodd det nr politiet fant tegn til at hun var drept p stedet. Reagert med skrekk gru sjokk og vantro. Og nsket at politiet skulle etterforske videre og finne ut hvem (siden jeg "vet" det ikke er min far). Hvem kan ville henne vondt? En sjalu elsker? Hvordan? Hvorfor? Men ikke umiddelbart tenkt det var "krig" mot politiet.

Jeg mener reaksjonen deres er vanskelig forst, med mindre de ikke faktisk nsker finne ut hva som skjedde(fordi de allerede vet?) , ikke nsker de skal etterforske det som et drap, vil at alle skal tro p et gitt scenario for ikke finne sannheten.
Det er vanskelig prinsipielt se for seg at barna er involvert. Men vi ser snne familie"komplott" i drapssaker i andre land. Spes USA overraskende nok
At TH, hvis man tenker han er drapsmannen, ikke holdt en appell p TV opptil flere ganger til "kidnapperne" etter saken sprakk i media betyr vel at han ikke bryr seg nok om AEHs ettermle til holde oppe en fasade engang. Uansett hvor mediesky han mtte vre.
At de uskyldige barna, som trodde og tror p kidnapping, ikke har hatt en eneste appell, hverken til "kidnappere" (eller morderen, som de burde fulgt opp hypotesen til politiet, men holdt far som uskyldig), om oppklare saken er uforstelig, og faktisk ganske mistenksomt, uansett hvor mye kontroll TH mtte ha p de. Jeg hadde gtt AWAL live p TV samme dagen saken kom ut. Dette smalt i media to mneder after the fact, s litt tid m de ha ftt til roe seg ned til skjnne hvordan de skal handle nr det kommer ut i media. I tillegg gir barnas telefonaktivitet direkte alibi til TH!
Jeg tror ikke han str for det alene, og noen av barna begynner seile opp som gjorde kandidater som medhjelpere dessverre...
Citera
2020-08-09, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
.. og nr du vet det ogs bare er de som gir TH alibi(via AEs telefon), de eneste som hadde avsatt spor i huset, og faren fikk de med p kalle moren nullet, begynner det ligne noe...
Nettopp.
Citera
2020-08-09, 02:14
Medlem
Citat:

Det eneste alibiet TH har er 9.14 og det ordnet han selv, etter det er det neste alibiet 10.06 og snn fortsetter det.
Citera
2020-08-09, 02:19
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Det eneste alibiet TH har er 9.14 og det ordnet han selv, etter det er det neste alibiet 10.06 og snn fortsetter det.
Nei, 0906, 0910 og 0914 fra AEs telefon er alibiet hans. Da skulle det se ut som AE var i live, og han var p vei/ var p Futurum.

Alle disse gikk til barna, ikke omvendt, s de sitter trolig med nkkelen.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-08-09 kl. 02:22. Anledning: Edit
Citera
2020-08-09, 02:21
Medlem
Citat:
VE har vrt "favoritt" som medhjelper her tror jeg. Ly om alibi, kan ikke gjre rede for leiebil osv.
Jeg kjenner han ikke, og vet ingenting om ham, vi vet ikke om han har snakket... men er det dryt spekulere i at han var en jvla uheldig kureer, og skulle overlevere 10 kg heroin under dekke av mtet p Kvitfjell som han skulle vre med p? Far out men...
Citera
2020-08-09, 02:26
Medlem
Citat:
Nei, 0906, 0910 og 0914 fra AEs telefon er alibiet hans. Da skulle det se ut som AE var i live, og han var p vei/ var p Futurum.

Alibi betyr et annet sted, og TH var et annet sted etter 9,14. De andre samtalene tidligere er ikke noe alibi.
Citera
2020-08-09, 02:27
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
VE har vrt "favoritt" som medhjelper her tror jeg. Ly om alibi, kan ikke gjre rede for leiebil osv.
Jeg kjenner han ikke, og vet ingenting om ham, vi vet ikke om han har snakket... men er det dryt spekulere i at han var en jvla uheldig kureer, og skulle overlevere 10 kg heroin under dekke av mtet p Kvitfjell som han skulle vre med p? Far out men...
Tror ikke han ville blandet seg inn i familieanliggender, og han ville nok vrt fengslet hvis han kunne knyttes til saken.

Kan vre som du skriver, eller noe annet, som utroskap? Mte p hytte dagen fr mtet... hm suspekt spr du meg.
Citera
2020-08-09, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog

OK, sitter du p info som vi andre ikke vet ?
10 kg heroin er en del husleie det
Citera
2020-08-09, 02:28
Medlem
Citat:

Beklager at jeg gjentar deg fordi du skriver fortere Jeg er bare helt enig, og endelig er det noen fler som tr ser det ogs...
Barna utgjr det eneste alibiet for at AEH var i live da bilen til TH ble fanget opp p Futurum!
Tygg litt p den...
Citera
2020-08-09, 02:31
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Alibi betyr et annet sted, og TH var et annet sted etter 9,14. De andre samtalene tidligere er ikke noe alibi.
N flisespikker du her, han fikk alibi fordi han var et annet sted da telefonene skulle vise at AE levde i beste velgende til hun ble kidnappet.

Alle telefonene var med p styrke THs og to av barnas alibi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in