2020-08-09, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Tror ikke han ville blandet seg inn i familieanliggender, og han ville nok vrt fengslet hvis han kunne knyttes til saken.

Kan vre som du skriver, eller noe annet, som utroskap? Mte p hytte dagen fr mtet... hm suspekt spr du meg.
Jeg vet som sagt ikke. Er han p frifot var det neppe 10 kg heroin Poenget var at han kunne ha vrt innblandet i noe annet. Har han dame, kunne det vrt ei elskerinne han ikke ville innrmme med en gang. Etc
Det var kun spekulasjon
Citera
2020-08-09, 02:32
Medlem
Citat:
N flisespikker du her, han fikk alibi fordi han var et annet sted da telefonene skulle vise at AE levde i beste velgende til hun ble kidnappet.

Alle telefonene var med p styrke THs og to av barnas alibi.

Jeg vet, men kontordamen er ikke en del av familien.
Citera
2020-08-09, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
OK, sitter du p info som vi andre ikke vet ?
10 kg heroin er en del husleie det
Det var satt p spissen. Kunne like gjerne brukt elskerinne som eksempel om han er gift, som han ikke ville fortelle om med en gang.
Det var spekulasjoner.
Citera
2020-08-09, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Barna utgjr det eneste alibiet for at AEH var i live da bilen til TH ble fanget opp p Futurum!
Tygg litt p den...

Alle alibiene kom nesten samtidig, p et svrt avgjrende tidspunkt og innenfor et tidsrom p bare noen f minutter.
Citera
2020-08-09, 02:39
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Nei, og hun avsluttet 0856 s hun er heller ikke med p dette. AE ble trolig drept av TH rett etterp, fr han dro p jobb.
Citera
Medlem
Citat:
Den samtalen var ikke sen nok. Med kun den, hadde TH hatt tid til drepe AEH fr han dro hjemmefra. Barnas telefonaktivitet, og THs bil p Futurum umuligjr dette. AEHs samtale med lnn umuligjr det ikke
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Alle alibiene kom nesten samtidig, p et svrt avgjrende tidspunkt og innenfor et tidsrom p bare noen f minutter.

Absolutt ikke, alibi betyr et annet sted, TH var fortsatt hjemme under noen av disse telefonene.
Citera
2020-08-09, 02:42
Medlem
Citat:
Nei, og hun avsluttet 0856 s hun er heller ikke med p dette. AE ble trolig drept av TH rett etterp, fr han dro p jobb.

Skjnner, men det er lite trolig at barna deltar i et drap p sin mor.
Citera
2020-08-09, 02:45
Medlem
Citat:
Absolutt ikke, alibi betyr et annet sted, TH var fortsatt hjemme under noen av disse telefonene.

Mitt innlegg gjaldt det som skjedde etter kl 9, etter at TH skal ha dratt.
Citera
2020-08-09, 02:47
Medlem
Citat:
Mener du at du tror TH var hjemme kl 0914-0916 ca da AEH snakket med snnen sin? Samtidig som at bilen hans ble fanget opp p jobb?
Alibi betyr et annet sted sier du. Til info: Denne telefonaktiviteten fant sted mens TH var, nettopp, nettopp en annen plass,(eller ihvertfall bilen hans)!
Hva vil du frem til egentlig?
Citera
2020-08-09, 02:48
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Skjnner, men det er lite trolig at barna deltar i et drap p sin mor.
Lite trolig fordi det er absurd ja, men det holder ikke til avvise en hypotese.

Alt sett i sammenheng er det absolutt trolig.
Citera
2020-08-09, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Mener du at du tror TH var hjemme kl 0914-0916 ca da AEH snakket med snnen sin? Samtidig som at bilen hans ble fanget opp p jobb?
Alibi betyr et annet sted sier du. Til info: Denne telefonaktiviteten fant sted mens TH var, nettopp, nettopp en annen plass,(eller ihvertfall bilen hans)!
Hva vil du frem til egentlig?

Alibi er selvsagt ikke et norsk ord s jeg forskte iallefall forklare deg hva det betydde, om det sank inn er fortsatt uvisst.
Hva som eksakt har skjedd er ogs uklart men at alle barna er innblandet blir for dryt, det kan umulig ha skjedd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in