Citat:
Ursprungligen postat av
Billiejean82
Har tenkt mye p hvorvidt barna er involvert.
Prver tenke meg hvis det var min mor og politiet annonserer at teori endret seg fra kidnapping til mord. Om jeg s trodde min far var uskyldig ville jeg jo likevel ha trodd det nr politiet fant tegn til at hun var drept p stedet. Reagert med skrekk gru sjokk og vantro. Og nsket at politiet skulle etterforske videre og finne ut hvem (siden jeg "vet" det ikke er min far). Hvem kan ville henne vondt? En sjalu elsker? Hvordan? Hvorfor? Men ikke umiddelbart tenkt det var "krig" mot politiet.
Jeg mener reaksjonen deres er vanskelig forst, med mindre de ikke faktisk nsker finne ut hva som skjedde(fordi de allerede vet?) , ikke nsker de skal etterforske det som et drap, vil at alle skal tro p et gitt scenario for ikke finne sannheten.
Det er vanskelig prinsipielt se for seg at barna er involvert. Men vi ser snne familie"komplott" i drapssaker i andre land. Spes USA overraskende nok
At TH, hvis man tenker han er drapsmannen, ikke holdt en appell p TV opptil flere ganger til "kidnapperne" etter saken sprakk i media betyr vel at han ikke bryr seg nok om AEHs ettermle til holde oppe en fasade engang. Uansett hvor mediesky han mtte vre.
At de uskyldige barna, som trodde og tror p kidnapping, ikke har hatt en eneste appell, hverken til "kidnappere" (eller morderen, som de burde fulgt opp hypotesen til politiet, men holdt far som uskyldig), om oppklare saken er uforstelig, og faktisk ganske mistenksomt, uansett hvor mye kontroll TH mtte ha p de. Jeg hadde gtt AWAL live p TV samme dagen saken kom ut. Dette smalt i media to mneder after the fact, s litt tid m de ha ftt til roe seg ned til skjnne hvordan de skal handle nr det kommer ut i media. I tillegg gir barnas telefonaktivitet direkte alibi til TH!
Jeg tror ikke han str for det alene, og noen av barna begynner seile opp som gjorde kandidater som medhjelpere dessverre...