Citat:
Ursprungligen postat av
Gassa
Selvsagt faller ikke teorien om ikke klokka var justert. Jeg har selv en del klokker som m stilles manuelt og det kan drye lenge fr det blir gjort, og jeg har selv tatt feil av tiden pga det.
Ikke engang en milliardr er feilfri vil jeg tro ?
Det hres veldig usannsynlig ut an noen skal glemme stille klokka i
tre dager i et - i flge noen - 'kupp av denne strrelsen'. Er det snakk om kodede meldinger til en medhjelper vil man jo tro at de har sjekka og dobbeltsjekka hundre ganger, synkronisert klokker etc, det er helt tullete snakke om p den ene siden at dette er s 'nye planlagt' med kryptorigg og hettemenn og villedning og p den andre siden hevde noe s banalt som at han har glemt stille klokka i tre dager. Det blir for tynt. Srlig med en sirlig forretningsmann som TH, som nitidig noterte alt og av mange her blir betegna som en kontrollfrik. Det m vre en annen forklaring.
Hva med at han har ringt telefonen for lokalisere den? det siste anropet ble foretatt akkurat nr telefonen ble lagt p plass. Det kan ogs forklare at han 'ikke hrte den' senere, fordi han vil gi inntrykk av at han ikke kunne ha vrt i huset og ringt den samtidig tidligere p dagen; han ville uansett ikke hrt den.