Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Fetad: Kan du fortelle om hvordan det pner for teorien din, og hva som ligger i villedingen og hvorfor villedingen ble laget og av hvem (i din teori)?
Der skriver hun at turen var blitt utsatt til neste dag som flge av et planlagt mte i Lillehammer.
https://www.tv2.no/a/11535844/
Jeg prvde i et samlesvar til deg og Legokatt.
Media spriker litt ang om den hytteturen var avlyst eller utsatt. Jeg har oppfattet det som at AEH
avlyste turen i nevnte sms. Om hun gjorde det, og TH i avhr har fortalt at turen ikke var avlyst, de skulle dra i utgangspunktet, men bare avtale detaljer over tlf utp dagen, s m ndvendigvis politiet finne ut av hva som er riktig. (Her spekulerer jeg grovt i hva TH kan ha sagt i avhr, som han ikke vil underskrive... Det ble kanskje litt unyaktig ang hytteturen) Dette tar selvflgelig ressurser, og politiet har nrmest tatt TH i lgn i avhr, s det er klart at de fokuserer litt ekstra p det. Masse tid kanskje? Men det kan argumenteres lett vekk med autokorreksjon (utsatt ble korrigert til avlyst). De fleste med iPhone har vel opplevd rare korreksjoner.
Men her siterer du tv2 p at hun skrev utsatt til neste dag. Ikke avlyst.
Det er kanskje litt dumt av meg spekulere pent i det nr det er s sprikende info i media. Men det var tanken bak teorien ihvertfall.
Og jeg har den verst.
TH som GM. Eller drapsmann om en vil.
Prestedattera som medhjelper. (Vi vet ingenting om hennes alibi, men mannen har gtt "i dekning")
THE tvunget til lyve om tlf, (han kan ha vrt med, men det er lettere f tilgivelse enn tillatelse).
Hestedattera er "in the dark", s n i familien tror ekteflt at far er uskyldig.