Citat:
Ursprungligen postat av
badbollen3
Fast det r ju s det blir, rstar man p Biden s rstar man fr att ta bort 2A. Man rstar fr fri abort, man rstar fr hjda skatter, man rstar fr en massa frbud p.g.a. miljskl. Det mste ju varje person som rstar ta stllning till, vilken/vilka frgor vger tyngst fr mig? Det tycker inte jag r skevt.
Va!? Inget kommer tas bort, man kommer bara gra det
svrare, vilket r en stor skillnad. Sen vet jag inte vad du frsker sga om jag ska vara rlig. Skulle gissa att du redan ftt en drs svar p det du nskar diskutera lngre bak i trden. Det r liksom vanligt att ultrahgern spjrnar emot om man frn den sidan gr en millimeter t vnster, men det r och kommer aldrig bli en vnsterfrga om man gr det d. Vilket dina "verdrifter" tycks gra tydligt fr mig nr jag tolkar ditt inlgg.
Citat:
Ursprungligen postat av
badbollen3
Det r mjligt, jag vet inte. Hur som helst s lter det bra och det borde g hem hos hans egna bas och oberoende.
Ja, vi har sett att ni tycker lgner "ser bra ut" nr propagandisterna fr gagga lite hursomhelst.
Citat:
Ursprungligen postat av
badbollen3
Det var inget svar p min frga och inte srskilt hjlpsamt.
Trist fr dig att jag inte vill skriva flera esser om just det du nskar veta. Kommer nog skrivas en hel j*vla del om vad man inte gjorde frn administrationens sida (och hans
minions) i landet under maj. Coronahanteringen r ett snt flagrant exempel p missktsel att det kommer snackas om detta i rtionden. Att du inte ser detta sger vldigt mycket om dig och vad du tittar p. Lite pinsamt om jag ska vara rlig.