2020-08-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg gjentar, politiet har ikke frigitt tilstrekkelig informasjon til at publikum kan oppklare saken gjennom flge med i mediene.

Hvor mange sider og ark TH pstr ha lest er ikke viktig, den viktige informasjonen er at THs fingeravtrykk ikke finnes p ihvertfall 2 sider eller ark, som TH pstr at han leste grundig. Fingeravtrykk som burde ha vrt der. Og som viser at TH lyver.

Det er fingeravtrykk som ikke er der de skulle vre, ogs p konvolutten. Skospor som ikke finnes der de skulle vre. Et gjennomhullet alibi, iflge politiet.

Og det ser da vitterlig ut til at TH har maskert seg og spasert gjennom Lillestrm. Midt i jobbalibiet sitt. Snakk om avslre seg selv!

Samtidig som advokat Holden sutrer om lekkasjer og forhndsdmming.

TH oppfrer seg som om han er skyldig. Det har han gjort fra dag n. Det gr da ikke an skylde p hverken politiet eller medier for hvordan den mannen blamerer seg selv. Det ansvaret m han ta selv.
Lillestrm? Du mener Lrenskog sentrum? Hvis det faktisk er TH som gr der, s tror jeg analyse av ganglaget (lett vraltende, minner om litt eldre person) + hyden kan gjre politiet skrsikre. HVIS de er skrsikre, s er kanskje dette grunnen til at de fortsatt jobber intenst med saken.
Citera
2020-08-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
Hvor sannsynlig er dette: La oss spane i ukesvis p THs bolig. S kidnapper vi kona hans og krever lsepenger. Hvis han ringer politiet s kansellerer vi hele opplegget + fjerner kona. Alle skjnner at en ektemann med stor sannsynlighet vil kontakte politiet. Plottet er derfor lite sannsynlig at noen i det hele tatt ville giddet iverksette, noe internasjonal etterretning ogs ppeker. At kidnapperne skulle foreta kidnappingen akkurat mens TH har alibi gjennom sitt nyoppsatte kamera p Futurum er dessuten too good to be true.

At kidnapperne skulle foreta kidnappingen akkurat mens TH har alibi gjennom sitt nyoppsatte kamera p Futurum er dessuten too good to be true.[/quote]

Alle vet at at kameraene p Futurum registrererte THs bil. Politiet har forhpentligvis ogs en oversikt over hvem som var i bygget, og hvor den enkelte medarbeider oppholdt seg i lpet av dagen. Kameraovervkningen kan ikke vre annet enn en del av alibiet.
Citera
2020-08-19, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
At kidnapperne skulle foreta kidnappingen akkurat mens TH har alibi gjennom sitt nyoppsatte kamera p Futurum er dessuten too good to be true.

Alle vet at at kameraene p Futurum registrererte THs bil. Politiet har forhpentligvis ogs en oversikt over hvem som var i bygget, og hvor den enkelte medarbeider oppholdt seg i lpet av dagen. Kameraovervkningen kan ikke vre annet enn en del av alibiet.[/quote]Du misforstr. Poenget er at han har alibi p et perfekt tidspunkt for ham selv. FOR perfekt.
Citera
2020-08-19, 22:25
Medlem
Citat:
Lillestrm? Du mener Lrenskog sentrum? Hvis det faktisk er TH som gr der, s tror jeg analyse av ganglaget (lett vraltende, minner om litt eldre person) + hyden kan gjre politiet skrsikre. HVIS de er skrsikre, s er kanskje dette grunnen til at de fortsatt jobber intenst med saken.

Jeg tror politiet er rimelig sikre p hvem det er.

Da politiet/HH ble spurt om de hadde analysert videoene og beregnet hyde p Hettemannen, ble det svart "nei".

Jeg tror det er TH da. TH har iallfall ikke vist seg i retten etter at videoen ble offentliggjort. Jeg tror ikke han dukker opp i lagmannsretten nr anke over beslag i S4 skal behandles heller.

For hvis det faktisk er TH som er Hettemannen, m det ha blitt vanskelig og pinlig for ham treffe venner og kjente.
Citera
2020-08-19, 22:31
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg tror politiet er rimelig sikre p hvem det er.

Da politiet/HH ble spurt om de hadde analysert videoene og beregnet hyde p Hettemannen, ble det svart "nei".

Jeg tror det er TH da. TH har iallfall ikke vist seg i retten etter at videoen ble offentliggjort. Jeg tror ikke han dukker opp i lagmannsretten nr anke over beslag i S4 skal behandles heller.

For hvis det faktisk er TH som er Hettemannen, m det ha blitt vanskelig og pinlig for ham treffe venner og kjente.

Det er allerede opplyst at TH ikke kommer til mte i lagmansretten heller nr anken skal behandles.

Det kom frem i en av artiklene som omtalte kjennelsen i tingretten.
Citera
2020-08-19, 22:35
Medlem
Citat:
Alle vet at at kameraene p Futurum registrererte THs bil. Politiet har forhpentligvis ogs en oversikt over hvem som var i bygget, og hvor den enkelte medarbeider oppholdt seg i lpet av dagen. Kameraovervkningen kan ikke vre annet enn en del av alibiet.
Du misforstr. Poenget er at han har alibi p et perfekt tidspunkt for ham selv. FOR perfekt.[/quote]

Poenget er at det blir feil okke som. Det er feil at han har alibi. Ikke bare det, alibiet er for perfekt!
Etter at han fant trusselbrevet, varslet han politiet. Da gikk kritikken p at han var for raskt til varsle! Du, Kornblomst, Niffy og flere med dere, har jo allerede lst saken. Litt av en prestasjon, sammenlignet med politiet som stadig etterforsker. Selv om de uttalte at saken ville bli lst i lpet av 2019.Hadde saken vrt s enkel, s hadde det for lengst vrt reist tiltale.
Saken vil bli henlagt.
Citera
2020-08-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det er allerede opplyst at TH ikke kommer til mte i lagmansretten heller nr anken skal behandles.

Javel. Jeg har ikke ftt med meg den opplysningen. Men det forbauser meg ikke.

TH holder seg unna rettslokalene. Kanskje fordi han frykter at politiet vil dukke opp med hndjern og bure han inne. Slik de gjorde med Eirik Jensen.
Citera
2020-08-19, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Og hvorfor skulle han det? Han har jo to advokater som mter, akkurat som i tingretten.
Citera
2020-08-19, 22:42
Medlem
Citat:
Javel. Jeg har ikke ftt med meg den opplysningen. Men det forbauser meg ikke.

TH holder seg unna rettslokalene. Kanskje fordi han frykter at politiet vil dukke opp med hndjern og bure han inne. Slik de gjorde med Eirik Jensen.

N er det jo anken som skal behandles. Jeg visste ikke at det kan kastes frem en begjring om varetektsfengsling? Er det slik det foregr?
Citera
2020-08-19, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
TH nsket ikke at politiet skulle komme til S4. Dette begrunnet med innholdet i trusselbrevet. Stod det ikke ganske klart der at S4 var overvket? Hvis politiet bestemte mtested, hva synes du om denne avgjrelsen?

TH ville at stedsgranskerne skulle begynne i huset med en gang, og jeg tror han ogs ville snakke med politiet der. Politiet ville ikke inn i huset, det ble lukket og lst og TH med fam ble sendt p hotell. For beskytte dem mot kidnappere og for ha huset intakt til granskerne kom dagen etter mener jeg politiet begrunnet det med. TH mente de kunne underske og han kunne f g hjem. Han ville g p jobb fra huset neste morgen om noen fulgte med han. Det fikk han ikke p flere dager tror jeg. Han gikk p jobb i alle fall.
Citera
2020-08-19, 22:46
Medlem
Hettemannen er lokalkjent i Lrenskog og det er garantert noen som har gjenkjent ham.

Politiet har ftt flere tips, men de nsker ikke kommentere dette nrmere.
Hettemannen har selvsagt ftt med seg etterlysningen, men holder tyst.
Citera
2020-08-19, 22:49
Medlem
Citat:
Alibi betyr ikke at tjenesten ikke kan vre kjpt hos andre.

Det er ikke umulig at kontordame ly om telefonsamtale med AEH.

Det er ikke umulig at ogs snnen ly om telefonsamtale med AEH.

Det er ikke umulig at de andre p kontoret ly om at TH var p jobb den dagen.

Det er mulig noen andre logget seg p dataen som han, og som brukte telefonen hans p Futurum for gi alibi digitale spor.

Det er ogs mulig alle han snakket med p telefon, lyver om dette ogs.

Det er ogs mulig han har kledd seg inkognito og gtt rundt i Lrenskog for bli fanget p kamera, med merkverdig pingvin aktig gange.

Og det er heller ikke helt umulig at TH har betalt steuropeiske fiskere med telelinse kjre rundt i en rd BMW p s.

Og det er heller ikke umulig oppi alt dette at han drepte sin kone, gravla henne i en myr midt p lyse formiddagen, fikk henne opplst i syre i kjelleren fr hsn hentet politiet inn til et staget sted.

Og selvsagt er det mest naturlige at han fikk hjelp av sine barn til slt dette.
Eller at mistanken mot hsn er et samarbrids plott med politiet for lokke ut andre gjerningsmenn.

Jeg har bare s svrt for tro noe av dette, det er for utrolig. Det utrolige er ikke at en mann dreper sin kone. Det utrolige er alt rundt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in