Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-25, 16:36
Medlem
Kn Kroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumbokk
Dömd till 1.5 år för mordbrand i somras. Ändå är han ute och våldtar (21åringen) Är det så fullt i fängelserna alltså?

110% beläggning
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Det kom inte som en chock att det fanns spadar inne på kyrkogården för mig.

Vad snackar du om? Tror du att det är spadar som använts som vapen vid våldtäkten?
Citera
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orten19
Så dom blev våldtagna också. Vafan. jävla kräk.

Är både GM och BO av utländsk härkomst? Orkar inte läsa hela tråden

Båda GM bekräftat utländsk härkomst ja.

Angående BO finns inga säkra uppgifter, men jag skulle säga att det inte tyder på någon kaozblatte-bakgrund direkt. De verkar bo i Haga Norra (välordnat område) utifrån uppgifter om hur långt hem de hade, eventuellt i Blåkulla (där de två längorna närmast kyrkogården är bostadsrätter). En pappa till ett av BO var ute på sin cykel och letade, tyder också på rätt ordnade förhållanden med föräldrar som bryr sig.
Citera
2020-08-25, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyDR
Vore snyggt om Stefan Löfven kunde besöka brottsoffren på sjukhuset nu men det fattar han inte att han borde göra.

Kommer aldrig att ske. När GM är svarta eller invandrare är det dem det är synd om, inte vita brottsoffer.
Citera
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RajtanTajtansson
Om nu omständigheterna stämmer (oskyldiga, minderåriga BO) så hoppas jag att anhöriga till BO tar saken i egna händer den här gången. Hade mitt barn blivit utsatt för det här hade jag aldrig kunnat få ro igen innan GM var utsatta för samma behandling eller värre. Jag är en vanlig Svensson men detta går långt över vad jag hade kunnat leva med.

Ja det börjar bli dags för folk att vakna upp.
Börjar fan sakna John Ausonius
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Hoppla! Kan det vara drogrelaterat månne?

Jag vet inte. Men jag tycker du gör ett sjukt bra jobb att skydda dessa våldsamma bögar ifrån alla rasister! <3
Citera
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RajtanTajtansson
Om nu omständigheterna stämmer (oskyldiga, minderåriga BO) så hoppas jag att anhöriga till BO tar saken i egna händer den här gången. Hade mitt barn blivit utsatt för det här hade jag aldrig kunnat få ro igen innan GM var utsatta för samma behandling eller värre. Jag är en vanlig Svensson men detta går långt över vad jag hade kunnat leva med.

Instämmer!
Jag är svensk (men förmodligen blatte i dina ögon) och jag hade gärna stått axel mot axel med dig och gladeligen delat ut vad dessa kryp förtjänar.

Jag tror att inte bara "ur-svensken".. utan alla normala medborgare börjar få nog nu. Kommer bli svårt att stoppa om bollen kommer i rullning.. där är mycket underbyggd ilska hos medborgarna mot sådana här avskum.
Citera
2020-08-25, 16:38
Medlem
Conny63s avatar
Skall bli mycket intressant att följa detta. Finns absolut inget annat än livstid ! ( eller blir det pizza bulle o rabatt o komma ut efter några månader 😠 vi är ju i Sverige )
Citera
2020-08-25, 16:39
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Du läser tydligen helt andra tidningar än vi andra. Mörkt i garderoben?

OnT: Känns som nån uppgörelse som gått åt helvete för dessa två. Penga- eller drogskulder e mitt tips å en FUP som innehåller 'Inga kommentarer', eventuellt via en tolk.

Haha, sk fake news? Nej. Klart afghaner knullar varandra i röven, de prostituerar sig, knullar varandra i röven, våldtar småbarn, våldtar kvinnor. De är djur, och det är Annie Lööfs fel att de är kvar här...
Citera
2020-08-25, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spongen
Vem fan har snackat om barnkalas?! Dem var på "en fest", vad jag förstått, och att som 16-17 år komma hem före klockan 00 från en fest en lördag låter verkligen inte som WT, låter helt normalt.
GMs föräldrar däremot, som (eventuellt) inte anade ugglor i mossen när dem inte var hemma till kl 09 på morgonen är däremot en annan femma.

Trevlig TOTAL evasion av hela inlägget för övrigt. Jävla troll.

Läs tidigare inlägg så ser du att ena pappan pratade med sin son en stund innan om att de var på väg och senare anade oråd. Ringde polis som inte tog det på allvar och cyklade själv ut o letade utan att hitta dom
Citera
2020-08-25, 16:45
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Knepigt värre, menad du den biologiska föräldern, föräldern som knapp vet hur ungen ser ut. Blir en extra rättegång för att fastställa skyldighet. Det räcker med skammen för föräldern. Det är inte bara uppfostran så påverkar förståndet, det kan vara förlossningsskador till exempel. Är då förlossningsläkaren skyldig? Är lärarna på skolan skyldiga, om de inte förhindrar kontakt med bad guy.

1. Sluta svamla och spela Allan
2. Varför lärarna? Lärarens uppgift är att förmedla kunskap inte uppfostra din unge
3. Föräldern eller vårdnadshavaren för de undantag som nu finns.. och absolut, det är din förbannade skyldighet att uppfostra dina barn tills de fyllt 18.. klarar du inte av det så kan du begära hjälp från soc.. är du apatisk så får du ta konsekvenserna när något skiter sig.

Det är just sådana som dig som är det egentliga problemet i samhället.
Citera
2020-08-25, 16:47
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orten19
Är både GM och BO av utländsk härkomst? Orkar inte läsa hela tråden

Bägge gärningsmän verkar ha MENA-bakgrund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in