2020-08-25, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg er ikke overbevist om noen ting i denne saken. Men det er andre teorier enn at TH er skyldig som jeg ser p som mer sannsynlig.

Men hva
Citera
2020-08-25, 21:08
Bannlyst
Citat:
Jeg er ikke overbevist om noen ting i denne saken. Men det er andre teorier enn at TH er skyldig som jeg ser p som mer sannsynlig.

Ja? Som for eksempel?
Citera
2020-08-25, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Men hva
Forbrytelse begtt av amatrkidnappere/nybegynnerkidnappere er noe jeg ser p som mer sannsynlig.
Citera
2020-08-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Ja? Som for eksempel?
F.eks at noen nsket ramme AE og TH.
Citera
2020-08-25, 21:14
Bannlyst
Citat:
F.eks at noen nsket ramme AE og TH.

Hvorfor tror du det?
Citera
2020-08-25, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Nei det er akkurat det. Han burde ha hy puls og svette godt etter beskrivelsen dmme, og da ville jeg trodd at det ble fingeravtrykk p brevsidene. Spesielt de som han gransket nye - monero biten.

Ja, med mindre z-z-z`s teori om at han har tatt av seg hanskene, tatt p seg hanskene, tatt av seg hanskene, tatt p seg hanskene, stemmer.
Citera
2020-08-25, 21:19
Medlem
Citat:
Hvorfor tror du det?
Jeg vet ikke hvorfor noen eventuelt skulle nske ramme AE og TH. Men jeg synes at den teorien er mer sannsynlig enn den teorien om at TH er skyldig eller medskyldig.

Teorien om amarrkidnappere/nybegynnerkidnappere som nsket innkassere lsepenger (som nevnt) synes jeg at er den mest sannsynlige teorien akkurat n.
Citera
2020-08-25, 21:22
Medlem
Citat:
Ja, med mindre z-z-z`s teori om at han har tatt av seg hanskene, tatt p seg hanskene, tatt av seg hanskene, tatt p seg hanskene, stemmer.
Glem det jeg skrev om hansker. En ekspert uttalte seg og han sa at det er helt normalt at det ikke avsettes fingeravtrykk p papirark og at mye spiller inn p om det blir avtrykk eller ikke p papirark.
Citera
2020-08-25, 21:22
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg vet ikke hvorfor noen eventuelt skulle nske ramme AE og TH. Men jeg synes at den teorien er mer sannsynlig enn den teorien om at TH er skyldig eller medskyldig.

Teorien om amarrkidnappere/nybegynnerkidnappere som nsket innkassere lsepenger (som nevnt) synes jeg at er den mest sannsynlige teorien akkurat n.

Hvorfor tror du at dette er mer sannsynlig enn det politietterforskningen har kommet frem til?
Citera
2020-08-25, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jeg tror fortsatt D2, evt S var MGM i huset, det ble funnet skoavtrykk fra andre familiemedlemmer enn TH, i tillegg til Sprox.

Dette er viktig. Jeg tenker det m ligge noe hente her.

Folk som beveger seg inne i huset, avgir/kan avgi spor.

Det er ikke utrolig at den som har utfrt forbrytelsen legge igjen spor, srlig om det var sl.
Det er heller ikke spekulere for mye at utver tok forholdsregler som sokker.

Er det mye trkk med sokker er det ikke unaturlig om det visker vekk andre avtrykk.

Familie og venner i ditt scenario, m jo ha gitt inn sine sko til politiet, for kontroll opp mot de ulike avtrykk, og de ville nok ikke gjort det om det var fare for DNA og annet p skoene?

De hadde jo allerede tenkt p dette med avtrykk og innkjp av Sprox?

Jeg fr ikke betraktningene dine til g helt i hop, men sitter ikke med svaret selv, bare en flelse av at det m vre noe hente i dette.

Jeg tror ikke at TH satt p trappa, eller i bilen, og at det var rigget med hustelefon utenfor. Hustelefonen l vel p en naturlig plass innendrs da politiet kom?
Citera
2020-08-25, 21:23
Bannlyst
Citat:

Ja, hehe, n spurte jeg ikke om hvorfor noen skulle ramme dem, men hvorfor du tror at det er slik. Alts hvilken begrunnelse du har for tro at den teorien m stemme, nr politiet har gtt bort fra den teorien. Hva er det du ser, som ikke politiet ser?
Citera
2020-08-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Hvorfor tror du at dette er mer sannsynlig enn det politietterforskningen har kommet frem til?
Bl.a. pga det jeg har lest om etterforskningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in