Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-26, 18:38
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Alla föräldrar ska se till att ha appen ”hitta personer” installerade på sina barns mobiler.
Det är definitivt ingen garanti men ändå något.
Citera
2020-08-26, 18:42
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nu vet jag inte vad "dajmade" betyder. Men att killarna blivit tvingade till en sexuell handling är ju helt klart. I övrigt låter jag det vara osagt. Vi får väl se vad fupen säger och hur åtalspunkterna ser ut när väl åtal väcks. Stackars killar som blev utsatta för de här djuren.
De behöver inte ha blivit tvingade till någon egen handling, de kan ha fått en pinne uppkörd i röven t.ex. För några år sedan var det mycket vanligt att skolungdomar "dajmade" varandra. Då körde de upp en linjal i någons hål. En linjal har samma form som Dajm, därav uttrycket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Tack, nu funkar alla länkarna!

Den här tråden är bara tre dagar gammal och har redan 150 000+ visningar. Viktigt att fakta blir rätt då detta fall sannolikt dragit till lite annan läsargrupp än den gängse här i ABoK.

Håller med! Därför jag ville kasta upp både framställan och protokoll. Viktigt så.
Citera
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StavjaBrott
Månne föräldrarna till gärningsmännen är nöjda med den uppfostran de gett?
Ja-det handlar om sedvanlig uppfostran enligt Koranen.
Citera
Medlem
En person blir inte "mindre" mördad för att mördaren är ung.
Avskaffa ALLA "straffrabatter" för unga förövare!

Ren idioti att unga skall få "Rabatt" på straff.

Pojkarna på begravningsplatsen, som våldtagits, rånats och kränkts, kommer att leva med detta i resten av sina liv, det blir inte bättre för att förövarna var unga!

INGEN här tror väl att BO skall kunna "borsta av sig" detta och återgå till det liv de har rätt till?

De är MÄRKTA FÖR LIVET!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Alla föräldrar ska se till att ha appen ”hitta personer” installerade på sina barns mobiler.
Det är definitivt ingen garanti men ändå något.
Varför? Är det inte bättre att stoppa blödningen än att torka upp blodet som sipprar ner på golvet?
Citera
2020-08-26, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Ja-det handlar om sedvanlig uppfostran enligt Koranen.
Helt riktigt. Enligt koranen är alla ickemuslimer att likställa vid djur som kan behandlas hur som helst. "jag kommer aldrig kritisera islam"- Stefan Löfven
Citera
2020-08-26, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
De behöver inte ha blivit tvingade till någon egen handling, de kan ha fått en pinne uppkörd i röven t.ex. För några år sedan var det mycket vanligt att skolungdomar "dajmade" varandra. Då körde de upp en linjal i någons hål. En linjal har samma form som Dajm, därav uttrycket.
Tack för förklaringen. Fy fan vad vidrigt. Jag visste att sånt förekommit men främst vid grov mobbning. Inte att det var "mycket vanligt". Jag är så jävla tacksam att jag inte varit en tonåring på tillväxt under de här sista åren i modern tid.

Tänk att inte få gå ifred ens om man är två? Jag sa till mina barn att aldrig någonsin gå ensamma genom stan en sen kväll. Men i det här fallet vi diskuterar, så hjälpte ju inte ens det. Och det är skrämmande.
Citera
2020-08-26, 18:48
Medlem
Citat:
Uppgifter: Pojkarna grävdes ner levande – i en jordgrop.
Tonårspojkarna kidnappades, våldtogs, rånades och misshandlades.
Under tortyrnatten på kyrkogården i Solna blev offren även nedgrävda levande i en grop, enligt uppgifter till Aftonbladet. Vid ett tillfälle under natten ska de två omyndiga ungdomarna, som tvingades klä av sig, ha hotats ner i en jordgrop och börjat begravas, uppger källor för Aftonbladet.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-i-en-jordgrop
Senast redigerad av Svartvitkissekatt 2020-08-26 kl. 18:52.
Citera
2020-08-26, 18:50
Medlem

Under tortyrnatten på kyrkogården i Solna blev offren även nedgrävda levande i en grop, enligt uppgifter till Aftonbladet.

Nu är två unga män häktade.

/.../

Vid ett tillfälle under natten ska de två omyndiga ungdomarna, som tvingades klä av sig, ha hotats ner i en jordgrop och börjat begravas, uppger källor för Aftonbladet.

De utsattes även för en våldtäkt, uppger åklagaren.

/.../

Åklagaren uppger att de bland annat knivhöggs i benen.
Citera
2020-08-26, 18:50
Medlem
Rapport idag publicerades i P1 i morse ang. högerextremism. Snömos kring "miljöer på nätet". Ingenting med substans öht. Bara en uppenbar gardering för vad som självklart kommer, bör och förhoppningsvis inträffar inom kort.

Att några svenskar med stake söker upp dessa kräk dömda till noll och intet att få veta "att det svenska stålet biter".
Citera
2020-08-26, 18:51
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvitkissekatt
"Uppgifter: Pojkarna grävdes ner levande – i en jordgrop"
Under tortyrnatten på kyrkogården i Solna blev offren även nedgrävda levande i en grop, enligt uppgifter till Aftonbladet. Nu är två unga män häktade.

Okej, nu är det dags för medborgagarde och rättviseskipning på riktigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in