Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-27, 10:16
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Om svenskarna tar makten från regimen 2022 som kommer det bli aktuellt.
Ja dröm vidare.
Svenskarna är det fegaste folket på jorden, dom blir hellre utrotade än att stoppa invandringen.
Citera
2020-08-27, 10:18
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Detta måste vara bland det grövsta brott jag har hört talats om i Sverige på senare år.
Självklart bryr sig inte media p.g.a förövarnas etnicitet.

Helt galet att hudfärgen dikterar nyhetsvärdet i ett samhälle med en s.k. fri press.
Senast redigerad av PedoJoeBiden 2020-08-27 kl. 10:23.
Citera
2020-08-27, 10:24
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Detta måste vara bland det grövsta brott jag har hört talats om i Sverige på senare år.
Självklart bryr sig inte media p.g.a förövarna etnicitet.

Helt galet att hudfärgen dikterar nyhetsvärdet i ett samhälle med en s.k. fri press.

Vilken media är det som inte tagit upp saken?
Citera
2020-08-27, 10:24
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
så om du går förbi någon du aldrig sett förut, som erbjuder dig knark, du svarar nej, så känns det som du har köpt knark förut? ok.
Nej jag var kanske otydlig. De kanske hade köpt knark förut av DESSA personer
Citera
2020-08-27, 10:27
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollysmatte
Varifrån kommer uppgiften att brottsoffren erbjudits att köpa knark men nekat? Är det en trådsanning eller finns det belägg för detta?

Det fanns en rätt vag beskrivning, att GM sökte kontakt med BO, genom att försöka mucka gräl. Jag minns inte om det påståendet enbart fanns i tråden eller om just det har påståtts i ngn artikel i MSM.

Detta förvandlades i tråden till att GM muckade gräl genom att erbjuda BO att köpa knark, vilket de avvisade.

En diskussion om droger har vidare underblåsts i tråden genom att ff.a. en skribent har tjatat och tjatat om att det säkert fanns en koppling mellan GM och BO, kopplingen bestod av droger, sannolikt var det inget överfall utan BO klädde av sig själva, BO fejkade sina skador osv etc - vilket skribenten återkommande gör för att ifrågasätta brottslighet, där GM har utländsk bakgrund.
Citera
2020-08-27, 10:29
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scorpiorizing
Offren är inte fucking svenskar och gärningsmannen (tunisiern) är född och uppväxt i Sverige med världens mest sympatiska och godhjärtade familj. Systern läser en medicinsk utbildning på karolinska och är guld. Hoppa fan inte på familjen för dem har inte med saken att göra. Gärningsmannen har grov adhd och familjen har försökt allt för att hjälpa honom.

Det här som du skrev om att offren inte var "svenskar" var ju faktiskt den första kvalitativt nya infon i denna tråd på många timmar.

Kan du utveckla det där lite mer? Vilka var offren egentligen? Du verkar ju känna till Solna/Västra Skogen väldigt väl - känner du kanske Amins syrra så bra att hon har gett dig lite info om vilka hennes brorsa gett sig på eller är det rykten som florerar i Västra Skogen?

Berätta gärna mer om du kan.
Citera
2020-08-27, 10:31
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vilken media är det som inte tagit upp saken?
Att "ta upp" och faktiskt bry sig är två helt skilda saker.
Dör en grovt kriminell afrikan på andra sidan jorden av en fentanyl överdos så är det dygnet runt rapportering som gäller i veckor.
Blir svenska medborgare i Sverige torterade i flera timmar så är det en notis som gäller sedan gå tillbaka till att rapportera om inuiter i Vietnam som virkar ekologiska strumpor.

Gick precis in på SVT och SR och hittar inget om händelsen på framsidan, även fast det är den mest omtalade händelsen i landet just nu.

I slutändan lär nog media rapportera mer om att Hanif Bali kallade avskummen för ghettotrash än den faktiskt händelsen.
Senast redigerad av PedoJoeBiden 2020-08-27 kl. 10:34.
Citera
2020-08-27, 10:33
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Självklart bryr sig inte media p.g.a förövarnas etnicitet.

Tänk dig om saken hade sett ut så här: GM var två vita nazister och BO två babbar. Det hade blivit upplopp i alla stora städer. Det hade även blivit fackeltåg mot rasism i varenda sketen stad och Löfven och kungen hade gått ut med starka fördömanden mot dådet och även kommit med hot mot att förbjuda SD etc. Inte tusan är vi "lika infor lagen" i soplandet Sverige.
Citera
Bannlyst
Citat:
Självklart bryr sig inte media p.g.a förövarna etnicitet.

Tänk om det varit svenskar som våldtäktstorterat blattar en hel natt, då jävlar hade det varit toppnyhet flera veckor i rad och fackeltåg på plattan Svenskar som gråter i kör mot rasism!
Citera
Medlem
Om inte dessa gärningsmän får minst 10 års fängelse så kommer jag rösta på något som jag verkligen inte vill men det måste få ett slut. Man skulle inte ens kunna göra en skräck film om det här för att det är så sjukt.
Citera
2020-08-27, 10:34
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Det står i Aftonbladet.

Det känns som att det kanske i så fall ligger mer bakom än vi vetat. Till exempel att de kanske köpt knark förut. Kanske att de ville ha pengar för en gammal knarkskuld. Kanske att de i samband med nekandet också förolämpat dom. Eller en kombination av ovanstående...

Stämmer det verkligen, att Aftonbadet skriver, att BO blivit erbjudna att köpa knark men nekat?

Aftonbladet skriver att GM har dömts för narkotikabrott - men ngt mer har jag inte sett.

Citat:
De misstänkta förövarna, som är i 20-årsåldern, är enligt uppgifter till Aftonbladet kända av polis och socialtjänst sedan tidigare.

De har bland annat dömts för stöld, ringa narkotikabrott och olovlig körning.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ades-av-vittne
Senast redigerad av Meiji 2020-08-27 kl. 10:39.
Citera
2020-08-27, 10:35
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Då vet man i framtiden att det är bara att köpa knark. Hellre åka dit för ringa narkotikabrott än att torteras en hel natt.

Så alla som nu åker dit med ringa innehav kommer försvara sig med: jag vågade inte säga nej. Jag fruktade för mitt liv o köpte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in