Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Trumps beteende visar klart och tydligt likhet med hur ngon som tagit uppttjack beter sig. Sen att Trump ljuger och visar totalt frakt fr dem han lurar med att han har en politik och att han jobbar fr USA:s befolkning r fascinerande bde p ett tragiskt och p ett roligt stt. Man frvnas ver att det finns s mnga korkade amerikaner som inte ser att Trump r en bedragare.
Jas ja. Hade han tagit speed s hade vi nog sett fler nattliga tweets, vilket vi inte gjort annat n d han befunnit sig i andra tidszoner. Att inte ens korkade amerikaner tycker att han skulle vara en bedragare r ett vldigt bra betyg p Trumps rliga, enkla och raka budskap till sin nation.
Det var till stor del just de som oroat mig, de korkade amerikanerna. Ingen tycks veta hur mnga de faktiskt r, och hade deras antal varit strre s kanske det hade varit dags att brja slja av Aapl mfl. nu nr det r s f som rstar - och vem vet hur det hade kunnat g d?
Medvetet ljuga har jag inte sett honom gra nnu. Men som ledare av en s pass stor nation s utgr jag frn att han skerligen ljugit nn gng p resan dit. Som tur r s verkar hans ambition vara att hlla sig till sanningen. Beundransvrt. Hur ser det ut fr Biden i den hr aspekten? Yrkespolitiker som han r har han nog relativt kort hllbarhet under samma lupp som Trump nu lever under. Tror du inte?