2020-08-31, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Rttsmedicinalverket 2018 04 04:
Citat:
"Hur mrker man att ngon har psykopatiska drag?
Det kan till exempel vara ngon som ofta ljuger obehindrat och samvetslst, r grnsls, socialt dominant och har alltid en hftig historia i bakfickan. Urtypen r den charmiga, manipulativa sol- och vraren. Nr det lter fr bra fr att vara sant s r det ofta det. Bristen p empati kan lysa igenom, de bryr sig helt enkelt inte om andra. En del mnniskor lgger inte mrke till den typen av drag i en annan person och d kan man rka illa ut. Investera aldrig pengar eller knslor i dessa mnniskor."

Nej, jag hvdar att jag talar om psykopati, inte narcissism.

Okei, forlot men, hva er det du forske si?
Citera
2020-08-31, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet

Jag svarar dig.
Jag kan inte se att TH r en psykopat.
Inte heller en narcissist.
Det kan vara ltt att frvxla de bda begreppen.
Men ingetdera stmmer p TH.
Han har ett annat stt att visa knslor/ krlek p r AEH, r vad deras barn har sagt.
Mnniskor r ju olika.
Citera
2020-08-31, 13:32
Medlem
Legokatts avatar
Leser i media og p forumet at det er flere indisium mot TH samtidig som det faktisk finnes andre saker med 70 ringer i hovedrollen..
Mystisk
Dette m jeg se nrmere p
Citera
2020-08-31, 13:33
Medlem
Citat:
Det vre narsissist er ikke en diagnose. Hvis man i tillegg har psykopatiske diagnoser, s er det derimot til betrakte som en alvorlig psykisk sykdom/psykopati.
Citera
2020-08-31, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Dere delegger trden med helt meningslse personangrep.

Det er ikke slik at all informasjon og alle meninger skal dokumenteres med linker.

Trden handler ikke om " vinne" diskusjonen her inne. Synes de som n driver med sykelig selvhevdelse her inne n m stoppe tpelighetene.

Trden handler om diskutere forskjellige forslag om hva som skjedde i S4 31. oktober 2018, da AEH ble drept i hjemmet sitt, alternativt forsvant. P saklig niv.
Enig i at det har sporet litt av i det siste og blitt personlig for enkelte deltagere. Det m likevel nevnes at Fenvatnet har dokumentert sitt innlegg om husvertene p Gjvik, selv om meningsmotstanderne hevder han blffer.
Citera
2020-08-31, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det vre narsissist er ikke en diagnose. Hvis man i tillegg har psykopatiske diagnoser, s er det derimot til betrakte som en alvorlig psykisk sykdom/psykopati.

Riktig, det heter strengt tatt dysosial/antisosial personlighetsforstyrrelse, men man sier gjerne psykopat, det blir lettere.
Citera
2020-08-31, 13:40
Medlem
Citat:
Okei, for meg ser jeg p dem som manipulatorer og som driver med villedning, noe politiet bekrefter.

Men jag tror de flesta kriminella bedriver viss manipulering och villedning nr de str infr rtta.
Citera
2020-08-31, 13:40
Medlem
Citat:
Okei, for meg ser jeg p dem som manipulatorer og som driver med villedning, noe politiet bekrefter.

Men jag tror de flesta kriminella bedriver viss manipulering och villedning nr de str infr rtta.
Svein Jemtland r inte den enda.
Citera
2020-08-31, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Jag svarar dig.
Jag kan inte se att TH r en psykopat.
Inte heller en narcissist.
Det kan vara ltt att frvxla de bda begreppen.
Men ingetdera stmmer p TH.
Han har ett annat stt att visa knslor/ krlek p r AEH, r vad deras barn har sagt.
Mnniskor r ju olika.

Riktig, det kan vre lett forveksle, da de er ganske like, psykopat, sosiopat, narsissist.
At du ikke tror at TH er noen av delene, det fr du jo selvsagt lov til, det betyr ikke noe annet enn at vi er uenig.
Citera
2020-08-31, 13:48
Medlem
Citat:
Tom og Anne-Elisabeth Hagen bodde i underetasjen hos Gerd: Dette er helt forferdelig, jeg begynner nesten grine

28. apr. 2020 - Ekteparet Arne (84) og Gerd Olaug (77) Ensrud ble helt satt ut da nyheten om at Tom Hagen var pgrepet kom tirsdag morgen.

https://www.oa.no/tom-og-anne-elisab...s/5-35-1085324

Denne linken er bak betalingsmur. Hvis det fremkommer noe som er ufordelaktig om TH, i en slik grad at det kan brukes i en argumentasjonsrekke, s m du gi et sammendrag.
Citera
2020-08-31, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Enig i at det har sporet litt av i det siste og blitt personlig for enkelte deltagere. Det m likevel nevnes at Fenvatnet har dokumentert sitt innlegg om husvertene p Gjvik, selv om meningsmotstanderne hevder han blffer.

Nei, dette er ikke dokumentert s lenge det ligger bak en betalingsmur. Da m det gis et referat.
Citera
2020-08-31, 13:55
Medlem
Citat:
Riktig, det kan vre lett forveksle, da de er ganske like, psykopat, sosiopat, narsissist.
At du ikke tror at TH er noen av delene, det fr du jo selvsagt lov til, det betyr ikke noe annet enn at vi er uenig.
Ja, vi er uenig - for jeg mener at vi ikke vet nok til konkludere med at TH er narsissist eller hva man vil kalle ham - Ond Ondesen Ondest ect. Ektepakt eller ei - jeg kan se for meg at mye kan forklares.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in