2020-09-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Han får väldigt mycket tjejer. Så ditt snack är bara önsketänkande från din sida.
Sedan har jag aldrig snackat om småbarn utan att han satt på tonårstjejer farligt nära fel ålder. Unga men inte olagliga. Det är inte samma sak som pedofili eller att han har satt på någon tolvåring eller liknande. Men tillräckligt unga för att feminister 2020 ska ogilla detta.

Jo men kom igen, det står ju att personen gängade en 14-åring när han själv var 28, och Timpa var ju 28 år 2003, och då var det ju inte ens olagligt att knulla fjortisar. Man kan ju inte gå hur lång tid tillbaka som helst.
Senast redigerad av oshin.cantwell 2020-09-02 kl. 20:10.
Citera
2020-09-02, 20:09
Vem fan bryr sig om vad den förljugne psykopaten och narcissisten Cissi Wallin påstår?! Seriöst? Hon är en brottsling.

Det gick ju jävligt bra sist hon försökt ljuga ihop saker och blev dömd för grovt förtal. Hahaha. Utskrattad av hela svenska folket.
Citera
2020-09-02, 20:29
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Han får väldigt mycket tjejer. Så ditt snack är bara önsketänkande från din sida.
Sedan har jag aldrig snackat om småbarn utan att han satt på tonårstjejer farligt nära fel ålder. Unga men inte olagliga. Det är inte samma sak som pedofili eller att han har satt på någon tolvåring eller liknande. Men tillräckligt unga för att feminister 2020 ska ogilla detta.

Inte motsagt att artister har stor fördel hos det motsatta könet genom eventuellt kändisskap. Jag tror att han tar storslam. Borde skrivit "fjortis" vilket känns mer rätt. Jag har inget emot Timpa, utan jag försöker neutralt beskriva honom. Han är kort, ful, smutsig och värdelös som artist, och jag misstänker att hans egna tillkortakommanden som människa drivit honom till att vara en mkt driven artist.
Citera
2020-09-02, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Enligt en annan tråd här på FB är det artisten Lorentz.

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hittade denna: https://dopest.se/lorentz-anklagas-f...av-minderarig/

Haha bra där detektivbyrån. Ni har precis löst ett fall. Jätte duktigt. Hahah herregud vilka nötter
Citera
2020-09-02, 21:45
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Inte motsagt att artister har stor fördel hos det motsatta könet genom eventuellt kändisskap. Jag tror att han tar storslam. Borde skrivit "fjortis" vilket känns mer rätt. Jag har inget emot Timpa, utan jag försöker neutralt beskriva honom. Han är kort, ful, smutsig och värdelös som artist, och jag misstänker att hans egna tillkortakommanden som människa drivit honom till att vara en mkt driven artist.

Är det där verkligen ett bra sätt att neutralt beskriva honom? Kort? Absolut. Ful? smaksak. Smutsig? Vet inte vad det ska betyda. Värdelös som artist? smaksak, personligen älskar jag hans musik.
Citera
2020-09-02, 21:59
Medlem
Borde inte personerna runt Timbuktu reagera på att han raggar på tonårstjejer?
Citera
2020-09-02, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Är det där verkligen ett bra sätt att neutralt beskriva honom? Kort? Absolut. Ful? smaksak. Smutsig? Vet inte vad det ska betyda. Värdelös som artist? smaksak, personligen älskar jag hans musik.
Grotiskt ful vet jag inte om jag håller med om men definitivt mer ful än snygg rent objektivt sett. Ser ju ut som nån konstig indisk dvärg med stripigt hår och moppemustach, trots att han är närmare 50 bast.
Senast redigerad av Geigerzehler 2020-09-02 kl. 22:34.
Citera
2020-09-03, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond

Visst, musik är alltid en smaksak, men de flesta vuxna förstår förhoppningsvis att hans musik är värdelös och rent trams. Nån måtta på dumheterna får det vara.
Citera
2020-09-03, 07:17
Medlem
Herostratoss avatar
Tror det är viktigt att vara lite skeptisk angående en avsändare som blivit dömd för förtal.
Citera
2020-09-03, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Problemet för honom är att han är groteskt ful, smutsig och dessutom dvärg. Svårt att tänka sig att någon skulle ta i honom med tång såvida han inte var artist - Hans fysiska och psykiska tillkortakommanden är ett incitament och en stark drivkraft för honom. Klart att han kanske kan lura fjortonåriga tjejer med artiststatusen men jag anser det var osannolikt att någon vuxen kvinna faller för honom.

Han är ju neger också?
Citera
2020-09-03, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Tror det är viktigt att vara lite skeptisk angående en avsändare som blivit dömd för förtal.

Tror inte du vet vad förtal innebär, sannolikhetshalten är ingen faktor vid förtal.

För topic har det tasslats i årtal ang. Promoe och Timbuktu.
Citera
2020-09-03, 07:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Borde inte personerna runt Timbuktu reagera på att han raggar på tonårstjejer?
Är du ironisk? Personerna runt honom vill också ha tonårstjejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in